Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner deg, gleder meg til å se deg, du er flott, du er vakker, du er morsom, jeg er glad i deg, takk for at du gjorde xx, jeg er så glad vi er sammen, jeg er glad jeg traff deg, du betyr så mye for meg, så godt å se deg osv.

Hvor ofte får du følelsen av at du er uerstattelig for kjæresten din? At du er viktig?  En viktig Prioritet? At han husker på deg og tenker på deg?

Jeg føler at jeg er kjekk å ha så lenge jeg passer inn i livet hans som det er, så lenge han ikke må forandre noe som helst  ( skjønner ikke hva han mener når han sier det), så lenge han ikke må forplikte seg eller tenke på meg, så er det bare fryd og gammen. Føler at jeg mest bare er en ting som bidrar til hans glede osv. Jeg vet ikke hva jeg skal si, som om jeg får det når alle andre har fått sitt, så får jeg det som er til overs. Jeg vet alt om hans gjøren og laden, men han spør meg ikke om hvordan det går eller spør meg om noe egentlig. Jeg prøvde å prate med ham, da sa han at jeg er kravstor og at han ikke kan bruke hele dagen på å holde meg i hånda om jeg trodde det. Så forklarer han meg rolig hvordan jeg forventer og ber om for mye og jeg blir helt forvirret og tenker at da har han vel rett da, og jeg er bare utakknemlig..

Anonymkode: bea8f...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel hende at dere har forskjellige behov, ikke at en egentlig har mer rett enn den andre. Er du ikke lykkelig så kan du gjøre noe med det. Å forvente at den andre endrer seg (etter at dere har snakket om det og funnet ut at dere er ulike og at det ikke handler om å prate forbi hverandre), er lite hensiktsmessig og ikke rettferdig for noen av dere.

Det er ikke sånn at du MÅ være sammen med ham?

Anonymkode: 78678...1cd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan vel hende at dere har forskjellige behov, ikke at en egentlig har mer rett enn den andre. Er du ikke lykkelig så kan du gjøre noe med det. Å forvente at den andre endrer seg (etter at dere har snakket om det og funnet ut at dere er ulike og at det ikke handler om å prate forbi hverandre), er lite hensiktsmessig og ikke rettferdig for noen av dere.

Det er ikke sånn at du MÅ være sammen med ham?

Anonymkode: 78678...1cd

Jeg føler meg litt lurt,han var helt annerledes de første månedene, så ble jeg liksom bare til en dukke man kan sette på hylla.. 

• Liker 1
Skrevet

Hver dag!

Anonymkode: 23f55...226

• Liker 3
Skrevet

Nesten hver dag 😊 Ellers har han det med han kan sitte å se på meg en stund før jeg legger merke til det. Det smelter jeg helt av 😍 Sammen i 3 år.

Anonymkode: 1d151...2e1

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk  høre det når han ville ha noe. F eks låne penger, eller ha en spesiell type sex han vanligvis ikke fikk. 

Nå når jeg er singel, er mannfolk like hjertelige når de VIL noe. Om det er sex de håper på, eller låne penger, eller bruke meg til andre ting eller tjenester. Noe de aldri får uansett.

Anonymkode: 1150e...ee5

Skrevet

Nesten hver dag!🥰 han sier han elsker meg eller er glad i meg hver morgen før vi drar på jobb, og hver kveld før vi sovner😊

• Liker 1
Skrevet

Hver eneste dag❤ vet vi er heldige som fant hverandre.

• Liker 2
Skrevet

Legger ærlig talt ikke så mye i sånne komplimenter fra menn. Mange spyr jo bare ut komplimenter for å oppnå sex anyways.

Anonymkode: f60f4...971

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg føler meg litt lurt,han var helt annerledes de første månedene, så ble jeg liksom bare til en dukke man kan sette på hylla.. 

De første månedene?

Er det snakk om under et eller to år, så er det jo bare å komme seg bort, vekk, avgårde. 

Anonymkode: 1aea0...b45

• Liker 5
Skrevet

Han sier det ikke med ord hver eneste dag, men ofte. Men han viser det i handlinger hver dag. Kyss og kjærtegn, tjenester, osv. 

Anonymkode: 062c9...74f

• Liker 3
Skrevet

Vært sammen snart 11 år, har barn sammen og det er daglig en form for komplimenter, kjærtegn, kyss, gjør fine hverdagsting for hverandre osv❤️

Anonymkode: 080a5...bf1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Savner deg, gleder meg til å se deg, du er flott, du er vakker, du er morsom, jeg er glad i deg, takk for at du gjorde xx, jeg er så glad vi er sammen, jeg er glad jeg traff deg, du betyr så mye for meg, så godt å se deg osv.

Hvor ofte får du følelsen av at du er uerstattelig for kjæresten din? At du er viktig?  En viktig Prioritet? At han husker på deg og tenker på deg?

Jeg får ofte høre slike ting. Jeg vet at han alltid tenker på meg og bryr seg om meg. 

Det gjør at forholdet har verdi for meg sjøl om vi ikke har helt planlagt framtida ennå. 

Anonymkode: 7422c...ece

Skrevet

Flere ganger daglig får jeg høre at han elsker meg/er glad i meg, at han syns jeg er fin/god/herlig/morsom osv. Og får en koselig kommentar hvis jeg gjør noe han setter pris på, eller bare fikser middag, rydder osv.  Han får den samme oppmerksomheten fra meg. Er nok ganske heldig! ❤️

Anonymkode: c6f0a...fc7

• Liker 2
Skrevet

Tror daglig 💙 Han forteller meg hvor mye han elsker meg, er glad i meg, er stolt av meg osv. Når han ikke bruker ord, ser jeg det på øynene hans. 

• Liker 2
Skrevet

Hver dag

Anonymkode: e6d15...5f5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lovebombing? 

og den rolege forklaringa hans, gaslighting? 

potensielle røde flagg i allefall. 

Anonymkode: 4bd5c...ecb

• Liker 1
Skrevet

Hver dag, flere ganger om dagen. Jeg tviler aldri på at jeg er verdens beste, viktigste, fineste, skjønneste, snilleste, hotteste, søteste osv, for han. Uansett hvor dårlig dagen min er, får han den alltid bedre. Hans første prioritering er meg og familien, og han tar seg alltid tid til meg og vårt. Dette går jo begge veier, bare for å si det. Har vært sammen/gift i 7 år.

Føler du selv at dere har et likeverdig forhold og at dette er noe du kan leve med, kanskje resten av livet? Eller bare bruke opo dine "beste" år, før det blir slutt av en grunn og du ender opp singel og eldre? For meg høres det bortkastet ut, uansett. Du vil vel føle deg viktig for den som er din viktigste person?

Anonymkode: 083b4...56e

• Liker 3
Skrevet

Jeg får mange gode ord, klemmer og gode blikk fra mannen min. Og slik har han vært fra første stund. Men han var ikke god på to ting - og det var å spørre om hvordan jeg hadde det og vise empati hvis jeg var syk. Han mente at jeg sa ifra hvis det var noe. Etter en del frem og tilbake, så møtes vi på midten der. Kanskje du og din kjæreste også er slik? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde jeg ikke villet fortsette med. Jeg gikk ut av et 20 år langt forhold av bl a  samme grunn, følte at jeg besatte en slags stilling som kone, ikke at han var glad for at jeg var meg. Men det skjedde ikke på så kort tid som hos deg. Det gikk mange år. Dårlig tegn, ville virkelig tenkt meg godt om, for det der blir IKKE bedre! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...