Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke.

Jeg gir mannen en god klem, og likte (liker fortsatt ) å kose, klemme og kysse da vi var nyforelsket.

Da barna var små så likte jeg ha dem på fanget og kose og klemme. Jeg får alltid en klem sånn ny og i ne av dem fortsatt 

Men det er egentlig kun dem.

Jeg gir foreldrene mine en klem visst det er lenge siden jeg har sett dem. Og noen få venninner.

Se bortsett fra at jeg skulle ønske covid 19 ikke eksisterte (heter forresten det muterte virusene covid 20 og 21 med at de ble oppdaget nå 🙄🤔?). Men videre til poenget så er jeg glad for å slippe å klemme den ene og den andre pga avstanden vi må ha nå.

En annen ting og. Jeg nyyyter av å være på hjemmekontor og kunne tenkt meg å ha det slik fast. Jeg er blitt mye mer produktive nå enn det jeg var før.

Så kan jeg heller å velge selv å dra på jobb sammen med de andre når jeg føler for det. Jeg liker å være sosial, men så sosial at dette har knekt meg pga lockdown er jeg ikke. Jeg er en person som trives best i mitt eget selskap (med unntak av de folka jeg liker best).

Men å være på hjemmekontor så slipper jeg maset fra alle de kollegaene som suger energien ut av meg savner jeg ikke

Vi mennesker er jo en rase som tilpasser seg. Verden er jo i endring, om vi får kontroll på covid situasjon så kan en ny global krise oppstå i dag eller i morgen.
Og jeg vil påstå at jeg har klart å tilpasse meg. Og kan ikke husket at jeg har hatt en så fin vinter som jeg har hatt i år. 
Går mye tur, trener ute. Går jeg på butikken så er det mindre folk (noe jeg setter pris). Går jeg på ski i marka så irriterer jeg meg at det er så sykt mange andre som er ute og samtidig. Altså de må få lov til det. Jeg sjekker opp Alternativ rute der jeg kanskje møter på mindre folk 

Detta siste hadde ingenting med klemming å gjør 😂. Men liker ikke når det trangt med mennesker og vi dulter borti hverandre... det gjør meg bare irritert 

Anonymkode: 6d889...978

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Skrevet

Klemmer barna mine og mormor. Utover det hater jeg klemming og folk som står helt oppi ansiktet mitt under en samtale. Er heller ikke glad i kyssing og klining. 

Anonymkode: 1b4fb...a05

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke en klemmer. Jeg klemmer kun et lite utvalgte personer, som samboer, barn, søster og mor. Så jeg skjønner igrunnen ikke hvorfor det fokuseres så mye på at nå kan man endelig begynne å klemme igjen. Synes det har vært ganske behagelig i denne perioden som det har vært klemmeforbud. 

Anonymkode: 33018...fe7

• Liker 1
Skrevet

Klemmer ikke ofte på hverken den ene eller andre, men er et par damer jeg kjenner som gir de beste klemmene i verden, kjempelenge siden jeg har truffet de nå. Ellers så liker jeg best å klemme elskeren min, eneste nærkontakt egentlig. 

Anonymkode: fb0f9...73f

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg er ikke en klemme person.

• Liker 1
Skrevet

Jeg klemmer noen få, ellers er jeg ikke en typisk klemmer, nei.

• Liker 1
Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)

Kun mine egne foreldre, barn, mann og svigers. Jeg misliker å klemme alle andre, og rekker ut hånda i stedet (Ikke under korona), men tidligere. Jeg forstår meg ikke på folk som skal klemme på alle.

Dette er snakk om en klem, ikke kosing. Jeg liker å kose på mannen, barna og dyrene. Men ikke svoger og mine foreldre. 

Endret av Bet-t-ina
Skrevet

Nei jeg klemmer lite og er ubekvem med det. Digger at covid-19 stopper oss i det. Synes vi skal fortsette med det. 

Anonymkode: 95b99...403

• Liker 2
Skrevet

Jeg er virkelig ikke en klemmer. Liker kun å klemme mann og barn😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg klemmer lite og er ubekvem med det. Digger at covid-19 stopper oss i det. Synes vi skal fortsette med det. 

Anonymkode: 95b99...403

Enig, og det virker som at mange klemmere tar det for gitt at alle andre er klemmere, for de hiver seg over en og klemmer. Denne ufrivillige klemmingen er bare kleint. 

Anonymkode: 33018...fe7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok en klemmeperson, ja. Jeg uttrykker mye ved klemming; glede, sorg, trøst(både gi og søke), takknemlighet... Jeg klemmer familie og venner i gjensynsglede og som avskjed når vi treffes. Vanligvis, i alle fall, mindre nå i disse tider.

Anonymkode: e10c8...92b

Skrevet

Jeg elsker å klemme menn jeg liker 🥰 savner klemmer!

Anonymkode: 9e0cb...885

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ingen utpreget klemmer, særlig ikke når det gjelder andre enn mine nærmeste. Da jeg fylte runde år i fjor og et par kollegaer sa at Jeg skulle så gjerne ha gitt deg en klem, syntes jeg egentlig det var helt greit å ha en grunn til å slippe... Jeg savner å klemme tantebarna, da - det er noe eget med barneklemmer.

Faktisk har jeg savnet det å kunne håndhilse i formelle sammenhenger mer enn jeg savner klemming.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes unntak, men ellers nei...jeg føler meg litt beklemmet av det. :ninja: 

• Liker 1
Skrevet

Klemmer kun barna og mannen. Liker godt å klemme dei. Synest det blir litt mykje å klemma andre, rart på ein måte. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å klemme folk

Skrevet

Nei er også glad for å slippe både tvangsklemming og kollegaer :)

Anonymkode: ad3ca...039

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...