AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Hei! Vurderer kanskje å prøve ut keratin behandling. Er mann på 20 år forresten. Har ikke sånn sykt langt hår, men det er såvidt under ørene. Har vanligvis ganske tykt og tjukt hår, men håret har begynt å krølle seg rundt øret. Tenker kanskje å kjøre keratin, men hvordan funker det på menn? Ser det stygt ut? Anonymkode: a6ec6...98c Endret 7. februar 2021 av Safiye
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Keramin?? Anonymkode: 1e2cb...1ac Keratin***, skrivefeil Anonymkode: a6ec6...98c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Hva tenker dere om denne fra luxushair? https://www.luxushair.com/keratin-behandling?language=no¤cy=NOK&gclid=Cj0KCQiA0-6ABhDMARIsAFVdQv9i6DWZ7V9M_z4rOMFJ0haVeN7hsmoQsY2Mrm6x_dG7bxKpTq8aFoMaAh4GEALw_wcB Er de dårlig og bare frisøren som gjelder? Anonymkode: a6ec6...98c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva tenker dere om denne fra luxushair? https://www.luxushair.com/keratin-behandling?language=no¤cy=NOK&gclid=Cj0KCQiA0-6ABhDMARIsAFVdQv9i6DWZ7V9M_z4rOMFJ0haVeN7hsmoQsY2Mrm6x_dG7bxKpTq8aFoMaAh4GEALw_wcB Er de dårlig og bare frisøren som gjelder? Anonymkode: a6ec6...98c Den har jeg prøvd. Den sved _innmari_ i nese og hals og fungerte bare i ca 1 måned. Anonymkode: fac64...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den har jeg prøvd. Den sved _innmari_ i nese og hals og fungerte bare i ca 1 måned. Anonymkode: fac64...c7a Såpass ja. Gjorde du den korrekt da? Anonymkode: a6ec6...98c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Såpass ja. Gjorde du den korrekt da? Anonymkode: a6ec6...98c Ja, fulgte anvisningen og fikk hjelp til påføring. Brukte munnbind men det var ikke til stor hjelp. Anonymkode: fac64...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, fulgte anvisningen og fikk hjelp til påføring. Brukte munnbind men det var ikke til stor hjelp. Anonymkode: fac64...c7a Høres merkelig at du sved i nesa, kom noe av innholdet borti kanskje? Anonymkode: a6ec6...98c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Høres merkelig at du sved i nesa, kom noe av innholdet borti kanskje? Anonymkode: a6ec6...98c Nei, det er et ekstremt sterkt middel som vi begge to reagerte på. Pluss en annen som kom for å sjekke på oss. Anonymkode: fac64...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Anbefaler frisør når du skal gjøre dette og det skal bli skikkelig gjort. K30 Anonymkode: e949a...066
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anbefaler frisør når du skal gjøre dette og det skal bli skikkelig gjort. K30 Anonymkode: e949a...066 Så du anbefaler ikke den fra luxushair hjemme? Anonymkode: a6ec6...98c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du anbefaler ikke den fra luxushair hjemme? Anonymkode: a6ec6...98c Nei, vet om flere som har prøvd hjemme og det endte med fiasko...varer ikke lenge heller. Så hadde jeg vært deg ville jeg ikke sløst tid og penger på de luxushair. Da er det bedre med frisør. Anonymkode: e949a...066
Leeloo Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Jeg bestiller Cocochoco på Ebay og fikser selv hjemme. Fungerer gull på mitt frizzy, krøllete hår og på min datters veldig tykke hår (sto ut som en sopp, nå legger det seg fint uten å måtte styles). Sist holdt det 2-3 mnd. Det dunster en del, jeg sitter ved et åpent vindu med en vifte, da går det bra. Du må ha en rettetang som blir varm nok (min Remington til 250 kr fungerer fint, det er temperatur som er viktigst). I tillegg må du være nøye og tålmodig, på mitt lange, men ikke tykke, hår tar det 3-4 timer. Du må ta små deler hår av gangen og gå over 6-7 ganger med tang på hver del. Det beste er å ha hjelp.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 Leeloo skrev (24 minutter siden): Jeg bestiller Cocochoco på Ebay og fikser selv hjemme. Fungerer gull på mitt frizzy, krøllete hår og på min datters veldig tykke hår (sto ut som en sopp, nå legger det seg fint uten å måtte styles). Sist holdt det 2-3 mnd. Det dunster en del, jeg sitter ved et åpent vindu med en vifte, da går det bra. Du må ha en rettetang som blir varm nok (min Remington til 250 kr fungerer fint, det er temperatur som er viktigst). I tillegg må du være nøye og tålmodig, på mitt lange, men ikke tykke, hår tar det 3-4 timer. Du må ta små deler hår av gangen og gå over 6-7 ganger med tang på hver del. Det beste er å ha hjelp. Ahh, så flott! Takk så mye for tips og hjelp Men tar det lang tid mtp på leveringstid fra Ebay? Når var det sist du bestilte? Anonymkode: a6ec6...98c
Leeloo Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Mener det har brukt å ta ca. 3 uker, prøver å bestille fra Europa. Bor dere nært Oslo kan dere så vidt få kjøpe litt av meg, har masse igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Leeloo skrev (14 minutter siden): Mener det har brukt å ta ca. 3 uker, prøver å bestille fra Europa. Bor dere nært Oslo kan dere så vidt få kjøpe litt av meg, har masse igjen. Er det denne her du bruker? https://www.ebay.co.uk/itm/COCOCHOCO-GOLD-BRAZILIAN-KERATIN-TREATMENT-BLOW-DRY-HAIR-STRAIGHTENING-400ML-KIT/172353980284?hash=item282119077c:g:rUoAAOSwo4pYTfYz Ser det er ulike varianter inne 😅 Anonymkode: a6ec6...98c
Leeloo Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 Jeg bruker vel den «vanlige», hvit flaske. Mener gold er litt sterkere, og så er det en mildere i blå flaske.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Leeloo skrev (30 minutter siden): Jeg bruker vel den «vanlige», hvit flaske. Mener gold er litt sterkere, og så er det en mildere i blå flaske. Takk for svar Beklager om det blir litt mas nå, men et aller siste spm. Vil du si 50ml keratin holder for ca hvor mye behandlinger? Anonymkode: a6ec6...98c
Leeloo Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 Usikker, kommer jo an på lengde og tykkelse på håret. Jeg hadde en 250 ml. flaske først, den holdt til mitt lange hår, min datters hår som er litt kortere, men tykkere og en god del av min søsters hår som er kjempelangt og tykt. Da hadde jeg kjøpt mer og brukte bare restene av den gamle flasken først. Har du hår til rett under ørene vil jeg tro 50 ml holder til én behandling, men ikke spar på mengden.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 Leeloo skrev (7 minutter siden): Usikker, kommer jo an på lengde og tykkelse på håret. Jeg hadde en 250 ml. flaske først, den holdt til mitt lange hår, min datters hår som er litt kortere, men tykkere og en god del av min søsters hår som er kjempelangt og tykt. Da hadde jeg kjøpt mer og brukte bare restene av den gamle flasken først. Har du hår til rett under ørene vil jeg tro 50 ml holder til én behandling, men ikke spar på mengden. Da går vi for 50ml og tester. Takk igjen Eneste jeg er usikker på er om den blir stoppet i tollen og jeg må betale toll osv.. Anonymkode: a6ec6...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå