AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Jeg fant ut for noen dager siden at jeg venter mitt tredje barn 🥳 i og med jeg har hatt problemer med å bli gravid, så trodde vi ikke det skulle skje så fort som det gjorde. Men ryggen verket, var ekstremt trøtt, puppene stakk, menssmerter og uteblitt mens gjorde at jeg tok test - og den var positiv 🥰 Men merker at denne gangen er jeg helt utslått på kvelden, kan være fordi jeg allerede er i permisjon og dagene er travle. Men korsryggen er så vond og eggstokkene stikker voldsomt. Og er selvfølgelig veldig trøtt. Men symptomene var ikke sååå sterke de andre svangerskapene så tidlig, da var de milde som bare det. Blir svangerskapene verre jo "eldre" man blir? 😅 Noen andre som har samme erfaring som meg? Anonymkode: 05f3e...05e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Jeg er gravid i uke 38 med nr.3 nesten 8 år etter forrige. Dette har vært det letteste svangerskapet faktisk, selv om jeg ikke kan si det har vært helt uten vondter osv. men definitivt følt meg og det lettere denne gangen Anonymkode: ddf14...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Er gravid med nr tre, og har merket dette svangerskapet bedre enn de to andre ja. Har hatt verdens enkleste svangerskap, men denne gangen har jeg vært en del uggen de første 12 ukene ca. Med første var jeg stuptrøtt da, det har jeg ikke vært med de to andre så det er vel heller mer det at jeg har hatt forskjellige symptomer hver gang. Har for første gang kjent på bekkensmerter da, det er litt kjedelig. Mamma hadde det nesten omvendt, hun hadde bare bekkenløsning med førstemann. Anonymkode: c7766...1bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Nå er det fremdeles tidlig for meg, men jeg har hatt litt andre symptomer iallfall. Med førstemann hadde jeg ingen plager i det hele tatt. Det første jeg merket til graviditeten var når det begynte å komme væske fra brystvortene. Med andremann var jeg en del kvalm og trøtt, mens jeg hittil med nr 3 har hatt ganske ømme bryster. Det kan jeg ikke huske å ha hatt tidligere. Jeg er spent på om det kommer noe kvalme etterhvert da. Jeg er bare 5+2 enda. Anonymkode: 1392b...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå