AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg er ofte stiv i nakken, og med noen mnd mellomrom så er jeg skikkelig svimmel, tror det har en sammenheng men er ikke sikker. Er helt forferdelig og jeg klarer ikke fokusere blikket. Det varer hele dagen noen ganger, og føler meg ikke helt bra dagen etter. Blir verre når jeg beveger hodet. Veit ikke hvordan jeg skal legge det frem for legen, eller om jeg trenger det? Noen som har det sånn? At de blir svimle av stiv nakke? Anonymkode: bf4b0...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rinne Skrevet 4. februar 2021 #2 Del Skrevet 4. februar 2021 Det er ikke uvanlig å bli svimmel på grunn av stiv nakke. Men en stiv nakke utelukker selvsagt ikke andre årsaker til svimmelhet. Er du engstelig kan du bestille en time hos fastlegen din, for en gjennomgang av plagene og en vurdering av hva som er den sannsynlige årsaken. En fysioterapeut kan bidra dersom svimmelheten blir for plagsom og stiv nakke er årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Del Skrevet 4. februar 2021 Paloma_ skrev (14 timer siden): Det er ikke uvanlig å bli svimmel på grunn av stiv nakke. Men en stiv nakke utelukker selvsagt ikke andre årsaker til svimmelhet. Er du engstelig kan du bestille en time hos fastlegen din, for en gjennomgang av plagene og en vurdering av hva som er den sannsynlige årsaken. En fysioterapeut kan bidra dersom svimmelheten blir for plagsom og stiv nakke er årsaken. Så det er innafor å oppsøke lege for dette? Anonymkode: bf4b0...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå