Gå til innhold

Disse modningsmurringene mange snakker om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de gjerne konstante over lenger tid, eller kommer de i «tak»? Har litt «menssmerter» i korsryggen idag (uke 36), men de er konstante..

Anonymkode: 4090c...1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være begge deler. Og noen ganger er det ekte rier. Ikke så lett å bedømme selv. Bare følg litt med, og om det ikke går over kan du ta en telefon til føden og snakke litt med dem. 

Anonymkode: 8b170...a18

• Liker 1
Skrevet

Mine var konstante og startet bare tre dager før fødselen.

Anonymkode: 366a8...e17

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mine var konstante og startet bare tre dager før fødselen.

Håper det skjer her og, men har lite forhåpninger 😩 tok det seg opp og gikk over til rier for deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Håper det skjer her og, men har lite forhåpninger 😩 tok det seg opp og gikk over til rier for deg?

Det tok seg spesielt opp natta før fødselen startet (startet ca.kl.7 på morgenen.) Fødselen min startet med at vannet gikk, og så kom riene rett etterpå. Riene var ikke noe sterkere enn murringene helt i starten, men de kom og gikk regelmessig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det tok seg spesielt opp natta før fødselen startet (startet ca.kl.7 på morgenen.) Fødselen min startet med at vannet gikk, og så kom riene rett etterpå. Riene var ikke noe sterkere enn murringene helt i starten, men de kom og gikk regelmessig.

Takk for svar :) håper det nærmer seg her også! Hvor langt var du på vei? :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Takk for svar :) håper det nærmer seg her også! Hvor langt var du på vei? :) 

Jeg var en uke på overtid da fødselen startet, men det er jo veldig individuelt når det skjer. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var en uke på overtid da fødselen startet, men det er jo veldig individuelt når det skjer. 

Takk for svar! Fint å høre erfaringer 😃

• Liker 1
Skrevet

Hadde bittelitt murringer av og på i tre uker før fødsel i uke 39. Men når riene kom var baby ute på 2,5 timer, så effekt hadde de murringene 🤪

Anonymkode: f3293...db6

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde menssmerter til og fra hele kvelden, men det var egentlig ikke noe jeg bet meg merke i. 
La meg og fikk sove. Våknet vel av at jeg hadde et skikkelig tak i magen og at det sa popp i magen. Vannet gikk med poppet og riene kom tett som hagl umiddelbart etterpå. 

Anonymkode: af02a...443

• Liker 1
Skrevet

Opplever mensmurringer hver dag nå, har også hatt en del stikkinger og kynnere. Er kun i uke 32, og håper dette er vanlig. Skal ta det opp med jordmor på kontroll.

Anonymkode: 6cc5a...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...