AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Det ble nettopp slutt mellom meg og samboeren. Han har holdt skjult i flere år at følelsene har dabbet av. Jeg kjenner det er vanskelig å tilgi dette. Det er flere år der jeg kunne hatt muligheten til å gått videre med livet mitt hvis jeg visste det. Hvordan har dere taklet slikt? Hva gjorde dere når dere var i en slik situasjon? Jeg bare tenker på alt vi har gjort sammen og samtidig har han hatt de tankene. Anonymkode: ad8b5...d82 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Prøver å glemme. Ikke lett etter 20 år. Jeg ble forlatt på dagen av ei annen. Han reiste på ferie med nydamen 2 uker etter å ha vært med meg. Kalde slimåler klarer slikt. I dag er han død for meg. Han skuffet meg slik at jeg mistet troen på menneskeheten. Jeg skal aldri mer stole på en mann igjen. Jeg tok en dag om gangen. Nå flere år etterpå går det bedre, men jeg glemmer aldri. Anonymkode: 234b6...af1 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Det er hardt, men normalt. Jeg gikk i sjokk. Kunne ikke tro det. Min snille mann som sa vi skulle bli foreldre sammen. Alt falt i grus. Jeg takla det ved å slutte å date konfliktsky folk. Anonymkode: 89907...0b4
Gjest Skogsalv Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Du går videre ved å akseptere det som lærdom. Livet og kjærligheten har mange fasetter- det betyr ikke at det ikke er ekte.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Jeg er i det akkurat nå. Er i sjokk. Sliter med å akseptere at han har holdt noe skjult og løyet for meg i 2 år. Føler fremtiden er svart nå. Det som er vanskelig er at vi begge har følelser og det ikke er gjort med vond intensjon. Likevel, noe kan ikke glemmes. Anonymkode: e5338...2d2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Er i den situasjonen, men har ikke gjort det slutt (enda). Det er vanskelig, men føler jeg må gjennom en prosess før jeg tar steget ut. Han fortalte i fjor høst at han egentlig aldri har hatt «sånne» følelser for meg. Jeg ble knust, vi har vært sammen i tre år, og jeg har hatt veldig sterke følelser hele veien. Likevel vil han være i et forhold med meg, selv om han ikke liker å gjøre kjæresteting som kyssing og sex... Han er uhyre konfliktsky, og har åpenbart løyet mye tidligere i forholdet. Jeg har inntrykk av at det handler om en desperasjon etter å starte en familie, og hele situasjonen er jo bare fryktelig trist. Anonymkode: 2a7b3...961 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Prøver å glemme. Ikke lett etter 20 år. Jeg ble forlatt på dagen av ei annen. Han reiste på ferie med nydamen 2 uker etter å ha vært med meg. Kalde slimåler klarer slikt. I dag er han død for meg. Han skuffet meg slik at jeg mistet troen på menneskeheten. Jeg skal aldri mer stole på en mann igjen. Jeg tok en dag om gangen. Nå flere år etterpå går det bedre, men jeg glemmer aldri. Anonymkode: 234b6...af1 Som jeg skulle skrevet det selv. Bare jeg er mann. Hun flyttet ut herfra og inn til en som bare 3 mnd. tidligere hadde begravd sin kone. For meg er hun død, mangler bare en grav, men den personen jeg bodde med eksisterer ikke lenger, og den hun er i dag vil jeg ikke bli kjent med, selv om hun ønsker det også. Og våre barn ble boende hos meg , etter bruddet for 10 år siden, de var 16 og 14. Anonymkode: 9c0fb...6e9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Det jeg ikke forstår er hvordan det er mulig å ikke merke at følelsene er borte. Man kysser hverandre ømt og lidenskapelig og ser hverandre inn i øynene, stryker på hverandre, er gode med hverandre, er ivrige på sex, og vil være sammen hvert minutt, men likevel har man ikke følelser? Eller har disse tingene forsvunnet for en god stund siden, og så har man vært to om å overse det? Anonymkode: dbebc...308
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det jeg ikke forstår er hvordan det er mulig å ikke merke at følelsene er borte. Man kysser hverandre ømt og lidenskapelig og ser hverandre inn i øynene, stryker på hverandre, er gode med hverandre, er ivrige på sex, og vil være sammen hvert minutt, men likevel har man ikke følelser? Eller har disse tingene forsvunnet for en god stund siden, og så har man vært to om å overse det? Anonymkode: dbebc...308 Mange som mister romantiske følelser, er likevel kåte eller glad i kroppslig kontakt eller begge deler. En del som er på vei ut, kan også dekke sporene sine ved å øke frekvensen av gaver, vakre ord, komme med planer og løfter etc. Anonymkode: 89907...0b4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Det må være kjempevondt! Du har lov til å sørge over det du har mistet og det du mistet av fremtidsplaner. Men du kan ikke endre det som har skjedd. Du må bare gjøre det beste ut av det. Nå er du fri, og du er ikke sammen med en som ikke elsker deg. Ta med deg de gode minnene i hjertet, og lær av de dårlige opplevelsene. Anonymkode: 468ec...82d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå