Gå til innhold

Hvilke sex-stillinger synes du fungerer som overvektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å finne behagelige stillinger da vi begge er overvektig. Mye lår og rumpe hos meg, og mye mage på begge to.

Vanlig misjonær og at jeg er på topp fungerer greit, men ønsker litt mer variasjon.

Har du som selv er i et «overvektig forhold» noen gode stillings-tips?

Anonymkode: 844b6...2d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skje litt på skrå. Det kommer jo an på hvor stor 🍆 han har, men det fungerer fint her. Ellers er det misjonær, dame på topp, eller doggy det går i. Prøver å endre litt på misjonæren med ben på skuldre, et ben opp osv. Og også hvor vi har oss, dame sittende på et bord i 🍆-høyde(som gjerne tåler litt)..

Anonymkode: 10fe4...cd1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har samlet mer enn 100 stillinger. Kanskje du finner noe der? 

Da jeg gikk gravid, gikk det gjerne i bakfra, meg på topp og en der vi ligger i vinkel. Og der er det jo mange muligheter for variasjon. Noen ganger skal det ikke så store endringene til før det oppleves som en ny stilling, synes jeg. Hva man liker, handler jo om mye mer enn kroppsstørrelser. Det handler også om smidighet, hvilke man synes er behagelige, hvilke som har den kroppskontakten man liker, hva slags sex man ønsker, samt muligheter for kjærtegn og øyenkontakt. Vi har våre favoritter og mange av dem har vi funnet vi å prøve oss frem. Å prøve oss frem synes jeg er minst halve moroa. 💜

Ellers har jeg funnet en engelsk nettside som reklamerer med sex-stillinger for plus-sized couples

Kos dere!

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...