AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Mitt barn har begynt i barnehagen med denne damens barn. Jeg har hilst med et stort gjenkjennende smil, mens hun sier mer et svakt "eh" og viser uvilje til å prate. Jeg har ikke sett henne på rundt 10-15 år- men jeg lurer på om det er noe jeg kan ha gjort for lenge siden som gjør at hun reagerer med at det er kleint å møte meg. På vgs hadde vi så vidt jeg husker ingen relasjon- og vgs er 20 år siden. For ca 10 år siden datet jeg blant annet en felles venn av oss og da han gjorde det slutt er det mulig at jeg har skrevet til henne om det på facebook- uten at jeg har noe som helst mer minne av dette da jeg var alvorlig deprimert i denne perioden. Så jeg kan ha gjort det, og det kan også være at jeg ikke har gjort det. Ellers har jeg virkelig ikke begrep hva det kan være! Men vi har aldri kjent hverandre, og jeg er nylig flyttet tilbake etter å ha bodd et annet sted i 10 år. Så nå er det bare kleint å møte henne fordi jeg ikke husker, samtidig føler jeg det "er noe". Samtidig er det jo minst 10 år siden jeg isåfall kan ha sendt henne meldinger (hvis innhold jeg ikke har noen som helst anelse om). Hvordan forholder jeg meg til dette? Får litt sosialangst av å gå i barnehagen i tilfelle jeg møter henne. Anonymkode: e983d...075
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Hvis du ikke har slettet meldingene kan du jo bare trykke melding på henne på face og få opp alt du tror du kanskje har skrevet.. Anonymkode: 45187...4c2 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Kanskje hun synes du er litt overveldende vennlig og blir ubekvem? Hvis dere ikke kjente hverandre så godt den gang, hvorfor skal dere liksom nå bli "bestevenner" og begynne å småprate? Kanskje husker hun deg ikke engang... Eller hun vet du ser kjent ut, men ikke hvor hun har deg fra. Anonymkode: 9ea7c...387 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du ikke har slettet meldingene kan du jo bare trykke melding på henne på face og få opp alt du tror du kanskje har skrevet.. Anonymkode: 45187...4c2 Hun er borte på facebook, vet ikke om jeg er blokkert eller om hun har deaktivert kontoen sin Anonymkode: e983d...075
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Du virker jo ganske paranoid? Jeg synes det bare høres ut som hun ikke vet hvem du er. Anonymkode: 75ee9...61b 11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Det er ikke personlig, Folk er ikke intressert i å bli kjent med nye folk, og er redd at hvis de sier hei, så gasp, må de kanskje snakke med deg i noen minutter!! Anonymkode: 216f4...28a 4
Gjest Middelmådig Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Jeg hadde aldri kjent igjen noen jeg ikke hadde et godt vennskap med på vgs! Hun kjenner deg nok ikke igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje hun synes du er litt overveldende vennlig og blir ubekvem? Hvis dere ikke kjente hverandre så godt den gang, hvorfor skal dere liksom nå bli "bestevenner" og begynne å småprate? Kanskje husker hun deg ikke engang... Eller hun vet du ser kjent ut, men ikke hvor hun har deg fra. Anonymkode: 9ea7c...387 Jeg synes ikke jeg er overveldende selv, men har blikkontakt og smiler. Og så prøver jeg å småprate med alle i garderoben, det blir vel nok av tilstelninger fremover hvor man er stuck med hverandre i forbindelse med arrangementer. Men ja kanskje hun ikke husker meg? Jeg vet ikke. Vi gikk i samme klasse på vgs. Men jeg har glemt mange jeg gikk i klasse med så det er mulig at hun har glemt meg. Anonymkode: e983d...075
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du virker jo ganske paranoid? Jeg synes det bare høres ut som hun ikke vet hvem du er. Anonymkode: 75ee9...61b hahah, ja gud jeg håper det!!! Og at jeg overtenker!! Anonymkode: e983d...075
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Middelmådig skrev (1 minutt siden): Jeg hadde aldri kjent igjen noen jeg ikke hadde et godt vennskap med på vgs! Hun kjenner deg nok ikke igjen. Takk ❤️ Var det jeg håpet å høre ❤️ Anonymkode: e983d...075
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke personlig, Folk er ikke intressert i å bli kjent med nye folk, og er redd at hvis de sier hei, så gasp, må de kanskje snakke med deg i noen minutter!! Anonymkode: 216f4...28a Hahah, ja det er sant ❤️ Tusen takk, trengte virkelig å høre det, jeg blir så stressa og hjernen spinner av gårde. Anonymkode: e983d...075
Sirah Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Dette tror jeg nok at du overtenker ganske mye TS Mest sannsynlig kjenner hun deg ikke igjen og blir usikker når du hilser og smiler på den måten Det er noe av det værste jeg vet selv - når folk helt tydelig vet hvem jeg er og jeg ikke kjenner dem igjen/husker dem 😂 Kanskje jeg har et svakt minne om å ha sett dem før, men jeg klarer ikke å plassere dem. Jeg syntes det er superkleint 😂 Om du lurer på om hun har blokkert deg så kan du logge ut av facebook og google navnet hennes. Om hun er på Facebook vil du mest sannsynlig få opp et forslag om å besøke facebookprofilen hennes på google 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Eller så kjenner hun deg ingen, men har ikke noe behov for å snakke med deg nå, hun er sliten og vil bare hente barnet. Men dette har ingenting med deg å gjøre - det meste av andres, såvidt -bekjentes oppførsel har ikke med deg å gjøre, det er greit å huske på! Anonymkode: b6f7b...0c6 1
draug 75 Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 Man bruker vanligvis å hilse på forelder i barnehage etterhvert, gjør man ikke? Hun her er vel bare eksklusiv og fantastisk, og det er for henne å nedverdige seg å måtte forholde seg til deg. Egentlig burde man bedt slike om å bli voksne - men det gjelder innpå annenhver kvinne så jobben er uoverkommelig.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 draug 75 skrev (6 minutter siden): Man bruker vanligvis å hilse på forelder i barnehage etterhvert, gjør man ikke? Hun her er vel bare eksklusiv og fantastisk, og det er for henne å nedverdige seg å måtte forholde seg til deg. Egentlig burde man bedt slike om å bli voksne - men det gjelder innpå annenhver kvinne så jobben er uoverkommelig. Man skulle tror det at det var vanlig, ja? Anonymkode: 216f4...28a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Kanskje hun ikke kjenner deg igjen? Jeg har dessverre dårlig ansiktshukommelse, og kjenner som oftest ikke igjen folk jeg har gått på skole med for 20 år siden. Anonymkode: 8bf9d...c30
GammelKaktus Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 Jeg tenker at enten kjenner hun deg ikke igjen eller så husker hun deg for godt til at hun ikke vil involveres mer enn nødvendig. Sistenevnte er vel mest aktuell hvis du faktisk har skrevet til henne på facebook. Uansett, det er lenge siden så jeg hadde gått for alternativ 1 og gitt faen. Det spiller jo ingen rolle for deg, sånn egentlig. Ingenting å stresse med, selv om det er lettere sagt enn gjort. 😄 1
Apis Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Da sier du hei og spør om hun gikk på den og den skolen det og det årstallet, mange forandrer seg utseendemessig, så det kan være hun ikke kjenner deg igjen. 1
sommerkroppen Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke personlig, Folk er ikke intressert i å bli kjent med nye folk, og er redd at hvis de sier hei, så gasp, må de kanskje snakke med deg i noen minutter!! Anonymkode: 216f4...28a Ja tenk så fryktelig! Å bruke noen minutter på å snakke med foreldre til ditt barns venner 😮 Så bortkastet tid! *ironi*
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 FrøkenMånestråle skrev (52 minutter siden): Jeg tenker at enten kjenner hun deg ikke igjen eller så husker hun deg for godt til at hun ikke vil involveres mer enn nødvendig. Sistenevnte er vel mest aktuell hvis du faktisk har skrevet til henne på facebook. Uansett, det er lenge siden så jeg hadde gått for alternativ 1 og gitt faen. Det spiller jo ingen rolle for deg, sånn egentlig. Ingenting å stresse med, selv om det er lettere sagt enn gjort. 😄 Ja. Og det er helt i orden at hun ikke vil involveres mer! Men vanskeligere for meg å gi faen, i tilfelle jeg har gjort noe kleint! Men det er ti år siden og vi er godt voksne så...jeg fortsetter bare å hilse hyggelig og late som ingenting, og øver meg på å gi faen. Godt med kvinneguiden så man får skrevet av seg de verste nevrosene. Takk for at dere lytter ❤️ Anonymkode: e983d...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå