AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Hei Jeg tror kanskje jeg har spist noe jeg ikke burde. Det var en kake på benken fra i går, den smakte helt ok.. Uansett, nå har jeg gått på do flere ganger i dag, ikke diaré, men nå var den mye mykere og jeg er i tillegg kvalm. Jeg er i uke 36. Er det farlig for babyen på noen måte? Anonymkode: acdf3...144
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei Jeg tror kanskje jeg har spist noe jeg ikke burde. Det var en kake på benken fra i går, den smakte helt ok.. Uansett, nå har jeg gått på do flere ganger i dag, ikke diaré, men nå var den mye mykere og jeg er i tillegg kvalm. Jeg er i uke 36. Er det farlig for babyen på noen måte? Anonymkode: acdf3...144 Kanskje fødsel på vei? Tror kaken hadde vært uspiselig dersom den var farlig på noen måte. Melk blir feks sur og lukter hvis den ikke bør drikkes Anonymkode: 7c41d...10d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje fødsel på vei? Tror kaken hadde vært uspiselig dersom den var farlig på noen måte. Melk blir feks sur og lukter hvis den ikke bør drikkes Anonymkode: 7c41d...10d Jeg var forresten uggen i magen den dagen riene startet, derfor jeg tenkte i den retningen Anonymkode: 7c41d...10d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg var forresten uggen i magen den dagen riene startet, derfor jeg tenkte i den retningen Anonymkode: 7c41d...10d Heheh det hadde vært noe, er kjempelei av å gå å være svær 😅 Det var sånn helfabrikata kake som skulle stekes i ovnen, som er med ost og rosiner og sånn type baklava deig over, tror det er polsk kake. Trodde ikke slik kan bli dårlig 😊 Anonymkode: acdf3...144
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Hadde ikke bekymret meg for at det var farlig, du burde ha smakt om noe var dårlig 😊 Ustabil mage under modning er ikke uvanlig! Anonymkode: 13766...114
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hadde ikke bekymret meg for at det var farlig, du burde ha smakt om noe var dårlig 😊 Ustabil mage under modning er ikke uvanlig! Anonymkode: 13766...114 Ja altså jeg pleier jo å alltid smake eller lukte hvis det er dårlig. Får håpe han holder seg inne litt til i hvertfall og at dette bare er positivt 😊 Anonymkode: acdf3...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå