AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Trenger Far samtykke fra Mor for å la barnet prøve å gå noen dager på nærskolen i Fars uker, dersom det avtales på forhånd med den skolen barnet går på? Barnet skal mest sannsynlig bytte skole, men det er ikke bestemt hvilken skole enda. Anonymkode: 50963...3ec
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Hvis dere har delt bosted skal begge foreldre bestemme over barnet like mye - så ja, mor må samtykke. Høres for øvrig rart ut at barnet skal gå litt her og der på skole. Hvordan stiller skolen seg til dette? Selv om skolene følger samme pensum er det jo ikke sikkert at de er på samme plass i pensum eller bruker samme metoder. Hva med barnet oppi dette? Her må absolutt foreldrene ha dialog og bli enige om hva jeg er best for barnet i samråd med skolen. Anonymkode: f6171...b6f 1
mssi Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Av og til tar jeg meg sjøl i å tenke over hvor mange inkompetente foreldre som samler seg i dette forumet. For en vanvittig god ide å la barnet bare stikke innom en helt annen skole i fars uker........ hva med å faktisk ta et valg først, hvor barnet skal gå på skole før far setter i gang med sitt. Blir fint samarbeid dette gitt! 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå