AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Vi er godt voksne og har vært sammen halvannet år. Kjæresten min har hatt denne hobbyen hele tiden og lenge før min tid. Den er helt uskyldig, likevel, JEG ER SÅ LEI. Og jeg vet jeg burde overse det hele, men jeg klarer snart ikke å ikke kommentere. Greia er at han elsker å underholde andre folk og bruker sosiale medier i utstrakt skala. Legger ut alt mulig fra memes han har funnet, til små videoer han har laget selv. Stort sett ikke spesielt morsomme i mine øyne. 🙈 Jeg er så lei av at han bruker tid på dette og synes det er regelrett tåpelig å hige etter likes og oppmerksomhet fra totalt fremmede mennesker. Han legger gjerne ut på engelsk for å nå førere i andre land. Skal sies at han har flere tusen følgere på f eks Facebook. Jeg er jo veldig annerledes enn han og er langt privat enn han og han har fått forbud mot å legge ut noe av/med meg og fra innsiden av mitt hjem, jeg er overhode ikke interessert i å være en del av dette og bli eksponert. Han respekterer stort sett dette, men glemmer seg av og til. Jeg verken kan eller vil be han om å kutte ut hobbyen sin, men jeg klarer heller ikke å la være å synes dette oppmerksomhetsbehovet er totalt dust. Anonymkode: c6cfb...9b9 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Du liker det ikke men han liker det, da må han jo nesten få lov å drive med det.. du kan ikke bestemme om hans hobbier er teite eller ikke.. han legger vel ikke ut noe som er farlig, støtende eller liknende? Anonymkode: 09dd3...2c3 17
AllahBallah Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Altså, dette er ikke en «hobby». Dette er slik han er! 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du liker det ikke men han liker det, da må han jo nesten få lov å drive med det.. du kan ikke bestemme om hans hobbier er teite eller ikke.. han legger vel ikke ut noe som er farlig, støtende eller liknende? Anonymkode: 09dd3...2c3 Nei, likevel, jeg er lei. 😂 Anonymkode: c6cfb...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AllahBallah skrev (2 minutter siden): Altså, dette er ikke en «hobby». Dette er slik han er! Sant.. Anonymkode: c6cfb...9b9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Skjønner deg godt. Hadde syntes det hadde vært veldig spesielt selv og irriterende og rart! Anonymkode: 67aa8...806 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Kjæresten min og jeg har HELT forskjellig forhold til sosiale medier. Han vil være mest mulig privat, jeg vil snakke med flest mulig om mest mulig 😄. Vi har avtale om at jeg ikke skal dele noe om ham eller vårt forhold på nett. Og det overholder jeg, sjøl om det iblant er vanskelig. Ellers koser jeg meg med dette, og han synes det er rart, men liker vel også at jeg generelt er mer sosial enn ham og får mye glede av det. Han har ihvertfall ikke sagt noe på det på...ihvertfall 6 mnd nå. Vi har vært sammen drøyt halvtannet år Anonymkode: 701c1...9d8 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjæresten min og jeg har HELT forskjellig forhold til sosiale medier. Han vil være mest mulig privat, jeg vil snakke med flest mulig om mest mulig 😄. Vi har avtale om at jeg ikke skal dele noe om ham eller vårt forhold på nett. Og det overholder jeg, sjøl om det iblant er vanskelig. Ellers koser jeg meg med dette, og han synes det er rart, men liker vel også at jeg generelt er mer sosial enn ham og får mye glede av det. Han har ihvertfall ikke sagt noe på det på...ihvertfall 6 mnd nå. Vi har vært sammen drøyt halvtannet år Anonymkode: 701c1...9d8 Også fremmede? Jeg forstår ikke sånt.. 🙈😊 Anonymkode: c6cfb...9b9 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 Er du dama til mrchristian? 😅 Anonymkode: 135e1...7b9 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Også fremmede? Jeg forstår ikke sånt.. 🙈😊 Anonymkode: c6cfb...9b9 Ja. Det er gøy Anonymkode: 701c1...9d8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Jeg tenker at dere rett og slett har altfor ulikt verdisyn, dere er for forskjellige. Dette forholdet kommer til å kreve enormt mye av dere og at dere virkelig jobber med kommunikasjonen hvis dere skal få det til å fungere. Jeg hadde ikke giddet så mye jobb for en fyr som er så ulik meg. Anonymkode: f79c1...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #12 Skrevet 3. februar 2021 Litt som alle de som er hekta på Instagram? Anonymkode: ea4a6...f50 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Skrevet 3. februar 2021 Dette er sånn han er. det må du bare respektere... Du kan ikke komme senere å "klage" på ting som har vært der hele tiden. Når du ble sammen med han godtok du denne siden, så det må du bare leve med. Anonymkode: f21fc...816
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 Husker exen min hadde en sånn privatkonto hvor han lata som han var superstjerne. Sa at det bare var «kødd med gutta.» Men Gud, det var sykt teit!! Turn off! I fremtiden er det faktisk en deal breaker for meg. Enten det er tik tok, insta eller snap han driver og spammer. Anonymkode: ab8d7...733 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Personlig deler jeg INGENTING på nett, og vil ikke ha en fyr som er sykt aktiv og snakker med mange på snap eller insta, eller legger ut kleine videoer/bilder av seg selv. Jeg har ikke noe behov for å vise noe til andre og orker ikke å ha en type som legger ut masse. Anonymkode: ab8d7...733 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er du dama til mrchristian? 😅 Anonymkode: 135e1...7b9 Dama hans er jo gjerne med på bilder og film Anonymkode: 19227...bd1
Jr.Garcon Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er godt voksne og har vært sammen halvannet år. Kjæresten min har hatt denne hobbyen hele tiden og lenge før min tid. Den er helt uskyldig, likevel, JEG ER SÅ LEI. Og jeg vet jeg burde overse det hele, men jeg klarer snart ikke å ikke kommentere. Greia er at han elsker å underholde andre folk og bruker sosiale medier i utstrakt skala. Legger ut alt mulig fra memes han har funnet, til små videoer han har laget selv. Stort sett ikke spesielt morsomme i mine øyne. 🙈 Jeg er så lei av at han bruker tid på dette og synes det er regelrett tåpelig å hige etter likes og oppmerksomhet fra totalt fremmede mennesker. Han legger gjerne ut på engelsk for å nå førere i andre land. Skal sies at han har flere tusen følgere på f eks Facebook. Jeg er jo veldig annerledes enn han og er langt privat enn han og han har fått forbud mot å legge ut noe av/med meg og fra innsiden av mitt hjem, jeg er overhode ikke interessert i å være en del av dette og bli eksponert. Han respekterer stort sett dette, men glemmer seg av og til. Jeg verken kan eller vil be han om å kutte ut hobbyen sin, men jeg klarer heller ikke å la være å synes dette oppmerksomhetsbehovet er totalt dust. Anonymkode: c6cfb...9b9 Når det er interesser/ hobby personen har hatt i lang tid før han traff deg - som du visste om - så er det litt drittkjerring vibber over det å skulle endre han/få han til å kutte det ut, nå når dere har vært lenge nok sammen til at du har blitt varm i trøya 😝
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Selvfølgelig skal han få holde på, men for meg, som ikke er sånn selv, merker jeg hvor lite sjarmerende jeg synes dette er jo mer som tiden går og at jeg synes det blir mer og mer irriterende. Jeg har ikke tenkt å be han forandre seg, men Jeg begynner også å synes det går utover forholdet når han så ofte sitter klistret til mobilen. Og jeg kommer dessverre aldri til å forstå hvorfor det er viktig med oppmerksomhet fra vilt fremmede. Anonymkode: c6cfb...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #19 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 22.14): Er du dama til mrchristian? 😅 Anonymkode: 135e1...7b9 Haha ja det må hun være. Der kan ikke være en annen som har mer behov for oppmerksomhet. Syk mann mener jeg, og mangler respekt for andre. Kan ikke forstå den dama er i lag med han fremdeles. Men ok, forholdet kommer til å ryke Anonymkode: d1f27...b88
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #20 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 2.31): Dama hans er jo gjerne med på bilder og film Anonymkode: 19227...bd1 Dama liker ikke når han filmer henne, men når hun filmer han er alt ok. Får inntrykk hun vil overta. Han må slutte å snappe slik han hun kan overta. Klarer ikke den dama. Anonymkode: d1f27...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå