Gjest messengerboy Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Har litt "mobildilla" har jeg fått høre de siste årene. Tror jeg har skiftet telefon 2 ganger siste året, og nå er det på tide å skifte igjen. Er jo "viktig" å følge med utviklingen synes jeg da Hvor ofte skifter du mobiltelefon da?
Tiit Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 har skiftet 3 telefoner på 6 år, og d er vel ikke så mye....
Impala Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Har hatt den jeg har nå i 2,5 år. Det er jobben som betaler telefon, så får ikke ny før den slutter å virke tror jeg.....
Grooo Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Kjøpte ny mobil (Nokia 3260i) i mars, da hadde jeg hatt den gamle (6230) i nesten fire og et halvt år og den ville rett og slett ikke virke mer. Den jeg hadde før der hadde jeg også i over tre år (5110), og den før det bare "lånte" jeg av pappas firma så den tok tante over da hun trengte mobil.
Mistyen Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Kjøpte ny mobil (Nokia 3260i) (????)i mars, da hadde jeg hatt den gamle (6230) i nesten fire og et halvt år og den ville rett og slett ikke virke mer. Den jeg hadde før der hadde jeg også i over tre år (5110), og den før det bare "lånte" jeg av pappas firma så den tok tante over da hun trengte mobil. ← *kremt* Grooo - Nokia 6230 har ikke vært på markedet i fire og et halvt år Selv bytter jeg en gang i året, eller når jeg ser en jeg bare måååå ha
Grooo Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 Ikke? Hva pokker var det jeg hadde da? *lete fram gammel telefon og demontere for å finne nr* 6210 het den ja. Jasså... Hehe...
Egwene Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 Prøver å holde meg til en gang i året. Nå har jeg fått SE K750i av kjærsen. Stas!
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2005 #9 Skrevet 17. august 2005 Jeg har mobil dilla også. Jeg har hatt opp til 3 forskjellige mobiltelefoner i året. Jeg blir så fort lei av dem. + jeg har vært fæl på å kjøpe på impuls. *jobber fortsatt med det* Jeg kjøpte meg en Sony Ericsson k750i for 2 mnd siden. Før det hadde jeg en Motorola V220 som jeg såvidt gadd å sjekke ut, en SE T630, Dette er bare det siste halvannet året. Resten av listen er for lang til å legge ut om. Men jeg har ikke så dårlig samvittiget, da mine mobiltelefoner går til mine småbrødre som blir veldig happy
Arwen Skrevet 17. august 2005 #10 Skrevet 17. august 2005 Jøss, har ikke samvittighet til å skifte nå jeg - som jeg har hatt min i 2,5 år og den begynner å småfuske. 3 i året har jeg faktisk ikke lyst p bruke penger på - er jo en god sydentur det
Mistyen Skrevet 17. august 2005 #11 Skrevet 17. august 2005 Ikke? Hva pokker var det jeg hadde da? *lete fram gammel telefon og demontere for å finne nr* 6210 het den ja. Jasså... Hehe... ← Det var noe annet ja...
Spirito Skrevet 18. august 2005 #12 Skrevet 18. august 2005 Jeg har hatt min i 1 1/2 år nå og synes fortsatt den er stilig. Jeg har faktisk ikke lyst til å bytte den ut, finner ingen jeg heller vil ha. Jeg har en Siemens SL55.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #13 Skrevet 18. august 2005 Jeg har mobil dilla også. Jeg har hatt opp til 3 forskjellige mobiltelefoner i året. Jeg blir så fort lei av dem. + jeg har vært fæl på å kjøpe på impuls. *jobber fortsatt med det* Jeg kjøpte meg en Sony Ericsson k750i for 2 mnd siden. Før det hadde jeg en Motorola V220 som jeg såvidt gadd å sjekke ut, en SE T630, Dette er bare det siste halvannet året. Resten av listen er for lang til å legge ut om. Men jeg har ikke så dårlig samvittiget, da mine mobiltelefoner går til mine småbrødre som blir veldig happy ← Hva synes du om k750i sålangt?
Morea Skrevet 18. august 2005 #14 Skrevet 18. august 2005 Har hatt min i tre og et halvt år. Aner ikke hva den "heter" annet enn at det er en Nokia.. Etter et par ublide møter med snø og steingulv virker den fortsatt. Spør riktignok etter simkortet innimellom, men det gir den personlighet. Kommer til å kjøpe meg ny den dagen den dør. Orker ikke å sette meg inn i alle funksjonene og modellene heller. Imidlertid så er jeg veldig avhengig av mobilen min.
Brunhilde Skrevet 18. august 2005 #15 Skrevet 18. august 2005 Jeg har hatt min i 1 1/2 år nå og synes fortsatt den er stilig. Jeg har faktisk ikke lyst til å bytte den ut, finner ingen jeg heller vil ha. Jeg har en Siemens SL55. ← Skjønner godt at du ikke vil bytte! Jeg bytter når jeg har råd til og veldig lyst på ny telefon - har nok hatt en 8-10 forskjellige de siste 6 årene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå