Gå til innhold

Til dere som er gift...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi fikk og.. Men det er snart fire år siden... Tiden går fort!

Videoannonse
Annonse
Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Vi fikk bibel. Veldig hyggelig syns jeg. I bibelen er det egne sider til å skrive opp vigsler og forlovere, navn på foreldre og barn. Så det blir en familiebibel.

Er vel forskjellig fra menighet til menighet hva de gjør...

Akkurat dette fikk vi også.

Skrevet

vi fikk det like før vi skulle gå opp kirkegulvet sammen, det var en veldig fin bibel , hvor man kunne fylle inn et slags slektstre :) fin å gi videre en gang....

Skrevet

Ja det fikk vi, mannen fikk den da presten gratulerte oss. Det var også med en kopi av talen til presten, lagt der han hadde valgt ut bibelord til talen. Koselig å titte på i ettertid, og også plass til slektstre.

Skrevet

me og fekk bibel. trudde det var ganske normalt det eg

Skrevet

Vi giftet oss hos byfogden, så vi fikk ikke. ;)

Skrevet

Vi fikk ikke bibel :tristbla:

Men det trodde jeg egentlig at vi skulle få. Har egentlig øsnket meg en bibel en stund, så det var littdumt, men men sånn er vel bare livet.......

Skrevet

Vi fikk ikke. Det kommer nok an på økonomien i menigheten om de kan ta seg råd til å gi slike gaver. En familiebibel med slekstre er ganske dyr, så i kirken jeg jobbet før kunne vi ikke gi det til brudeparene. Vi hadde over 70 vielser i året.

Skrevet

Hvor mye koster en Bibel, egentlig?

Noen som vet?

Gjest Gjest_TT_*
Skrevet

Vi fikk ikke bibel, men en bok av presten; "Bare det beste - lesestykker for en måned". I den står det små værs og bibelske utdrag, et for hver dag i måneden!;) Små andakter!

En bibel kan koste alt fra 159,- i billigutgave og oppover... Vi fikk en bibel i skinn og gull som en gave, og den koster nok meget mer! ;)

Skrevet

Vi fikk også bibel. Ikke at det hadde vært noe stort ønske, men det var veldig fin i skinn, med slektstre osv. inni. Presten ga den til mannen min når han gratulerte oss på utsida av kirken etter vielsen.

Skrevet

Vi fikk bibel og vigselsattesten av presten da han gratulerte oss, men vi gav den videre til brudgommens forlover som tok vare på den for oss til vi kom oss ut av kirken. Inni hadde presten fylt ut våre navn og forlovernes navn samt prestens navn. Hyggelig å ha til senere!!

Skrevet

Vi fikk Bibelen i kirken samtidig som presten gratulerte oss. Jeg har aldri vært i et bryllup hvor dette ikke har skjedd så det var rart.. Kan presten ha glemt det? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...