Gå til innhold

Pulsklokke som fører til diverse hudubehag

Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sliter voldsomt med sår/utslett/skorper/kløe som følge av bruk av min Polar ignite. Er ikke nok med å bytte arm med jevne mellomrom, det kommer uansett. 
Vet dere om noen mellomdyre klokker som IKKE gir diverse hudubehag? Jeg tror jeg bare har hatt polar, så har ikke noen andre merker å sammenligne med selv.

Takk på forhånd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk utslett av silikon-reimen på min Fitbit. Byttet til metallreim og nå går det helt fint

Anonymkode: 443e6...c2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med det samme på min fitbit. Ble bedre når jeg byttet til ett sportsarmbånd med hull og litt mer luftig. Ellers er der selve klokken som gir hudubehag her, ikke reima. Men hjalp å bytte. Tror det blir for tett. 

Anonymkode: 4a3ec...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det samme på både polar og fitbit. Jeg har nikkelallergi. Det er visst det i de produktene.

Anonymkode: ea4b8...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også med det med min polar ignite. Byttet til tekstilreim, og er kvitt problemet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk utslett av silikon-reimen på min Fitbit. Byttet til metallreim og nå går det helt fint

Anonymkode: 443e6...c2d

Takk for tips 😊

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg slet med det samme på min fitbit. Ble bedre når jeg byttet til ett sportsarmbånd med hull og litt mer luftig. Ellers er der selve klokken som gir hudubehag her, ikke reima. Men hjalp å bytte. Tror det blir for tett. 

Anonymkode: 4a3ec...aa0

Har også inntrykk av at det blir for tett, dessverre! 😕 må nok bytte reim i det minste...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg fikk det samme på både polar og fitbit. Jeg har nikkelallergi. Det er visst det i de produktene.

Anonymkode: ea4b8...98c

Har også nikkelallergi. På m430 var det tydelig i huden at det var nikkelet jeg reagerte på, men på ignite virker det som at det er selve reima mtp sånn det synes i huden, er ingenting akkurat under uret og selve låsen/festet 😬

Strikkagenser skrev (54 minutter siden):

Jeg slet også med det med min polar ignite. Byttet til tekstilreim, og er kvitt problemet nå.

Takk for tips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slet med det samme med min garmin vivosmart og måtte ha 3-4 dagers pauser i perioder, men etter jeg byttet til Apple Watch med sports loop har jeg hatt på klokka hver dag siden april 2020 uten ubehag. 

Anonymkode: 53385...b3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...