Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde visning på huset vårt i dag da det skal selges. Megler hadde 4 stykk på visning  i formiddag og jeg var ikke hjemme. Hun hadde tatt mot det ene paret og fortalt de om boligen og så skulle de gå  å se ute og neste par var inne. Og sånn var det gangen i det fikk vi vite det men problemet er at den ene blomsten min er borte. Jaja tenker dere kanskje det er bare en blomst men det er en 30 cm stor potteplante som jeg har hatt siden vi giftet oss , jeg fikk den etter min avdøde far og den er ikke mulig å få tak i uten å betale dyre dommer. Jeg kontakter megler og hun sier at hun hadde hatt et par inne sammen med henne mens annet par var ute, så hadde nok en av de som var ute gått inn igjen når hun var ute med noen i hagen men hun kan ikke svare på hvem det var da det visstnok hadde kommet et par uanmeldt for å se på huset.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket om noe annet er borte? Smykker, sølvtøy, elektronikk?

Kan det tenkes at par nummer 2 har kommet borti den, slik at den gikk i gulvet? Og har «ryddet opp» og ikke sagt noe til megler?

Skrevet
Miss-Grey skrev (52 minutter siden):

Har du sjekket om noe annet er borte? Smykker, sølvtøy, elektronikk?

Kan det tenkes at par nummer 2 har kommet borti den, slik at den gikk i gulvet? Og har «ryddet opp» og ikke sagt noe til megler?

Burde det da ikke vært spor av det? Ikke mye av det lå fremme. Låste de tingene inn i en liten skuff. 

Skrevet

Megler er jo pliktig til å ha skrevet opp hvem som var der, så megler ha jo navnene og kan fint ta det videre og prøve å finne ut mer!

Anonymkode: b6513...0bd

Skrevet

Alle blir registrert i "disse dager" Så nei, ingen har vært i huset ditt uten av megler har navn og nummer.

• Liker 3
Skrevet

Hva slags psycho mennesker er det som drar på visning for å stjele en potteplante?

Anonymkode: 7504a...8be

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva slags psycho mennesker er det som drar på visning for å stjele en potteplante?

Jeg har adri sgt at de dro for å stjele planten.... det jeg sa er at den var der når vi dro og ikke når vi kom hjem. 

Skrevet
gmail skrev (4 minutter siden):

Jeg har adri sgt at de dro for å stjele planten.... det jeg sa er at den var der når vi dro og ikke når vi kom hjem. 

Du mener den forsvant av seg selv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du mener den forsvant av seg selv? 

Nei men svaret ditt skulle tilsi at du mente at jeg mente at noen dro hit kun for å stjele en potteblomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...