AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Hei, Veninna mi oppdaget skjulte kameraer på badet mitt. Den eneste som har sovet hos meg er kjæresten min. Jeg har hus. Hva skal jeg gjøre? Venninna mi sier det er kjæresten min, tror dere det? Jeg har ikke merket noe rart med han som hun sier og hun påstår at han er sjalu. Hvis det skulle være han, hvorfor tror dere at han har satt opp skjulte kemeraer uten å fortelle meg det? Jeg vet ikke om jeg skal ta det opp med han for da missforstår han meg kanskje å tror at jeg beskylder han og det vil jeg ikke. Anonymkode: b16dd...a42
Miss-Grey Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Er du leieboer? Eller eier du huset selv? Og hvordan ser kameraene ut? Er det koblet på WiFi? 9
prt90 Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Kameraet er sikkert fult av synderens fingeravtrykk 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Hvordan oppdaget venninna di disse kameraene? Anonymkode: b4c58...cbb 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 prt90 skrev (19 minutter siden): Kameraet er sikkert fult av synderens fingeravtrykk Og hvem skal sjekke det? Anonymkode: 9add6...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Klarer ikke helt å tru på denne historien. Anonymkode: a6db0...a5b 5
Troyamin Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, Veninna mi oppdaget skjulte kameraer på badet mitt. Den eneste som har sovet hos meg er kjæresten min. Jeg har hus. Hva skal jeg gjøre? Venninna mi sier det er kjæresten min, tror dere det? Jeg har ikke merket noe rart med han som hun sier og hun påstår at han er sjalu. Hvis det skulle være han, hvorfor tror dere at han har satt opp skjulte kemeraer uten å fortelle meg det? Jeg vet ikke om jeg skal ta det opp med han for da missforstår han meg kanskje å tror at jeg beskylder han og det vil jeg ikke. Anonymkode: b16dd...a42 Men i alle dager? Du har to valg. Ta deg sammen og konfronter alle du har hatt på besøk. Og anmeld saken til politiet. Eller bare ta bort kameraet og la saken ligge. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvem skal sjekke det? Anonymkode: 9add6...9a4 Politiet? Anonymkode: c0a24...adf 4
prt90 Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvem skal sjekke det? Anonymkode: 9add6...9a4 Politiet. Pass på å ikke ta for mye på det. Du kan jo fortelle din samboer at du akter å sende det til politiet. Mulig det kommer en tilståelse da. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Politiet? Anonymkode: c0a24...adf I Aidensfield ville de nok gjort det, neppe her. Anonymkode: 3fb6b...d5d 8
Gjest Middelmådig Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Det kan gjerne være den som eier huset dersom du leier. Er ikke første gang det skjer for å si det slik
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Jeg tror ikke helt på det resonnementet at han har gjort det fordi han er sjalu. Hvorfor sette opp kameraer akkurat på badet i såfall? Er heller andre steder som ville vært mer logisk da. Jeg har hørt om folk før som har satt opp kameraer på do, men da fordi de har villet se på de som går på do (ja, det finnes tydeligvis en slik fetisj hvis man kan kalle det det) Det er uansett straffbart, jeg ville tatt med kameraene til politiet uansett. Og FØR du tar det opp med ham (viktig!) Også merkelig at venninna di har så klare meninger om at det er han som har gjort det og motivet hans for å gjøre det. Det kan stemme så klart, men heretter bare gå rett til politiet med kameraene og ikke la deg påvirke verken av ham ellet henne før du har gjort det. Anonymkode: a7037...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 Eller kanskje det var vennen din som gjorde det? Mistenkelig nok at hun oppdaget det i det hele tatt... Anonymkode: 27ab2...c57 7
Tiuren Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Ja, dette er en ganske alvorlig forbrytelse, og godt mulig politiet vil prioritere det. Hvilken type kamera er det, og hvor mange? Hvordan er de skjult? Edit: Ikke ta ned kameraene som det er anbefalt over, blokker linsen og ring politiet. Endret 4. februar 2021 av Tiuren 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Hvorfor var det din venninne, og ikke du, som oppdaget kameraene? Hvordan kan hun vite hvem som har satt dem opp, og hvorfor? Hvem setter opp skjulte kameraer for så å si fra om det? Anonymkode: 7d811...5ea 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 Høres mer ut som en pervers gris. Hadde kontaktet politi. Sannsynligvis er det flere i huset (om historien er sann). Til dere som tenker troll, det er naivt å tro at dette ikke foregår her på lik linje som Asia. Se eks dokumentar på NRK. Anonymkode: dcff0...408 3
ekkoet Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Om de er koblet på wifi så kan "eier" ha oppdaget at kamera er oppdaget. Er det minnekort i må eier hente kameraet. Dersom det er minnekort i hadde jeg laget en historie som får eier til å føle seg utrygg og være nødt til å hente kameraet og avslørt personen når han gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres mer ut som en pervers gris. Hadde kontaktet politi. Sannsynligvis er det flere i huset (om historien er sann). Til dere som tenker troll, det er naivt å tro at dette ikke foregår her på lik linje som Asia. Se eks dokumentar på NRK. Anonymkode: dcff0...408 Enig i dette, jeg vet selv om en som gjorde dette. (Hjemme hos seg selv riktignok, men han hadde ofte fest og filmet da alle som var på do) Anonymkode: a7037...1f1
Tiuren Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 Kan du legge ut bilde av dem eller gi en god beskrivelse av hvordan de ser ut og er installert? Det kan fortelle mye om hvem som har satt dem opp og hvorfor. Sjekk resten av leiligheten og. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå