AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Min samboer som jeg har vært sammen med i ca 1,5 år har nå dumpet meg. Han var i utgangspunktet åpen for parterapi, men har nå ombestemt seg og ønsker ikke mer kontakt med meg. Finnes det noen som har opplevd å få tilbake eksen etter en periode med null kontakt? Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Det kommer an på hvilke utfordringer dere hadde i forholdet, hvorfor dere slo opp, og begrunnelsen hans for å ha null kontakt. Anonymkode: 7ca58...fcb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Kan kun svare for meg selv. Jeg klenger meg til ex’er når jeg føler det er noe mer. Om de brått og brutalt forteller meg at følelsene er døde og det er null kontakt etterpå, så er det MYE enklere for meg å glemme de, og å gå videre. Anonymkode: ba78b...709 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer an på hvilke utfordringer dere hadde i forholdet, hvorfor dere slo opp, og begrunnelsen hans for å ha null kontakt. Anonymkode: 7ca58...fcb Utfordringene i forholdet var basert på dårlig kommunikasjon fra begges side, spesielt min da jeg kan slite med å åpne meg. Hvorfor han slo opp med meg og hvorfor han ikke ønsker kontakt har han ikke fortalt meg. Han eksploderte plutselig en dag, og dro i sinne. Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 slutt og tenk på eksen, det vil sannsynlig bare være bortkasta tid for dere begge om dere blir sammen igjenn. Anonymkode: 6ba19...3f5 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han eksploderte plutselig en dag, og dro i sinne. Dette er ikke normal eller grei oppførsel! Tror du skal være glad til for at det ble slutt! Det er bedre å være singel og etterhvert finne en normal moden mann Anonymkode: 7ca58...fcb 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er ikke normal eller grei oppførsel! Tror du skal være glad til for at det ble slutt! Det er bedre å være singel og etterhvert finne en normal moden mann Anonymkode: 7ca58...fcb Det er jeg i utgangspunktet enig i. Men da må jeg også nevne at han har gått igjennom en ganske tøff tid nylig, som innebærer tap og sorg. I tillegg til at jeg har vært litt avvisende for fysisk kontakt pluss kommunikasjonsproblemer. Alle har jo at bristepunkt? Føler det er min feil Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Ja, min ex kom tilbake etter ingen kontakt i en mnd. Sa han ikke klarte å glemme meg selv om han hadde datet andre. Det kommer vel an på om han treffer noen nye som er mer interessant.... selv om exen min kom tilbake dumpa han meg igjen ett år seinere. Nærmere bestemt for to uker siden. Så nå er det ingen kontakt igjen... Anonymkode: be71a...9bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jeg i utgangspunktet enig i. Men da må jeg også nevne at han har gått igjennom en ganske tøff tid nylig, som innebærer tap og sorg. I tillegg til at jeg har vært litt avvisende for fysisk kontakt pluss kommunikasjonsproblemer. Alle har jo at bristepunkt? Føler det er min feil Anonymkode: 7ae6d...972 Jeg følte også at bruddet var min feil, men det er jo to i et forhold som skal få det til å fungere. Det beste du kan gjøre er å jobbe med deg selv. Du kan ikke endre han. Anonymkode: be71a...9bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Men han nekter å ha kontakt med deg? Hva har du tenkt å gjøre? Vente? Vet du om han er sosial med andre? Eller har han hatt et sammenbrudd og gått i kjelleren? Anonymkode: 7ca58...fcb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men han nekter å ha kontakt med deg? Hva har du tenkt å gjøre? Vente? Vet du om han er sosial med andre? Eller har han hatt et sammenbrudd og gått i kjelleren? Anonymkode: 7ca58...fcb Vente var vel det jeg tenkte ja.. såvidt jeg vet er han ikke sosial med andre, han har tilnærmet ingen omgangskrets. Vet at han er på tinder da en venninne fant han der. Han er følsom og verdens snilleste mann så jeg kan ikke se for meg noe annet enn at han er knust. Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, min ex kom tilbake etter ingen kontakt i en mnd. Sa han ikke klarte å glemme meg selv om han hadde datet andre. Det kommer vel an på om han treffer noen nye som er mer interessant.... selv om exen min kom tilbake dumpa han meg igjen ett år seinere. Nærmere bestemt for to uker siden. Så nå er det ingen kontakt igjen... Anonymkode: be71a...9bb Føler med deg, syns det er helt forferdelig. Det beste er vel å bare gi dem rom til å være alene.. Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Hvorfor var du avvisende for fysisk kontakt? Føler vi har litt lik situasjon. Min ex dumpet meg i sinne og begrunner med at han synes jeg er avvisende. Han har lite sosialt nettverk men var på tinder ganske raskt etter bruddet 😒 Anonymkode: be71a...9bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor var du avvisende for fysisk kontakt? Føler vi har litt lik situasjon. Min ex dumpet meg i sinne og begrunner med at han synes jeg er avvisende. Han har lite sosialt nettverk men var på tinder ganske raskt etter bruddet 😒 Anonymkode: be71a...9bb Godt å høre at jeg ikke er alene, men lei meg på dine vegne😔 hvordan takler/taklet du det? La på meg en del i starten av forholdet, og følte meg rett og slett ukomfortabel. Han er skjønn og mente oppriktig at jeg var tiltrekkende uansett men jeg tok det dessverre ikke til meg. I tillegg kunne han ofte være litt for klengete enn hva jeg er komfortabel med. Har dårlig samvittighet nå selvsagt, det er jo typisk.. Det med tinder kom som et sjokk må jeg si Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jeg i utgangspunktet enig i. Men da må jeg også nevne at han har gått igjennom en ganske tøff tid nylig, som innebærer tap og sorg. I tillegg til at jeg har vært litt avvisende for fysisk kontakt pluss kommunikasjonsproblemer. Alle har jo at bristepunkt? Føler det er min feil Anonymkode: 7ae6d...972 Det er ikke din feil. Anonymkode: 28fbc...f38
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Godt å høre at jeg ikke er alene, men lei meg på dine vegne😔 hvordan takler/taklet du det? La på meg en del i starten av forholdet, og følte meg rett og slett ukomfortabel. Han er skjønn og mente oppriktig at jeg var tiltrekkende uansett men jeg tok det dessverre ikke til meg. I tillegg kunne han ofte være litt for klengete enn hva jeg er komfortabel med. Har dårlig samvittighet nå selvsagt, det er jo typisk.. Det med tinder kom som et sjokk må jeg si Anonymkode: 7ae6d...972 Jeg og hadde lagt på meg før det ble slutt. Han sa han likte meg som jeg var og sa jeg var fin og formfull. Men jeg tok det som kritikk. Min ex var ekstremt ivrig på sex i begynnelsen av forholdet men lysten hans dabbet av fordi jeg ofte ikke hadde lyst. Det var mye jeg burde gjort annerledes... men for sent nå. Jeg har det ok nå men er fortsatt veldig lei meg og kverner en del. Jeg vet han dater så jeg har litt panikk for at han skal finne en ny med en gang. Har måttet tvinge meg selv til å ikke stalke på sosiale medier. Jeg går og venter på at han skal angre seg og komme tilbake. Sist vi snakket sammen sa han at vi kunne snakkes iblant men ingen har tatt kontakt. Anonymkode: be71a...9bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg og hadde lagt på meg før det ble slutt. Han sa han likte meg som jeg var og sa jeg var fin og formfull. Men jeg tok det som kritikk. Min ex var ekstremt ivrig på sex i begynnelsen av forholdet men lysten hans dabbet av fordi jeg ofte ikke hadde lyst. Det var mye jeg burde gjort annerledes... men for sent nå. Jeg har det ok nå men er fortsatt veldig lei meg og kverner en del. Jeg vet han dater så jeg har litt panikk for at han skal finne en ny med en gang. Har måttet tvinge meg selv til å ikke stalke på sosiale medier. Jeg går og venter på at han skal angre seg og komme tilbake. Sist vi snakket sammen sa han at vi kunne snakkes iblant men ingen har tatt kontakt. Anonymkode: be71a...9bb Jeg har det på samme måte... Det verste som kam skje for min del nå er at han får seg by dame raskt. Kan ikke skjønne at det går an å bare dra når vi hadde det tilsynelatende helt fint for to uker siden. Lurer også veldig mye på om det å dumpe meg er noe han har tenkt på lenge eller om det ble gjort i affekt.. Får sikkert ikke vite det heller, han nekter å ha noe med meg å gjøre. Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Min ex sa at han følte at forholdet ble verre og verre. Mindre sex, mindre tid sammen og han klarte ikke lenger å se en fremtid med meg. Jeg så det ikke helt på samme måten. Jeg følte at forholdet hadde gått inn i en mer stabil fase. Mindre drama og vi snakket om å flytte sammen og få barn. Jeg spurte han hvorfor han var på tinder så raskt etterpå. Han forklarte det først med at han var sint på meg og gikk på tinder fordi han syntes han fortjente noe bedre enn meg. Dette sa han dagen etter det var slutt (jepp, han var på tinder med en gang). Men seinere sa han at det var en måte å få selskap på siden han ikke har så mange nære venner som han treffer ofte. Jaja, uansett er han ute og dater og prøver aktivt å treffe noen. Jeg kan bare håpe at det skjer det samme som sist: at han inner at han fortsatt elsker meg. Men tror det er liten sjanse... Anonymkode: be71a...9bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min ex sa at han følte at forholdet ble verre og verre. Mindre sex, mindre tid sammen og han klarte ikke lenger å se en fremtid med meg. Jeg så det ikke helt på samme måten. Jeg følte at forholdet hadde gått inn i en mer stabil fase. Mindre drama og vi snakket om å flytte sammen og få barn. Jeg spurte han hvorfor han var på tinder så raskt etterpå. Han forklarte det først med at han var sint på meg og gikk på tinder fordi han syntes han fortjente noe bedre enn meg. Dette sa han dagen etter det var slutt (jepp, han var på tinder med en gang). Men seinere sa han at det var en måte å få selskap på siden han ikke har så mange nære venner som han treffer ofte. Jaja, uansett er han ute og dater og prøver aktivt å treffe noen. Jeg kan bare håpe at det skjer det samme som sist: at han inner at han fortsatt elsker meg. Men tror det er liten sjanse... Anonymkode: be71a...9bb Håper på det samme selv. Håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 7ae6d...972
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Håper på det samme selv. Håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 7ae6d...972 Merket du forresten noe endring i oppførselen hans rett før han gikk? Anonymkode: 7ae6d...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå