AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Er det nødvendig å ha innsjekking samtale på sykehuset? Fikk tilbud om det over skype i uke 35 og jeg kjenner lite motivasjon til å delta på den. De har allerede all informasjon om meg, så jeg kan ikke se hva det ville hatt for seg. Jeg er i tillegg godt orientert på barsel/fødeavdeling. Dette i tillegg til mye kluss med innkallingen. Anonymkode: fa945...988
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Jeg hadde samtale med førstemann, som jeg takket ja til da jeg var ung, og har en overgrephistorie bak meg. Men neste så var jeg bare på omvisning på sykehuset. Hadde jeg skulle føde på samme sykehus denne gangen så hadde jeg droppet alt sammen, men i og med at jeg skal føde på et annet sykehus har jeg tenkt å dra på omvisning. Du kan fint takke nei til samtale om du ikke ønsker eller føler behov for det, skriv heller et fødselsbrev hvor du skriver ned det du ønsker og hva du ikke ønsker, som du har inni mappa som du levere ved fødsel. Anonymkode: a9493...80b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Var på omvisning med førstemann. Ikke hørt et pip fra sykehuset denne gangen. Anonymkode: a2e36...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå