AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Jeg kjøpte akkurat min første dildo på sinful!!! Det var en liten dildo i small for nybegynnere. En sånn lilla eller rosa penis med baller og sugekopp som er fleksibel, men likevel hard nok til å tilfredsstille. Jeg kan ikke tro at jeg gjorde det! Men nå er det gjort, så håper jeg kan kose meg i helga... Anonymkode: 03b7a...e42 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 12 cm kan gå inn i meg, er det mye? Og er 3,4 cm i omkrets eller diameter? Håper den ikke er for stor for meg... Hvordan skal jeg vaske den og oppbevare den? Bør den vaskes før bruk? Anonymkode: 03b7a...e42
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Og hvordan skal jeg bruke den best mulig? Har aldri brukt en dildo før, og har heller ikke hatt noe særlig sex. Prøvde litt med noen for mange år siden... Anonymkode: 03b7a...e42
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Du må gi den et navn. Også du må huske å kose med den når den er ikke i bruk ellers kommer den til å føle seg utnyttet og brukt ! Anonymkode: 3e358...7f9 7
LiseOslo Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: 12 cm kan gå inn i meg, er det mye? Og er 3,4 cm i omkrets eller diameter? Håper den ikke er for stor for meg... Hvordan skal jeg vaske den og oppbevare den? Bør den vaskes før bruk? Anonymkode: 03b7a...e42 12 cm er ikke mye, men om den er passe / for stor / for liten for deg kan bare du svare på 🙂 Prøv deg fram, og gjør det som er deilig for deg. Du merker fort om den er for lang eller ikke. Du får kjøpt egne rensemidler for sexleketøy, men det holder fint med vanlig såpe og vann. Tørk av den etterpå og det er kanskje lurt å oppbevare den et sted hvor besøkende ikke ser den ved et uhell. I nattbordskuffen for eksempel 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 3,4 cm bør helst være diameter, ellers er det bare som en kulepenn. Det kan faktisk være en fin størrelse å prøve i rumpa, hvis du skulle få lyst til å gå helt amok. Sexleketøy er jo ganske billig, så du kunne jo tatt med noe vibrerende også? Lykke til, og kos deg! Anonymkode: ca728...dca 1
SlemUlv Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Ja, du bør vaske den før bruk. Med rens for leketøy.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 12 cm er ikke mye. Langt i fra. Skal oppbevares utilgjengelig for barn og ikke over romtemperatur. Anonymkode: 59dce...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 SlemUlv skrev (3 timer siden): Ja, du bør vaske den før bruk. Med rens for leketøy. lol, right, såpe og vann er nok det. Anonymkode: 41d7a...11f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du må gi den et navn. Også du må huske å kose med den når den er ikke i bruk ellers kommer den til å føle seg utnyttet og brukt ! Anonymkode: 3e358...7f9 Hva skal jeg kalle den? Pusur? Anonymkode: 03b7a...e42
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 LiseOslo skrev (8 timer siden): 12 cm er ikke mye, men om den er passe / for stor / for liten for deg kan bare du svare på 🙂 Prøv deg fram, og gjør det som er deilig for deg. Du merker fort om den er for lang eller ikke. Du får kjøpt egne rensemidler for sexleketøy, men det holder fint med vanlig såpe og vann. Tørk av den etterpå og det er kanskje lurt å oppbevare den et sted hvor besøkende ikke ser den ved et uhell. I nattbordskuffen for eksempel 🙂 Så det er som en normal penis? Og det er greit å vaske den i vasken med såpe og vann etter hver bruk? Vet ikke hvor jeg skal oppbevare den, men kan gjemme den på rommet et sted. Må jo ha litt privatliv. Anonymkode: 03b7a...e42
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 3,4 cm bør helst være diameter, ellers er det bare som en kulepenn. Det kan faktisk være en fin størrelse å prøve i rumpa, hvis du skulle få lyst til å gå helt amok. Sexleketøy er jo ganske billig, så du kunne jo tatt med noe vibrerende også? Lykke til, og kos deg! Anonymkode: ca728...dca Syns 3,4 cm i diameter høres veldig bredt ut... Jeg er bare vant til å bruke to fingre... Hva er normal størrelse på en penis, da? Anonymkode: 03b7a...e42 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Syns 3,4 cm i diameter høres veldig bredt ut... Jeg er bare vant til å bruke to fingre... Hva er normal størrelse på en penis, da? Anonymkode: 03b7a...e42 Jeg synes det høres ut som en diameter, som passer sammen med lengden på 12cm. En vanlig penis, i nedre normalområdet. Gjennomsnittet er trolig et sted mellom 3,4 og 4 cm. Det kommer sikkert en gullgutt og forteller om kubbelyset sitt snart, men det utgjør ikke normalen. Anonymkode: ca728...dca 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 3,4 cm synes jeg er litt mye, jeg kjøpte en dildo på 3 cm diameter da jeg var jomfru, og det var også mye, så kjøpte en mindre en 😄 Anonymkode: f766f...82f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal jeg kalle den? Pusur? Anonymkode: 03b7a...e42 Er opp til deg Med en gang jeg leste pusur fikk jeg bilde av Garfield foran meg. Nei ikke pusur. Noe mer sexy og maskulin (eller feminin, vet ikke hva du liker). Anonymkode: 3e358...7f9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er opp til deg Med en gang jeg leste pusur fikk jeg bilde av Garfield foran meg. Nei ikke pusur. Noe mer sexy og maskulin (eller feminin, vet ikke hva du liker). Anonymkode: 3e358...7f9 Vidvinkel Anonymkode: 03b7a...e42
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vidvinkel Anonymkode: 03b7a...e42 Mente vidvandre. Anonymkode: 03b7a...e42
LiseOslo Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Så det er som en normal penis? Og det er greit å vaske den i vasken med såpe og vann etter hver bruk? Vet ikke hvor jeg skal oppbevare den, men kan gjemme den på rommet et sted. Må jo ha litt privatliv. Anonymkode: 03b7a...e42 Gjenomsnittslengde på en penis er vel ca 15cm, så 12cm er innenfor "normalen". Vann og såpe holder fint til vask etter bruk ja Foreslår at du har den i nattbordskuffen eller et skap i en eske for eksempel 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 LiseOslo skrev (5 timer siden): Gjenomsnittslengde på en penis er vel ca 15cm, så 12cm er innenfor "normalen". Vann og såpe holder fint til vask etter bruk ja Foreslår at du har den i nattbordskuffen eller et skap i en eske for eksempel 🙂 Det samme sa Peder Kjøs på programmet Alle mot alle, men ble rettet til 13-14 cm så vil tro at snittet (heldigvis for meg) er 13,5 cm. Diameter på 3,5 blir jo bare 11 i omkrets, men mulig det også er snittet. Det er for øvrig ikke dette som var tema, men jeg måtte bare kommentere dette ;-). Unnskyld litt avsporing. Anonymkode: ddf64...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå