AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Hei Jeg har nylig kjøpt meg bil, 2017 toyota. Jeg er super fornøyd men dro innom forhandleren nylig for å bytte noe lys som de ikke hadde byttet før salg og overlevering. Da ser jeg den samme bilen jeg har, bare 2019 og rød farge!! Herregud som den er fin!! Kan jeg bytte? Eller blir det dumt? Både med tanke på økonomi eller hvis det blir sett på som rart og mer ekstrajobb til forhandler. Den nyere bilen er jo litt dyrere også så det vil jo koste mer, men hva blir verdifallet på min bil eventuelt? Anonymkode: eb4e3...30c
Pedagogen Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Forhandler blir nok glad, det er tross alt målet med en bilbutikk; å selge biler. Du må spørre forhandler hva de skal ha i mellomlegg. 1
newman01 Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Får jo enda en omregistreringsavgift også da. Bilforhandler blir glad, staten blir glad. Eneste som taper på dette er sparekontoen din.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 newman01 skrev (30 minutter siden): Får jo enda en omregistreringsavgift også da. Bilforhandler blir glad, staten blir glad. Eneste som taper på dette er sparekontoen din. Ja, det er sant nok det... Anonymkode: eb4e3...30c
Traktor Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg har nylig kjøpt meg bil, 2017 toyota. Jeg er super fornøyd men dro innom forhandleren nylig for å bytte noe lys som de ikke hadde byttet før salg og overlevering. Da ser jeg den samme bilen jeg har, bare 2019 og rød farge!! Herregud som den er fin!! Kan jeg bytte? Eller blir det dumt? Både med tanke på økonomi eller hvis det blir sett på som rart og mer ekstrajobb til forhandler. Den nyere bilen er jo litt dyrere også så det vil jo koste mer, men hva blir verdifallet på min bil eventuelt? Anonymkode: eb4e3...30c La dette være. Vi nordmenn er desverre svært glade i grå biler, så en rød bil vil være ukurant å selge igjen. Dessuten, bortsett fra når bilen er parkert sitter du jo inni den og får svært liten glede av fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå