Gjest Acer Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Varierende mengder sæd finner veien ut igjenn hos damer etter samleie, og gammel sæd kan bli både illeluktende og er lite hygenisk . Synes damer det er klisjet når sæden renner, og nytter dere egnet underlag til å forbygge det hygeniske under ,og etter samleie ?. Går damer umiddelbart på toalettet / badet etter eit samleie, og skyller omhyggeleg ut ?. Eller har de tørkerull /håndkle som standard utstyr ved nattbordet i den hensikt å få tørket bort overskytende sæd etter samleie. ? Endret 4. februar 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 går på do etterpå og så tar jeg på undertøy, kanskje med litt papir i.. ja jeg synes sæd i senga er ekkelt. og man skal ikke skylle seg innvendig i vagina det er ikke bra for den. Anonymkode: f35d3...33d 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Det er vel ingen som liker sæd i sengen. Man ligger jo ikke til det har rent ut. De fleste har vel vett på å ha papir eller en klut liggende som hindrer at det er fri flyt ut i senga. Anonymkode: f5b31...48d 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Tisser etterpå selvsagt. Har ikke lyst på UVI eller spermflekker i senga mi til 30.000. Anonymkode: 820ea...da5 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Praktisk å ha et håndkle under seg så sæden renner på det, ellers er det lurt å gå på do etter sex Anonymkode: dcd99...785
Pinkee Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Jepp, derfor gidder jeg ikke sex med menn som produserer sæd!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Ja såklart nasty, vil verken ha det eller urin/uflod eller mens rundt i senga. Har papir som jeg tar under underlivet mens jeg går til dusjen, dusjer (såklart ikke innvendig, man skal aldri vaske skjeden), men utenpå/kjønnsleppene og deretter på do (vil ikke ha UVI) også bruker jeg truseinnlegg etterpå. Anonymkode: 94222...d57 4
Gjest Acer Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Praktisk å ha et håndkle under seg så sæden renner på det, ellers er det lurt å gå på do etter sex Anonymkode: dcd99...785 Noen ganger er pungen full, og det ender opp med ukontrollert orgasme. Dama blir forståeleg nok sur dersom hun nyleg har byttet sengetøy. Gammel sæd er illeluktende og lite hygenisk å ha i senga. Har ofte vert på hotell der eg har oppdaget gule flekker på sengeundertøyet, og misstenker at det er gamle sædflekker. Når slikt oppdages synes eg det er lite tiltalende å legge seg i sengene, og kanskje bør slikt vera igjennstand for klage Endret 4. februar 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Han kommer aldri inni meg og det må jeg si er sykt digg å slippe. Han kommer enten på puppene mine, eller i munnen min, som regel det siste, da blir det null søl. Anonymkode: 20c9e...2f3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Mannen bruker kondom. Ikke noe søl. Anonymkode: 600b7...437 3
Gjest Acer Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mannen bruker kondom. Ikke noe søl. Anonymkode: 600b7...437 Med eller utan kondom.! Vesentlig forskjell i følelsene hos en mann med eller uten kondom. Muleg kvinnfolka ikkje merker noen vesentlig forskjell ? Eit alternativ kan vera å ha på kondom når ein nærmer seg orgasme for dermed å forbygge "søl".
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Nei, vi har det på hele tida. Det er mulig du har et problem med kondom, mannen min har det ikke. Anonymkode: 600b7...437 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Skybe skrev (1 time siden): Med eller utan kondom.! Vesentlig forskjell i følelsene hos en mann med eller uten kondom. Muleg kvinnfolka ikkje merker noen vesentlig forskjell ? Eit alternativ kan vera å ha på kondom når ein nærmer seg orgasme for dermed å forbygge "søl". Synes jeg ser den mannen som stopper midt i for å ta på kondom. Sæd i senga er ikke hyggelig. Går rett på do og presser ut så mye som mulig og tisser (MÅ forebygge UVI). Tar på truse. Anonymkode: 72cb7...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 Herregud dette hørtes jo ut som et spørsmål fra en fjortis... Anonymkode: 0cfe3...d54 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Ikke digg med sæd i sengen nei. Men har hendt endel ganger av menn i senga mi Anonymkode: 3dcad...01d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Æsj selvfølgelig. Ingen mann får komme INNI meg. Det gjøres kun om vi skal lage barn. Elsker når han kommer på kroppen min. Deilig å se han komme og enkelt å rydde opp 😜 Anonymkode: fcb2f...cb4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 Omf olk ikke tåler sæd så slutt å ha sex, ekkke værre. Anonymkode: 55bad...ad3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Hm, jeg er kvinne og har aldri syntes at det var noe problem. Litt flekker i sengen hører bare med. Har aldri tenkt på det som uhygienisk. Ikke vasker vi oss etterpå heller. Sex er deilig og det skal være litt "skittent", ellers er jo poenget helt borte. Det høres ut som at mange av dere stresser utrolig mye. Jeg har hatt mange partnere og alle har hatt et avslappet forhold til kroppsvæsker og sex. Anonymkode: 27702...7d2 3
Gjest Acer Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Herregud dette hørtes jo ut som et spørsmål fra en fjortis... Anonymkode: 0cfe3...d54 Herregud tåpeleg spørsmål desse mannfolka reiser !😁
Gjest Acer Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hm, jeg er kvinne og har aldri syntes at det var noe problem. Litt flekker i sengen hører bare med. Har aldri tenkt på det som uhygienisk. Ikke vasker vi oss etterpå heller. Sex er deilig og det skal være litt "skittent", ellers er jo poenget helt borte. Det høres ut som at mange av dere stresser utrolig mye. Jeg har hatt mange partnere og alle har hatt et avslappet forhold til kroppsvæsker og sex. Anonymkode: 27702...7d2 Vi har aldri syntes det har vert noe problem med sædflekker på lakenet i senga. Når hun blir kåt ordentlig kåt så renner det uhindret vesker på lakenet. Kanskje plassere plast eller liggnende under lakenet så væsker ikkje trekker i madrassen. Litt uhygenisk å ligge på en sengemadrass fullpakka med gamle fittesafter, sædbank. Kan sikkert bli ein attraktiv plass for ubudne gjester. Livets gang ! Endret 4. februar 2021 av Skybe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå