Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaizers mener nå de synger Sving din hammer, men jeg hører så nøye etter atte, og jeg hører bare svin i rømme! Etter nøye lytting! Er det kun hodet mitt som hører dette? Dere hører det dere også? Jeg har aldri hørt på makan :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, om jeg ikke har hørt svin i rømme før, så kommer jeg ihvertfall til å høre det heretter... :ler:

Skrevet

>:----D

Også synger han at han har vært snill mot sin tante og brukke nokån bein :D På tanta eller? Er det snill mot min tante? Dette tror jeg lite på!

Gjest seroxata
Skrevet

jeg kan faktisk høre at det er sving din hammer når han rølper litt med stemma, men ellers så hører jeg og bare svin i rømme, men tror nok du har noe med det å gjøre ;I

Skrevet (endret)

Men tiå har vært snill

mot mitt håndtverk

(...)

Eg har vært tøff mot min klasse

og knukket nogen bein

Dårlig med tanter her altså :blunke:

Endret av jolie
Skrevet

Nei nå!! Det er tanta hans! Også liker han å synge om klementiner som er hans også men DETTE bør forbeholdes juletider da dette er en sommerhit nei og nei!

De er så koselige de folkene :D

Gjest Pedagogen
Skrevet

Uff og uff hvor assosiasjonen fører meg. Leste svin i romme(t) og tenkte at det var en morsom vri på Pigs in Space... :rodme:

Skrevet

men towelie, da, du har jo allerede en tråd om feil hørte sangtekster, som jeg må si har blitt særdeles populær :ler:

Skrevet

Ja men dette her var spesielt!

Men nå benytter jeg denne her til å fortelle om verste sang å få på hjernen i 2 dager i strekk:

Everybody was kung fu fighting! Dududuud!

HAAAARGHHHH!!!

Skrevet

du slår ikke meg. 8 år med "love shine a light" - grand prix-sang med kathrina and the waves..... det har vært ILLE! ;)

Skrevet
du slår ikke meg. 8 år med "love shine a light" - grand prix-sang med kathrina and the waves..... det har vært ILLE!  ;)

:grine2: Hoho!!!!! Ler meg i hjel!

Skrevet

for meg høres alt rart ut, skjønner ike et ord når de synger på den merkelige dialekten

Skrevet
Men tiå har vært snill

mot mitt håndtverk

(...)

Eg har vært tøff mot min klasse

og knukket nogen bein

Dårlig med tanter her altså :blunke:

Dette hører jeg også, i tillegg til sving din hammer. Live er det vanskelig å få tak på, men på CD/TV er det ganske tydelig. Men hvilken klasse snakker han om?

Skrevet

Dersom det er til noen trøst (?), så hører jeg bare at de synger "sving til høyre"...

Skrevet

nei nei det er da vitterlig SVIN I RØMME han vræler om!

Gjest shoegal i.i.
Skrevet

eller er det SYNG DIN LØMMEL!!!...??

Skrevet
Men nå benytter jeg denne her til å fortelle om verste sang å få på hjernen i 2 dager i strekk:

Everybody was kung fu fighting! Dududuud!

HAAAARGHHHH!!!

Åååhhh! Nå har du gjort det altså! Towelie da :sur:

Skrevet

Nei det er sving din hammer! På musikkvideoen høres det klart og tydelig.

Skrevet (endret)

Her er for øvrig hele teksten:

Eg ser på det eg har skapt

og teller på liv som har gått tapt

Eg ser at det som før låg i vater

eg ser det er blitt skakt

Vi har dessverre ikke lov å ha hele snagtekster liggende ute.

Du kan lese mer på www.kopinor.no

Tusenfryd - moderator

Endret av Tusenfryd
Skrevet

Er det bare meg som ikke har hørt denne sangen i det hele tatt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...