Thefro Skrevet 17. februar 2021 #21 Del Skrevet 17. februar 2021 Hei Jeg driver facebooksiden herpes hsv1 + hsv2 Skandinavia. Der har jeg lagt ut ny info. Og met vil komme. Gruppen er liten enda. Men håpet er at den vil vokse seg stor og sterk. Gruppen er skjult så ingen kan se at du er medlem. Gruppen skal fungere til nettopp disse diskusjoner. Bli gjerne medlem. Dere finner meg også under insta @sidethoyt Jeg utdanner meg som sexolog og hovedfaget mitt er Herpes Send meg gjerne en DM om du har spørsmål 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #22 Del Skrevet 18. februar 2021 Hadde mitt første gigautbrudd i 1999. Fryktelig vondt, følte meg ganske fortapt.. Men- jeg tror egt jeg ble smitta et par år før, for da fikk jeg en enslig liten "kvise" etter et ubeskytta samleie. Så, med ny partner i 99, så hadde vi så mye sex at jeg fikk "gnagsår"- en sprekk der nede, og i den sprekken fikk jeg et jævla utbrudd.. var masse blemmer. Jeg tok en del sittebad og klappet tørt, det skulle tørke ut. samt salver til lindring. SPylte meg med dusjen mens jeg satt på do, så ikke urinen skulle svi sånn i sårene. trøsten er at om du har et stort førstegangsutbrudd, er man gjerne mer beskytta for senere utbrudd. Jeg har aldri hatt noe i nærheten av dette senere- kun en og annen liten kvise i stressede perioder og ifm mensen. eller når lavt immunforsvar.. Man klarer fint 1, ikke 30 på en gang.. jeg smitta så klart mannen min ganske tidlig også. 😕 Jeg testa meg og har forresten hsv1. Anonymkode: c3364...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #23 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg booster her i stedet for ny tråd🙄 Har fått smertefulle kuler på kjønnsleppene og noen kviser som jeg tror er etter lynbarbering på fredag. Var sammen daten fredag til lørdag. Han tok på kondom men ble ikke stiv nok til å penetrere. Er det nok til å få Herpes? På onsdag kveld fikk jeg skikkelig frysninger, litt muskelsmerter og våknet til klam dyne i dag. Det er ikke noen utslett og svir ikke når jeg tisser. Men det verker så jeg kramper meg. tagger deg @Thefro siden du svarte på forrige:) Anonymkode: 150fa...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarabrukerbriller Skrevet 5. mars 2021 #24 Del Skrevet 5. mars 2021 Min erfaring er at herpesutbrudd gjør skikkelig vondt, så jeg var ikke i tvil da jeg var på legevakten og fikk det påvist. Små, hvite blemmer i underlivet. Fikk valtrex av legen og etter tredje eller fjerde dagen var det bedre, etter femte var det borte. Måtte ta det to-tre g per dag. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #25 Del Skrevet 5. mars 2021 Ts, bruk Valtrex eller Zovirax selv om du er kommet langt uti forløpet, for det vil bremse utvikling av nye blemmer. Få tak i medisinsk grønnsåpe eller ren grønnsåpe på butikken (uten «furulukt»), lag et vaskefat med grønnsåpevann som du setter deg i flere ganger daglig. Smertelindrer. Få tak i Xylocain gel som brukes når man kateteriserer. Geleen bedøver området og er det jeg har funnet ut virker best. Klem ut en god klatt direkte på blemmene Har du feber, hodepine, generell smerte i kroppen? Ta Paracet for å dempe symptomene. Ta evt kontakt med lege igjen, det kan utvikle seg til bakteriell infeksjon som krever antibiotika og til og med sykehusinnleggelse. Jeg føler med deg, har vært gjennom det meste selv pga herpes. Keisersnitt, sykehus, infeksjoner, antibiotika, meningitt osv. Det brenner ut etter hvert. Anonymkode: a3496...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #26 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts, bruk Valtrex eller Zovirax selv om du er kommet langt uti forløpet, for det vil bremse utvikling av nye blemmer. Få tak i medisinsk grønnsåpe eller ren grønnsåpe på butikken (uten «furulukt»), lag et vaskefat med grønnsåpevann som du setter deg i flere ganger daglig. Smertelindrer. Få tak i Xylocain gel som brukes når man kateteriserer. Geleen bedøver området og er det jeg har funnet ut virker best. Klem ut en god klatt direkte på blemmene Har du feber, hodepine, generell smerte i kroppen? Ta Paracet for å dempe symptomene. Ta evt kontakt med lege igjen, det kan utvikle seg til bakteriell infeksjon som krever antibiotika og til og med sykehusinnleggelse. Jeg føler med deg, har vært gjennom det meste selv pga herpes. Keisersnitt, sykehus, infeksjoner, antibiotika, meningitt osv. Det brenner ut etter hvert. Anonymkode: a3496...0e2 Har fått legetime på mandag så da fårjeg vel medisiner. Har smurt på xylocain men det hjalp ikke. Det er sinnsykt vondt og det begynner å bli litt hvitt på i hvert fall en av kulene ser jeg nå😔 Tenkte litt på legevakten men etter det jeg har hørt så er det mer alvorlige ting (for dem) som behandles. Føltes mest som jeg begynte å få influensa for et par dager siden så har tatt koronatest for sikkerhets skyld. Takk for gode tips Anonymkode: 150fa...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarabrukerbriller Skrevet 5. mars 2021 #27 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg fikk det på en helligdag, så jeg dro på legevakta etter tips fra sykepleier. Fikk resept der og da. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #28 Del Skrevet 5. mars 2021 klarabrukerbriller skrev (12 minutter siden): Jeg fikk det på en helligdag, så jeg dro på legevakta etter tips fra sykepleier. Fikk resept der og da. Anbefales! Takk, da tenker jeg at faktisk drar dit i morgen! Hvis ikke så blir helgen å ligge i sofaen med smertestillende, orker jo ikke å sitte sånn som det er. Anonymkode: 150fa...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #29 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 0.16): Jeg fikk plutselig utbrudd av hsv1 i alder av 29 år. Det var forferdelig vondt. Testet meg hos legen Fikk valtrex og bedøvende salve. Det går over, hold ut! Anonymkode: 1c8a0...927 Fikk du bedøvende salve billigere på resept. Xylocain? Anonymkode: a1508...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #30 Del Skrevet 20. april 2021 Om dere er interessert, søk på Anthony William medical medium herpes viruses på nettet og les. Er mulig å kurere seg selv innenfra ved å følge hans råd om kosthold, vitaminer osv. Anonymkode: 27501...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #31 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om dere er interessert, søk på Anthony William medical medium herpes viruses på nettet og les. Er mulig å kurere seg selv innenfra ved å følge hans råd om kosthold, vitaminer osv. Anonymkode: 27501...219 Kan du oppsummere hovedringene? Anonymkode: a8ac6...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #32 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du oppsummere hovedringene? Anonymkode: a8ac6...ce7 Hovedendringene ifølge medical medium er vel å gi ham klikk, lesere og dermed penger, basert på at han helbredet sin bestemor for kreft i ung alder etter at han fikk åpenbaringer fra en erke-engel... himmelsk inspirasjon derfra altså. Anonymkode: 6f4e9...1a9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #33 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hovedendringene ifølge medical medium er vel å gi ham klikk, lesere og dermed penger, basert på at han helbredet sin bestemor for kreft i ung alder etter at han fikk åpenbaringer fra en erke-engel... himmelsk inspirasjon derfra altså. Anonymkode: 6f4e9...1a9 Men det er vel noe sånn lavkarbo og meieriprodukter også da det har mye lysin og lite arginin. Anonymkode: a8ac6...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #34 Del Skrevet 23. april 2021 Var medlem av datingsiden Lovebug.no i noen år, medlemmene har herpes type 2. Det hjalp veldig på selvtilliten og date noen som hadde de samme utfordringene som meg selv. Anonymkode: 36130...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #35 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 9.18): Var medlem av datingsiden Lovebug.no i noen år, medlemmene har herpes type 2. Det hjalp veldig på selvtilliten og date noen som hadde de samme utfordringene som meg selv. Anonymkode: 36130...08e Hvor store plager har man med det når man føler det tar over hverdagen så mye og må ha egen datingside? Trodde de fleste bare fikk et lite utbrudd i ny og ne og at det til slutt brenner ut? Anonymkode: a8ac6...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 26. april 2021 #36 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 23.24): Jeg har fått Herpes genitalis, har vel hatt viruset i kroppen i flere år uten å vite det, så nå med stressende tid i livet kom første utbruddet i underliv og bak i anus. Jeg har snart ikke hud igjen verken bak eller på kjønnsleppene.... får stadig nye blemmer hele tiden og føler dette aldri går over, har vart i 1.5 uke nå. Jeg går bare her hjemme i smerter og piner meg ihjel. Bruker noe salver og paracet men føler ikke dette er nok for de sterke smertene. Vet dette høres veldig rart ut men jeg har gått så lenge og har så mye smerter at jeg faktisk har tenkt tanken på å ta livet mitt, så ille er dette nå. Har barn og samboer så hadde det ikke vært for barna mine så tror jeg at jeg hadde vært skremmende nærme. Så vondt er dette og jeg holder snart ikke ut mer og føler det aldri blir noe bedring! Hvis noen har noe råd evt hvor lang tid det første utbruddet varer (har hørt at det første er den vondeste og varer lengst) vil gjerne høre erfaringer for nå er jeg helt desperat av å få litt mindre smertefrie dager, for dette er til å bli gal av Anonymkode: 3ac3a...ba5 Paracet hjelper jo ikke mot herpes, du må ringe legen å få tablett kur spesielt mot herpes. Jeg bruker denne tablett kuren selv og da går utbruddet over etter 2-3 dager Ble smittet for noen år siden, får bare utbrudd når jeg er veldig stressa (typ ett par ganger i året), og utbruddet er så og si "ikke-eksisterende" siden det er så lite. Men jeg forbanner den personen som smittet meg. Alle har herpes viruset latent i kroppen, men man får ikke utbrudd før man har sex/oralsex med en som har utbrudd, så dessverre har du hatt dette med en person som IKKE har sagt ifra om at h*n har dette. Veldig dårlig gjort spør du meg... Endret 26. april 2021 av Rosatoast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 26. april 2021 #37 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 9.18): Var medlem av datingsiden Lovebug.no i noen år, medlemmene har herpes type 2. Det hjalp veldig på selvtilliten og date noen som hadde de samme utfordringene som meg selv. Anonymkode: 36130...08e Hvorfor vil du date noen med herpes? Hvorfor har du dårlig selvtillit pga herpes? Det er ganske normalt... Forstår det hvis du får ett giga-utbrudd i ansiktet liksom, men ellers så forstår jeg ikke helt greia . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #38 Del Skrevet 26. april 2021 Rosatoast skrev (11 minutter siden): Paracet hjelper jo ikke mot herpes, du må ringe legen å få tablett kur spesielt mot herpes. Jeg bruker denne tablett kuren selv og da går utbruddet over etter 2-3 dager Ble smittet for noen år siden, får bare utbrudd når jeg er veldig stressa (typ ett par ganger i året), og utbruddet er så og si "ikke-eksisterende" siden det er så lite. Men jeg forbanner den personen som smittet meg. Alle har herpes viruset latent i kroppen, men man får ikke utbrudd før man har sex/oralsex med en som har utbrudd, så dessverre har du hatt dette med en person som IKKE har sagt ifra om at h*n har dette. Veldig dårlig gjort spør du meg... Man kan vel også bli smittet av noen som ikke vet de har herpes. De fleste har herpes, men de færreste har utbrudd de vet om. Anonymkode: a8ac6...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 26. april 2021 #39 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan vel også bli smittet av noen som ikke vet de har herpes. De fleste har herpes, men de færreste har utbrudd de vet om. Anonymkode: a8ac6...ce7 Ja selvfølgelig, trenger ikke påpeke dette da det er ganske obvious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #40 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg hadde et fryktelig utbrudd første gangen. Husker jeg svimte av den ene gangen jeg tisset. Dette er nå sikkert 12 år siden, og jeg har ikke hatt stort utbrudd siden - kun en liten blemme med noen års mellomrom. Anonymkode: 51315...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå