AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Er det tiden i et avstandsforhold pga av jeg må jobbe 1 år ca 5t hjemmefra, og det går veldig bra med oss. Hadde bursdag i går og kjæresten kunne ikke komme på besøk pga jobb, så jeg tenkte han sendte meg en pakke eller gjorde noe romantisk, men neida. Jeg fikk 250 kroner på vipps og beskjed om å kjøpe meg noe godt🤨 Er ikke det sånn gamle tanter bruker å gjøre? Han kunne heller brukt 250,-på å få blomster levert på døra mi. Han vet jeg elsker tulipaner og nå er det jo sesong for det. Anonymkode: 5d848...aee 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Han husket deg iallefall. Anonymkode: a6fef...981 18
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Kjøp tulipaner selv da vel for pengene? Anonymkode: d0140...f9f 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Er du 16 år er det bra, ellers ikke. Anonymkode: fa51f...f74 8
Tøvftta Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Mannfolk er ikke tankelesere... Syns du var heldig som fikk noe i det hele tatt! Neste bursdag kan du gi beskjed om at du ønsker deg blomster ,om det er det du vil ha. For han vet ikke hva du tenker på! 3
Ctrl Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det tiden i et avstandsforhold pga av jeg må jobbe 1 år ca 5t hjemmefra, og det går veldig bra med oss. Hadde bursdag i går og kjæresten kunne ikke komme på besøk pga jobb, så jeg tenkte han sendte meg en pakke eller gjorde noe romantisk, men neida. Jeg fikk 250 kroner på vipps og beskjed om å kjøpe meg noe godt🤨 Er ikke det sånn gamle tanter bruker å gjøre? Han kunne heller brukt 250,-på å få blomster levert på døra mi. Han vet jeg elsker tulipaner og nå er det jo sesong for det. Anonymkode: 5d848...aee 250,- liksom. Det var trasige greier. Vippsing er forsåvidt greit, men synes beløpet var lavt altså! 21
Gjest Lama_Drama Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Skal man vippse gave sånn der må beløpet monne. 250,- er bare...merkelig. Da bestiller man heller blomster.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Bedre å få penger og kjøpe det man ønsker. Hvis du har lyst på blomster, så kjøp det for pengene. Anonymkode: 4fc8f...023
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Ctrl skrev (Akkurat nå): 250,- liksom. Det var trasige greier. Vippsing er forsåvidt greit, men synes beløpet var lavt altså! Ja det er ikke likt han, vanligvis er han veldig generøs. Han sendte meg en søt melding i dag tidlig med gratulasjoner middag 25 kysseemojies og kalte meg sussebass, så han har ikke tenkt å slå opp😉 Ts Anonymkode: 5d848...aee
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 Du får ikke levert blomster på døren for 250... Anonymkode: 8a3ec...465 13
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er ikke likt han, vanligvis er han veldig generøs. Han sendte meg en søt melding i dag tidlig med gratulasjoner middag 25 kysseemojies og kalte meg sussebass, så han har ikke tenkt å slå opp😉 Ts Anonymkode: 5d848...aee Og skulle det være, ikke middag(autokorrekt) Ts Anonymkode: 5d848...aee
DritKrenka Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Veldig mange menn ser ikke verdien i gaver og blomster på samme mpte som kvinner gjør. Hvis man er en person som ikke klarer å være fornøyd med "hva som helst", må man ta litt ansvar selv og fakstisk komme med et ønske. Selv hadde jeg vært glad for at han i det hele tatt husket bursdagen min 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det tiden i et avstandsforhold pga av jeg må jobbe 1 år ca 5t hjemmefra, og det går veldig bra med oss. Hadde bursdag i går og kjæresten kunne ikke komme på besøk pga jobb, så jeg tenkte han sendte meg en pakke eller gjorde noe romantisk, men neida. Jeg fikk 250 kroner på vipps og beskjed om å kjøpe meg noe godt🤨 Er ikke det sånn gamle tanter bruker å gjøre? Han kunne heller brukt 250,-på å få blomster levert på døra mi. Han vet jeg elsker tulipaner og nå er det jo sesong for det. Anonymkode: 5d848...aee Å stakkars deg som fikk 250 kr av sin kjæreste.. Vær heller glad for at han husket at du hadde bursdag. Anonymkode: 8b972...9de 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Penger er noe man gir når man ikke har tid eller ork til å finne på noe. Når man ikke kjenner mottaker godt nok til å vite hva vedkommende kommer til å bli glad for. Skjønner du er skuffet; gamle tanter gir penger og det er ok. Men kjærester bør anstrenge seg litt mer. Anonymkode: ec7bb...1a0 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 kunne rundet opp til 300🤭 Anonymkode: 2f0ae...4e5 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 250 kr til å kjøpe deg noe godt. Kanskje han hadde kjøpt en kake eller lagd middag til deg dersom dere var i samme by nå. Men omstendighetene medførte at du måtte lage selv, på hans regning. Jeg hadde tenkt "yey, take away i kveld!" Anonymkode: 87df6...6f7 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Jeg er sikker på at at kjæresten din savner deg og er veldig glad i deg, og at dette er sånn småbrølere man kan flire litt av og erte hverandre med. Kjøp deg noen tulipaner og prøv å se de gode intensjonene hans; Han ville glede deg på bursdagen. Ikke let etter tegn på at kjæresten din ikke "når opp". Gratulerer med dagen 🎉 Anonymkode: d4345...186 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 Han er ikke en sånn mann som glemmer bursdager. Han er veldig opptatt av bursdag/julegavene han gir meg og andre familiemedlemmer. Kan snakke om de lang tid i forveien og si at jeg må bare begynne å glede meg osv... Kan vel ikke legge så mye i det, men må innrømme at jeg litt skuffet. Ts Anonymkode: 5d848...aee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå