AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Hvis dere får dere kjæreste, er det ikke da naturlig etter fem måneder og introduseres til venner/familie? Eksen min skryter myye til meg av at han har fått seg kjæreste. Dette fortalte han på senhøsten, barna våre forteller også at hun er innom til stadig og dem ble visst introdusert for henne allerede da han nevnte det for meg. Men ingen av hans venner eller familie har hørt om henne ? 😅 Anonymkode: 5d2e5...4dd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Hvorfor legger du deg opp i kjærlighetslivet til eksen din? Anonymkode: 17ef7...112 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Hvis du og barna har hørt om henne, så er det vel ikke sånn at «ingen» vet? Anonymkode: 6a134...ce6 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Syns bare det er rart at ingen har hørt om henne når hun tydeligvis er en del av deres liv? Jeg er jo interessert i dette når det gjelder mine barn. Anonymkode: 5d2e5...4dd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Hvorfor i alle dager bryr du deg om hva eksen gjør i et nytt forhold? Anonymkode: 4b282...4ee 1
Pia Sofia Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Det viktigste er jo at barna og du vet det.
Firfisla Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Hvorfor spiller det noen rolle for deg som eks? Barna vet det. Du vet det. Da er det altså flere som vet det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Dette forumet er så vanskelig noen ganger, rett i angrep på at jeg ikke har noe med. Grunnen til at jeg ønsker flere tanker på det var fordi han har så behov for å skryte mye av det til MEG, men når ingen andre enn meg og barna vet om det er jeg redd at han kanskje bruker det for å gjøre meg sjalu. Og ønsker jo ikke at det skal være et sånn formål når barna er involvert. Anonymkode: 5d2e5...4dd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): ... han har så behov for å skryte mye av det til MEG....redd at han kanskje bruker det for å gjøre meg sjalu. Anonymkode: 5d2e5...4dd Det kan godt være. Anonymkode: 17ef7...112
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Nok en tråd der en ikke får svar på det en spør etter 🙄 Jeg lurer på samme når det er vanlig å bli presentert for venner/ familie. Vi har også vært sammen i 5 mnder å har ikke møtt noen enda. Anonymkode: 1fd7f...c45
Pappi Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 Jeg synes det er litt avhengig av alder. Som "voksen" tenker jeg det er greit å vente til man har en klar følelse på at det blir et langvarig forhold. Som ungdom tenker jeg det kan være naturlig å introdusere en del tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Pappi skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er litt avhengig av alder. Som "voksen" tenker jeg det er greit å vente til man har en klar følelse på at det blir et langvarig forhold. Som ungdom tenker jeg det kan være naturlig å introdusere en del tidligere. Ja, man venter ofte lengre når man er eldre. Anonymkode: 17ef7...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå