AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 PÅ platekompaniet har de samleboks av en serie jeg har ventet på. Det står det ikke er norsk undertekster noe jeg liker best. På cdon.no har de samme samleboksen. Der står det at det er norsk undertekst. Hvem har skrevet feil av de to plate selskapene? Tor jeg skal prøve å sende e-post i jungelen om det kommer frem til dem.. Anonymkode: be386...002
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Hvavslags samleboks er det snakk om? Det spørs om det vil hjelpe å sende e-post, de som jobber der leser bare opp informasjonen som står oppført uten å sjekke noe videre. Har opplevd det selv, men fra andre firma. Søk på andre kunders erfaringer, så får du et mer korrekt inntrykk av varen. Anonymkode: 97b2d...e5d
AlocasiaAmazonica Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Søk opp utgivelse på www.blu-ray.com
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Så lenge du ikke sier hvilken samleboks det er snakk om er det umulig å svare på.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (7 minutter siden): Så lenge du ikke sier hvilken samleboks det er snakk om er det umulig å svare på. Murder she wrote (Jessica fletcher) sesong 1-12 The complete series kr: 899,- Anonymkode: be386...002
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Murder she wrote (Jessica fletcher) sesong 1-12 The complete series kr: 899,- Anonymkode: be386...002 Ser ut som det er to forskjellige versjoner, den fra platekompaniet har ikke teksts, men den fra CDON har tekst. Altså det er to forskjellige leverandører. Så ingen av dem har skrevet feil, det er bare det at en har undertekst mens den andre ikke har det. Endret 4. februar 2021 av Aragorn ll Elessar
AlocasiaAmazonica Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Platekompaniet har den britiske versjonen, uten nordiske tekster. I tillegg ekstremt overpriset... Cdon har nordisk versjon, med norske tekster
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (26 minutter siden): Ser ut som det er to forskjellige versjoner, den fra platekompaniet har ikke teksts, men den fra CDON har tekst. Altså det er to forskjellige leverandører. Så ingen av dem har skrevet feil, det er bare det at en har undertekst mens den andre ikke har det. Er det sånn det er? Takk! Jeg forstod ikke. Anonymkode: be386...002
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (5 timer siden): Ser ut som det er to forskjellige versjoner, den fra platekompaniet har ikke teksts, men den fra CDON har tekst. Altså det er to forskjellige leverandører. Så ingen av dem har skrevet feil, det er bare det at en har undertekst mens den andre ikke har det. På CDON.com står det: No subtiles available on season 5-12 Altså da er det kun norsk undertekst de første 4 sesongene. Husker Frasier samleboks var også sånn. De første sesongene som kun hadde norsk undertekst. Anonymkode: be386...002
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 AlocasiaAmazonica skrev (5 timer siden): Platekompaniet har den britiske versjonen, uten nordiske tekster. I tillegg ekstremt overpriset... Cdon har nordisk versjon, med norske tekster Kun de første 4 sesongene som har norsk undertekst. på CDON.com Anonymkode: be386...002
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): På CDON.com står det: No subtiles available on season 5-12 Altså da er det kun norsk undertekst de første 4 sesongene. Husker Frasier samleboks var også sånn. De første sesongene som kun hadde norsk undertekst. Anonymkode: be386...002 Ok, Jeg la ikke merke til det da jeg så på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå