AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Har en 4 uker baby som gråter hele tiden med mindre hun blir vært på eller ligger ved meg.. bruker sele men får ikke gjort noen ting da hun gråter så fort hun er alene. Eller i vuggen.. normalt? Anonymkode: 0d17d...dc7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Ja, det er ikke noe unormalt med det Babyer er veldig forskjellige, noen klarer fint ligge litt for seg selv, andre gråter når ikke de har nærkontakt med omsorgspersonen sin. Dette går seg som regel til etterhvert som babyen blir eldre. Hun har bare vært 4 uker utenfor magen og finner det nok aller tryggest å være nær deg. Anonymkode: 9b293...e08
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Ganske vanlig. Prøv et elastisk sjal, og få noen til å passe mens du får deg en dusj, litt mat, og en lur. Anonymkode: 94e49...f61
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Hvordan er babyen når den er våken og oppvakt? Kan den da ligge litt for seg selv? Min baby har hatt stort behov for kroppskontakt og har måttet sove på meg på dagtid, enten i bæresjal eller i armene. De få stundene han var våken og utforskende kunne han imidlertid ligge og følge med på meg. Så det passet da fint å legge han på en matte på badegulvet mens jeg tok en dusj eller gikk på do. Ellers måtte jeg bare venne meg til å lage mat, gjøre husarbeid og være sosial med han i bæresjal på magen. Nå noen måneder etterpå sover han godt i vogna på dagtid og klarer ikke lengre sovne i armene mine. Så jeg ser jo tilbake på de første månedene med et lite savn faktisk! Anonymkode: ba542...79d 1
Thea82 Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Tror det er veldig vanlig, les om 4 trimester. Jeg bar min jente tilnærmet kontinuerlig de første tre månedene. Så endret behovet seg. Takk og pris så fungerte bæresele godt! Hun sover fortsatt en lur om dagen i bæreselen fordi vi begge synes det er hyggelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå