Gå til innhold

"Bruksanvisning for seng" f.eks at man ikke kan ligge i midten av den for å sørge for god holdbarhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en artikkel på TV2 om et kjærestepar for en stund siden, som hadde kjøpt seg en "dyr" seng som "kollapset" i midten som igjen førte til vondter og au'er og faens oldemor. Hele artikkelen var egentlig litt underholdende, men nå opplever vi litt det samme selv 😅

Kjøpte en XOV-seng fra Skeidar (valget stod mellom flere, bl.a Jensen og Svane, men denne opplevdes som best å ligge i for oss begge) for snart et år siden, og nå har vi vært nødt til å reklamere på madrassene. Vi får nye, så det er absolutt ingenting å skrike og bære seg over der. Vi er fornøyde med senga og sover godt i den, men etter en tid begynte vi begge å rulle inn mot midten. Jeg kan godt ligge tett om natta, mens samboer foretrekker litt space på grunn av varmen. Ingen au'er og vondter her altså, men god søvn gjør oss begge godt. 

Siden vi nå får nye madrasser, er jeg litt nysgjerrig på dette med "skikk og bruk" om man kan si det sånn. Vil enhver seng "kollapse" i midten dersom man oppholder seg mye der i løpet av nettene, eller kan vi ha vært uheldige? Har vi betalt 30.000,- for en dårlig seng? Vi har dobbeltdyne, og siden jeg liker å tulle meg inn i denne kan det tenkes at jeg søker nærmere samboer dersom det blir "strekk" på dyna og den slipper inn luft - dermer havner jeg også i midten i løpet av natten. Men er det virkelig meningen at man skal måtte passe på å holde seg på hver sin side av sengen for at den ikke skal ta skade av det? 🤔

Anonymkode: ded3e...c0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...