AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg trenger tips for om mulig å optimalisere det hunden min får av tilskudd og mat som kan virke lett smertestillende, samt virke om ikke forbedrende, men iallefall stabiliserende på ledd/sener og muskulatur. Hunden er 12 år, og ble operert for sheltiehæl på begge bakbein. Dessverre ble det komplikasjoner ved siste operasjon, slik at hun nå ikke bruker foten helt normalt. Dette fører til noe stiv muskulatur i rygg og innside lår. Pr idag står hun på Vom Laks, får Multiflex og Hyaloron fra Norsk Dyrehelse. Har fått 4 injeksjoner med Cartrophen, samt laser, og skal ha 4 nye om ca 3 måneder. Hun har til nå brukt CBD olje som har vært fantastisk for bevegelsene/smertene hennes, men har nå fått en forhøyet leverprøve slik at vi må seponere for å se om CBD er synderen. Hun er tynn nok, så der er det ikke noe å hente. Er det noen som har noen tips til meg? Andre tilskudd fra Norsk dyrehelse som er bedre enn det hun bruker kanskje? Anonymkode: 70826...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Anbefaler produktene til Trikem. Bruker Max Glucosamin og Max GLM+ med god effekt. Og ved individuelle behov bruker jeg Collagen i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Del Skrevet 4. februar 2021 Hunden min fungerer veldig godt på glukosamintilskudd og Eukanuba sitt for for "sensitive joints". Ble en helt annen hund etter vi begynte på det foret. Anonymkode: 6c209...df2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjessa Skrevet 4. februar 2021 #4 Del Skrevet 4. februar 2021 Råforing og fiskeolje. Min på snart 17 er nesten i sitt livs beste form etter noen år med stive ledd osv. Skråsikker på at det er pga at hunden er 100% råforet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå