Gå til innhold

Hvis korona forsvant på sekundet på magisk vis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En merkelig trollmann i purpur og hvit kappe klarer på magisk vis å fjerne koronaen på sekundet. (Med andre ord, ikke bli vitenskapelige med meg, det går ikke i virkeligheten. Men dette er for moro skyld)

Ingen smitte mer, de som er syke blir plutselig friske. Hva er det første du gjør? Og det andre? Og det tredje?

Endret av Lilylune
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da drar jeg på butikken 😅

• Liker 3
Skrevet

Invitere på fest og dra på byen og danse og sjekke damer. Dratt på SATS. Reist til er varmt land 

• Liker 3
Skrevet

Reist til Paris! Invitert til stort familieselskap. Dratt på badeland med barna (det er det de savner mest)

• Liker 1
Gjest NoDiablo
Skrevet

Jeg ville dratt til Spania, besøkt og klemt flere av mine fantastiske venner der, håndhilst på nye, og invitert til fest. 

Skrevet
Lilylune skrev (1 time siden):

En merkelig trollmann i purpur og hvit kappe klarer på magisk vis å fjerne koronaen på sekundet. (Med andre ord, ikke bli vitenskapelige med meg, det går ikke i virkeligheten. Men dette er for moro skyld)

Ingen smitte mer, de som er syke blir plutselig friske. Hva er det første du gjør? Og det andre? Og det tredje?

Pustet lettet ut.

Spist sjokolade.

Lagt meg i badekaret og smilt.

• Liker 5
Skrevet
Lilylune skrev (1 time siden):

Kanskje jeg er sær, men samlet innebandygjengen og spilt til vi lå som slakt i en haug, hvilt litt og gjort det på nytt igjen 😄 Så kinokveld eller escape room med venner. reist litt etterhvert

• Liker 2
Skrevet

Dyttet i meg stor sjoko plate med et smil. Bestilt tur til Italia på flekken, evt Frankrike. Tatt en drink ute med venner (ingen unnskyldning for ikke å få klem både 3 og 4 ggr hver)

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Sermina said:

Da drar jeg på butikken 😅

Jeg også! Og går rundt og titter på ting og bruker lang tid 😅

• Liker 1
Gjest Sirisiri10
Skrevet

Bestilt ferie til sommeren, dratt på restaurant i Oslo og invitert venner hjem til god mat. 

Skrevet

Det vil jeg ikke skrive om under mitt vanlige nick :) 

Skrevet

Feiret morsdagen sammen med mamme og alle de nærmeste, samlet hele familien til et stort koldtbord og gitt min beste venninne en klem! 

Skrevet

Fram til nå har jeg nesten hatt Oslo sentrum for meg selv, så den dagen alle drar til sentrum hadde jeg valgt hjemmekontor. 

• Liker 3
Skrevet

Reist til Hamar 

Skrevet

Reist til utlandet og besøkt min gamle far på 79 som jeg ikke har fått møtt på ca 5 år... 

• Liker 1
Skrevet

Sendt ungen på skolen. Karantene er noe herk, spesielt for 7-åringer. Ellers lever jeg som vanlig.

Skrevet

Reiser til familien, og klemmer hver og en av dem. Går ut og spiser. Tar en tur på kjøpesenteret.

Skrevet

Det aller første jeg hadde gjort var å gå rundt på et eller annet offentlig sted og ta på alt, uten å vaske eller sprite hendene etterpå. Bare fordi jeg kan.

Ellers hadde jeg klemt alle jeg er glad i, invitert alle sammen i selskap og så reist til utlandet. I den rekkefølgen. 

Og så hadde jeg selvfølgelig kastet alt jeg eier av munnbind og satset på at jeg aldri behøvde det igjen i hele mitt liv. Ikke fordi jeg synes det er så fryktelig å bruke, men fordi det for meg har blitt selve symbolet på denne pesten.

Gjest Blondie65
Skrevet

Bestilt påsketur. Til utlandet.

Bestilt sommerferie. Til utlandet.

Bestilt desembertur. Til utlandet.

Gått på pub.

Og klemt og klemt og klemt på alle mine venner.

Og godt på jobb, spist i kantinen og klemt på mine kolleger.

• Opprett ny...