Gå til innhold

Hvordan øve seg til sprutorgasme (kun kvinner)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker KUN svar fra kvinner :) 

Er det noen her som har gått fra å ikke sprute ved vanlig sex til å finne en teknikk?

Har Gpunktvibrator jeg ikke har forsøkt enda.

Men jeg tror at dersom jeg stimulerer klitoris samtidig vil jeg liksom komme før jeg rekker eventuelt sprute 🤔

Er det noen tips fra dere som ikke «alltid» bare har gjort det og det skjer lett med?

Anonymkode: 32c24...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at jeg i perioder får det lett til - andre ganger ikke. 

Godt forspill er mitt heteste tips. Jeg må liksom være skikkelig lysten og «med». Deretter handler det om å stimulere fremre vegg i skjeden, ca. 5 cm inn mot navlen, dvs. området som vi kaller g-punktet. Ved vanlig sex betyr det å vinkle pålen slik at den ikke bare går inn og ut, men liksom trykker mot og langs g-punktet. Men det er kanskje enklere hvis partner bruker en «kom-hit» bevegelse med en finger eller to i skjeden. Ikke raske bevegelser, men mer «inderlige» på en måte. Etterhvert vil g-punktet kjennes litt mer «ruglete» ut.

Jeg har laget en slags oppskrift basert på det jeg har funnet og testet. Du kan jo teste ut noen av ideene der. 💜

Skrevet
Fioljenta skrev (19 minutter siden):

Min erfaring er at jeg i perioder får det lett til - andre ganger ikke. 

Godt forspill er mitt heteste tips. Jeg må liksom være skikkelig lysten og «med». Deretter handler det om å stimulere fremre vegg i skjeden, ca. 5 cm inn mot navlen, dvs. området som vi kaller g-punktet. Ved vanlig sex betyr det å vinkle pålen slik at den ikke bare går inn og ut, men liksom trykker mot og langs g-punktet. Men det er kanskje enklere hvis partner bruker en «kom-hit» bevegelse med en finger eller to i skjeden. Ikke raske bevegelser, men mer «inderlige» på en måte. Etterhvert vil g-punktet kjennes litt mer «ruglete» ut.

Jeg har laget en slags oppskrift basert på det jeg har funnet og testet. Du kan jo teste ut noen av ideene der. 💜

Takk for svar :) 

De tingene skissert bortsett fra leketøy vet jeg at jeg ikke spruter av, men har aldri prøvd lenge. 

Tenkte forsøke kun stimulere Gpunktet med vibrator på egenhånd for å øve - men det med knipimgem skal jeg forsøke og!

Anonymkode: 32c24...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...