AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Kjæresten har fått kjønnsvorter og pga behandlingen får vi ikke ha sex! 5 uker til termin, pluss at etter fødsel er det mange uker uten, kommer til å savne sex noe vanvittig! Dere som ikke har sex i svangerskapet, hvordan ivaretar dere intimiteten uten det? Anonymkode: 6355c...3ec
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Håper du er klar over at kjønnsvorte viruset er i kroppen lenge før man får utbrudd. Du og har det. 100%. Anonymkode: 3ff1e...1f9 26
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjæresten har fått kjønnsvorter og pga behandlingen får vi ikke ha sex! 5 uker til termin, pluss at etter fødsel er det mange uker uten, kommer til å savne sex noe vanvittig! Dere som ikke har sex i svangerskapet, hvordan ivaretar dere intimiteten uten det? Anonymkode: 6355c...3ec Det går fint an å tilfredsstille begge to, selv med kjønnsvorter. Gjør alt dere pleier, bortsett fra å putten penis inn i vagina, bruk vibrator, hendene, munnen, tungene, dusj sammen, masser hverandre osv.. Edit, ops, jeg ser nå at det kan smitte via fingrene også 😮 unnskyld for min uvitenhet. Endret 4. februar 2021 av Dævendøtte
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjæresten har fått kjønnsvorter og pga behandlingen får vi ikke ha sex! 5 uker til termin, pluss at etter fødsel er det mange uker uten, kommer til å savne sex noe vanvittig! Dere som ikke har sex i svangerskapet, hvordan ivaretar dere intimiteten uten det? Anonymkode: 6355c...3ec Ja huff stakkars deg.... tenk på oss som har morkaken foran åpning som har sexnekt hele svangerskapet... Anonymkode: 847a8...8dc 14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Kan du ikke ofre noen uker for barnet ditt? Anonymkode: 5e222...3fd 16
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Tror jeg hadde bekymret meg mer for utroskap jeg da. Anonymkode: 9f821...21b 14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Har selv kjønnsvorter (har ikke at utbrudd mer enn én gang dog), altså, hvis sex er så vintih kan han jo VENTE til du har født med å starte på kuren. Viruset blir verken du eller han kvitt uansett, det er kun utbruddet medisin KANSJE fjerner. Anonymkode: 3ff1e...1f9 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror jeg hadde bekymret meg mer for utroskap jeg da. Anonymkode: 9f821...21b Kjønnsvorte virus kan ligge i kroppen i årevis uten at man får utbrudd. Anonymkode: 3ff1e...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja huff stakkars deg.... tenk på oss som har morkaken foran åpning som har sexnekt hele svangerskapet... Anonymkode: 847a8...8dc Så fordi det kanskje er enda mer synd på andre så kan man ikke ha medfølelse å forstå at TS synes dette er kjipt? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du ikke ofre noen uker for barnet ditt? Anonymkode: 5e222...3fd Hvor sier TS at de ikke skal lytte til legen angående dette? TS spør om andre råd til å opprettholde intimiteten med partner når man ikke kan ha sex. Til ts. Jeg har ikke erfaring med hvor smittsomt dette er. Men dere kan jo fremdeles kysse, klemme, massere hverandre, dusjesammen og lignende. Og selvfølgelig gjøre andre seksuelle ting som ikke medfører smitterisiko. Anonymkode: dd8fc...da1 4
Frøyamor Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Dævendøtte skrev (12 minutter siden): Det går fint an å tilfredsstille begge to, selv med kjønnsvorter. Gjør alt dere pleier, bortsett fra å putten penis inn i vagina, bruk vibrator, hendene, munnen, tungene, dusj sammen, masser hverandre osv.. Edit, ops, jeg ser nå at det kan smitte via fingrene også 😮 unnskyld for min uvitenhet. Hun er jo alerede smitta, så det spiller ingen rolle. Det er kuren som kan være skadelig for henne mtp hun er gravid. De greiene man smører på kjønnsvorter er sterke saker. 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Håper du er klar over at kjønnsvorte viruset er i kroppen lenge før man får utbrudd. Du og har det. 100%. Anonymkode: 3ff1e...1f9 Det er ikke for å unngå at jeg skal få det, men pga behandlingen for utbruddet hans. Er fullt klar over at det er en SOS. Anonymkode: 6355c...3ec
Frøyamor Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fordi det kanskje er enda mer synd på andre så kan man ikke ha medfølelse å forstå at TS synes dette er kjipt? Hvor sier TS at de ikke skal lytte til legen angående dette? TS spør om andre råd til å opprettholde intimiteten med partner når man ikke kan ha sex. Til ts. Jeg har ikke erfaring med hvor smittsomt dette er. Men dere kan jo fremdeles kysse, klemme, massere hverandre, dusjesammen og lignende. Og selvfølgelig gjøre andre seksuelle ting som ikke medfører smitterisiko. Anonymkode: dd8fc...da1 Hvis ts er gravid med denne mannen, er hun alerede smitta 😎
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjæresten har fått kjønnsvorter og pga behandlingen får vi ikke ha sex! 5 uker til termin, pluss at etter fødsel er det mange uker uten, kommer til å savne sex noe vanvittig! Dere som ikke har sex i svangerskapet, hvordan ivaretar dere intimiteten uten det? Anonymkode: 6355c...3ec Det er fult mulig å være intime uten å ha sex. Klining, beføling, kosing Anonymkode: 3b9d1...0a7 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror jeg hadde bekymret meg mer for utroskap jeg da. Anonymkode: 9f821...21b Hvorfor det? Anonymkode: 6355c...3ec
Frøyamor Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjæresten har fått kjønnsvorter og pga behandlingen får vi ikke ha sex! 5 uker til termin, pluss at etter fødsel er det mange uker uten, kommer til å savne sex noe vanvittig! Dere som ikke har sex i svangerskapet, hvordan ivaretar dere intimiteten uten det? Anonymkode: 6355c...3ec Han kan vente til ungen er ute, så begynne på kuren. Du vil sikkert ikke ha sex på hvertfall et par uker etter fødsel. (Selv om det og varierer STORT fra kvinne til kvinne)
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Det kan gå 4-6 uker mellom hver gang vi har sex. Hverken jeg eller mannen har hatt sexlyst siden jeg var 5 mnd på vei. Er nå 8 mnd på vei. Vi er heller ikke noe særlig kosete av oss, men ligger inntil hverandre noen ganger på sofaen. Alle par er ulike, og dette er noe som går over heldigvis. Vi savner sex, men frister lite for begge med baby i magen. Anonymkode: c4ebe...854 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan du ikke ofre noen uker for barnet ditt? Anonymkode: 5e222...3fd Hvor har jeg skrevet at vi ikke følger legens råd? Anonymkode: 6355c...3ec 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja huff stakkars deg.... tenk på oss som har morkaken foran åpning som har sexnekt hele svangerskapet... Anonymkode: 847a8...8dc Stakkars deg. Anonymkode: 6355c...3ec
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 Sexleketøy? 5 uker er en liten pris å betale. Anonymkode: 1e8ea...43c 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjønnsvorte virus kan ligge i kroppen i årevis uten at man får utbrudd. Anonymkode: 3ff1e...1f9 Etter hva jeg har kunnskap om får de fleste utbrudd 1-3 mnd etter smitte, men der vortene forsvinner av seg selv etter noen mnder der man i det videre gjerne slipper nye utbrudd, men kan ha smitten i seg i åresvis. Anonymkode: 9f821...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå