sjanglepupp Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Har tatt hårfjærning med laser en god stund nå å begynner å føle meg ganske lurt da behandlingene ikke er like effektive som de "lovet". Hva gjør jeg nå? Hva er rettighetene mine? Har vist litt misnøye forrige time å fikk 500 kr avslag. har ikke konfrontert behandler ordentlig enda siden jeg er litt konfliktsky. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Hvis du tar hos samme salong som jeg gikk til, er det nok dessverre vanskelig å komme noe vei. Jeg har bare gitt opp. Ble lovet 6-8 behandlinger, sluttet etter behandling nr 12 og tenker å gå et annet sted framover. Vet om mange som ikke er fornøyd.. Anonymkode: 1d225...78b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Vært gjennom akkurat det samme, jeg hadde ikke råd til å fortsette så jeg måtte bare avslutte. Jeg snakket med dem om det, men de hadde ingen forklaring. Fikk litt avslag på den siste runden jeg var på. Kommer til å bruke et annet sted om jeg får mulighet til å prøve igjen. Anonymkode: b9ebd...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå