AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Ønsker KUN svar fra kvinner Er det noen her som har gått fra å ikke sprute ved vanlig sex til å finne en teknikk? Har Gpunktvibrator jeg ikke har forsøkt enda. Men jeg tror at dersom jeg stimulerer klitoris samtidig vil jeg liksom komme før jeg rekker eventuelt sprute 🤔 Er det noen tips fra dere som ikke «alltid» bare har gjort det og det skjer lett med? Anonymkode: 32c24...ec1
Fioljenta Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Min erfaring er at jeg i perioder får det lett til - andre ganger ikke. Godt forspill er mitt heteste tips. Jeg må liksom være skikkelig lysten og «med». Deretter handler det om å stimulere fremre vegg i skjeden, ca. 5 cm inn mot navlen, dvs. området som vi kaller g-punktet. Ved vanlig sex betyr det å vinkle pålen slik at den ikke bare går inn og ut, men liksom trykker mot og langs g-punktet. Men det er kanskje enklere hvis partner bruker en «kom-hit» bevegelse med en finger eller to i skjeden. Ikke raske bevegelser, men mer «inderlige» på en måte. Etterhvert vil g-punktet kjennes litt mer «ruglete» ut. Jeg har laget en slags oppskrift basert på det jeg har funnet og testet. Du kan jo teste ut noen av ideene der. 💜
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Fioljenta skrev (19 minutter siden): Min erfaring er at jeg i perioder får det lett til - andre ganger ikke. Godt forspill er mitt heteste tips. Jeg må liksom være skikkelig lysten og «med». Deretter handler det om å stimulere fremre vegg i skjeden, ca. 5 cm inn mot navlen, dvs. området som vi kaller g-punktet. Ved vanlig sex betyr det å vinkle pålen slik at den ikke bare går inn og ut, men liksom trykker mot og langs g-punktet. Men det er kanskje enklere hvis partner bruker en «kom-hit» bevegelse med en finger eller to i skjeden. Ikke raske bevegelser, men mer «inderlige» på en måte. Etterhvert vil g-punktet kjennes litt mer «ruglete» ut. Jeg har laget en slags oppskrift basert på det jeg har funnet og testet. Du kan jo teste ut noen av ideene der. 💜 Takk for svar De tingene skissert bortsett fra leketøy vet jeg at jeg ikke spruter av, men har aldri prøvd lenge. Tenkte forsøke kun stimulere Gpunktet med vibrator på egenhånd for å øve - men det med knipimgem skal jeg forsøke og! Anonymkode: 32c24...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå