AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg og en fyr jeg dater har alltid hatt gode samtaler når det kommer til sex, og kom i går over samtalen om trekant. Han spurte hva jeg tenkte om å ha trekant med han og en annen, og jeg sa at jeg tidligere har vært veldig åpen om å ha trekant, at jeg en gang nærmest planla det med to fyrer jeg hadde matchet med på tinder, og at jeg ville foretrukket å ha trekant med to gutter framfor med to jenter. Gjennom hele samtalen hadde han sånne småkommentarer som ga meg inntrykket at han trodde jeg drev å lå rundt. Blant annet så sa han "du liker å ha sex med mange gutter du", "du er en sexmaskin" og "det er artig at du oppsøker å ha sex med folk". Til det siste svarte jeg "vel oppsøker ikke noen nå som jeg er med deg!", og til det svarte han "er du så sikker på det? ;)". Jeg syns det virker som at han ønsker å vite om jeg har hatt sex med mange, for i tidligere samtaler har han også hintet til at jeg sikkert har lugget med veldig mange folk. Jeg er litt der at jeg ikke svarer med mindre han spør, og han har enda ikke spurt meg direkte. Jeg er litt i den tankegangen at jeg ønsker å vite hvorfor han sier og antar slikt. Kommer det av usikkerhet? Sjalusi? For da jeg først traff han så husker jeg at han sa noe om at han aldri blir sjalu, men vet ikke om jeg kan stole på det? Håper noen av dere kan hjelpe meg med å forstå hva det kommer av! Anonymkode: 51250...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Håper du har sluttet å lugge nå i allefall. Kan jo bli skalla av slikt, om du lugger for hardt. Anonymkode: 790ad...f7a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du har sluttet å lugge nå i allefall. Kan jo bli skalla av slikt, om du lugger for hardt. Anonymkode: 790ad...f7a HAHAHA den lo jeg godt av😂 "ligget" heter det vel kanskje, wubs 😅 -TS Anonymkode: 51250...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Del Skrevet 4. februar 2021 Han forsøker jo å kartlegge reaksjonsmønsteret ditt rundt trekant og åpne forhold. I utgangspunktet er slik kartlegging problematisk fordi ingen behøver å kartlegge uten å ha en plan om å manipulere. Var han en person med normalt god selvtillit ville han sagt rett ut at han likte trekant og ønsket et åpent forhold. I stedet for er han av typen som ønsker at du skal si det, og dersom du ikke sier noe, kartlegge muligheten for å manipulere frem et positivt svar. Så du må finne et oportunt øyeblikk til å sette han på plass. Et fint slikt øyeblikk kan være dersom han spør rett ut om hvor mange du har hatt sex med. Da svarer du kort, avvisende og irettesettende at det - det har han intet med. Du må egentlig si indirekte at du er villig til å sparke han ut døra om han ikke justerer oppførsel etter din anvisning. Man skal være veldig bestemt og selvsikker for å innlede et forhold med en usikker person. Og man må tåle å sette og holde vedkommende til strenge grenser. Dersom du ønsker en mer likeverdig partner bør du trolig date andre. Anonymkode: 79be5...ef1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Del Skrevet 4. februar 2021 Det er ikke sikkert dette har med sjalusi å gjøre. Men mange menn (særlig fra enkelte kulturer) klarer ikke å skille sex fra moral når det kommer til kvinner (det går helt fint når det gjelder menn). De mener kvinner som aktivt deltar er umoralske og promiskuøse. Det han forsøker å finne ut er om du er umoralsk. Dersom han konkluderer med at du er umoralsk har du ingen moralske rettigheter. Akkurat som en prostituert har du ikke rett til å rope voldtekt. Siden du er umoralsk og skitten fra før. Det går per definisjon ikke an å voldta en umoralsk kvinne fordi hun har ingen rett til å si nei. Anonymkode: 4c52b...9d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Del Skrevet 4. februar 2021 Vil også legge inn at han selv sier han har hatt trekant opp til flere ganger, og jeg har inntrykket av at han selv har godt med seksuell erfaring med flere jenter, noe som ikke gjør meg noe så lenge han bare holder seg til meg nå! Vi har også hatt samtalen der han lurte på om jeg hadde hatt flere sexpartnere etter jeg og han begynte å holde på, og at han selv ikke hadde det men at det ikke var sikkert at det var en selvfølge for meg. Fikk inntrykket at det var ønskelig fra hans side at jeg ikke hadde hatt sex med flere enn han, og det har jeg heller ikke. -TS Anonymkode: 51250...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg synes det høres ut som om han ikke respekterer deg. Synes du han respekterer deg? Høres ihvertfall ut som at han har et dårlig syn på kvinner og mener at kvinners seksualitet ikke er like viktig som menns seksualitet. Hvordan er verdisynet hans ellers? Har han like dårlig syn på kvinner når det kommer til andre arenaer? Anonymkode: 1c342...e0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Del Skrevet 4. februar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke sikkert dette har med sjalusi å gjøre. Men mange menn (særlig fra enkelte kulturer) klarer ikke å skille sex fra moral når det kommer til kvinner (det går helt fint når det gjelder menn). De mener kvinner som aktivt deltar er umoralske og promiskuøse. Det han forsøker å finne ut er om du er umoralsk. Dersom han konkluderer med at du er umoralsk har du ingen moralske rettigheter. Akkurat som en prostituert har du ikke rett til å rope voldtekt. Siden du er umoralsk og skitten fra før. Det går per definisjon ikke an å voldta en umoralsk kvinne fordi hun har ingen rett til å si nei. Anonymkode: 4c52b...9d1 Kanskje han liker kvinner som ligger rundt og vil at hun skal si hvor løs hun er eller han bare vil vite om hun har ligget med mange fordi han ikke liker det. Menn i alle kulturer ser ned på prostituerte. Fordi æsj. Anonymkode: b729d...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennnny Skrevet 4. februar 2021 #9 Del Skrevet 4. februar 2021 Kanskje han synes tanken på at du ligger med flere samtidig er litt hot? AnonymBruker skrev (20 minutter siden): "du liker å ha sex med mange gutter du", "du er en sexmaskin" og "det er artig at du oppsøker å ha sex med folk" Synes det høres litt sånn ut fra ordvalgene hans. Og særlig med tanke på at det var han som initierte samtalen om trekant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 4. februar 2021 #10 Del Skrevet 4. februar 2021 Lugging er ikke greit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogsalv Skrevet 4. februar 2021 #11 Del Skrevet 4. februar 2021 Ha respekt for deg sjøl,og ikke involver deg mer med en sånn fjott ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Del Skrevet 4. februar 2021 Vil anbefale deg at dere har en ordentlig samtale om eksklusivitet,om det er ønskelig fra din side. Det kan godt være at han faktisk liker at du har endel erfaring. Typen min tenner på det. Men uansett er det viktig at dere har en ordentlig samtale om grenser,hva som er greit og ikke osv. Og ikke minst at ting du deler ikke blir brukt mot deg. Det er faktisk jenter som har to helt forskjellige standpunkter på hva som er greit i et forhold,og hva som er greit som singel. Totalt monogram og trofast som kjæreste,og helt frigjort som singel. Anonymkode: 86c50...9b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert dette har med sjalusi å gjøre. Men mange menn (særlig fra enkelte kulturer) klarer ikke å skille sex fra moral når det kommer til kvinner (det går helt fint når det gjelder menn). De mener kvinner som aktivt deltar er umoralske og promiskuøse. Det han forsøker å finne ut er om du er umoralsk. Dersom han konkluderer med at du er umoralsk har du ingen moralske rettigheter. Akkurat som en prostituert har du ikke rett til å rope voldtekt. Siden du er umoralsk og skitten fra før. Det går per definisjon ikke an å voldta en umoralsk kvinne fordi hun har ingen rett til å si nei. Anonymkode: 4c52b...9d1 Wow, veldig mye interessant her. Tror dette kan stemme ganske bra på mange. Jeg går ut i fra at du ikke mener de siste setningene der selv, men at sånne menn kan mene det (det med at prostituerte ikke har rett til å rope voldtekt, og at man ikke kan voldta en umoralsk kvinne osv) Anonymkode: 774ab...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå