Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

boks for minner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette blir rett plass å spørre, men jeg skal gi en gave til mannen som fyller år snart. Jeg har tenkt å gi ham en boks som han kan ha for å oppbevare små minner i. Oppi den tenker jeg å legge diverse i smågaver også, men problemstillingen er at jeg leter etter en fin boks/eske som man kan ha, gjerne i skinn eller i tre. 

Jeg fant denne på nett: https://www.slettvoll.no/produkter/weston-boks/?p=1671&id=SL-CI-1849

Men jeg synes den boksen var noe dyr og lurer på om noen har forslag til noen lignende, men ikke fullt så "eksklusivt"? :) 

Anonymkode: 6035f...d27

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for tips, men jeg var nok mer på utkikk etter en eske/boks som er som en gave i seg selv - som et skrin for minner som man også kan ha stående i en bokhylle f eks.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for tips, men jeg var nok mer på utkikk etter en eske/boks som er som en gave i seg selv - som et skrin for minner som man også kan ha stående i en bokhylle f eks.

Så du vil ha en boks som ser dyr ut, men er billig? 

Anonymkode: 74b42...08a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du vil ha en boks som ser dyr ut, men er billig? 

Anonymkode: 74b42...08a

Trenger ikke være billig, men kanskje noe rimeligere enn de hos Slettvoll 🙂 En fin eske til ca.800 kr f eks. Var bare ute etter tips fra  noen som kanskje vet om lignende produkter som er bra og grei i pris.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trenger ikke være billig, men kanskje noe rimeligere enn de hos Slettvoll 🙂 En fin eske til ca.800 kr f eks. Var bare ute etter tips fra  noen som kanskje vet om lignende produkter som er bra og grei i pris.

Hva med om du snekrer en eske selv? Da blir det rimelig, pluss at esken vil være ekstra mye verdt fordi du har laget den til mannen din. 🙂

Anonymkode: 35aec...64c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...