sssssh! Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Lukten av våt dun blir nå sittende i alt som jeg tørketromler. Lofilter og filter i bunnen er renset. Trodde det skulle gå seg til men nå har det nesten gått ett år. Har lest at flere anbefaler eddik, men de andre tingene jeg har forsøkt eddik som luktfjerner i har vært mislykka og lukter da eddik i lang tid fremover. Hva bør jeg gjøre? Kan man bruke maskinrens i tørketrommel?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Vasket du dynen i vaskemaskinen? Har du vasket klær som du ikke har hatt i tørketrommelen etterpå? Lukter disse klærne også vondt? Isåfall må du rense vaskemaskinen! Hvis det er tørketrommelen vet jeg ikke, men du kan jo høre med Elkjøp eller lignende om de har råd! Anonymkode: 48f42...1df
sssssh! Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2021 Vaskemaskinen er ok. Jeg kan kjenne den vonde lukten ut av tørketrommelen når den er på, så det er der det ligger. Har selvfølgelig vasket klær uten å tørke dem i tørketrommelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå