Gå til innhold

Ting som er generelt irriterende i samfunnet

Friluftsmamma

Anbefalte innlegg

Folk som trykker seg inn på busser før du har kommet deg av, snakker høyt i telefonen på bussen/toget, sniker i køer, som smatter tyggis unødvendig høyt, som åpenbart sitter og lytter på telefonsamtalene dine på bussen, folk som ikke har kontroll på bikkja si.....hvilke har dere?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, irriterende med de 

• Som vrir ethvert samfunnsproblem til at innvandrere har skylda. 
  • Som ikke forstår sammenhengen mellom egen økonomi og hvilket parti du bør stemme.
  • Som (liksom) rikdommen har gått til hue på 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsmamma skrev (10 minutter siden):

Folk som trykker seg inn på busser før du har kommet deg av, snakker høyt i telefonen på bussen/toget, sniker i køer, som smatter tyggis unødvendig høyt, som åpenbart sitter og lytter på telefonsamtalene dine på bussen, folk som ikke har kontroll på bikkja si.....hvilke har dere?

Har man noe valg??

Jeg er generelt irritert på folk. De fleste beveger seg på en irriterende, egoistisk måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friluftsmamma skrev (2 minutter siden):

Ja....veit jeg ikke har noe valg.....er bare sjuuukt provoserende.....

Nå mente jeg: har man noe annet valg når folk sitter og prater i telefonen på bussen:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Nå mente jeg: har man noe annet valg når folk sitter og prater i telefonen på bussen:laugh:

Nei, men jeg mener folk som liksom flytter seg nærmere og nærmere for og høre på personen i andre enden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tar seg tilrette. Tror de er viktigst i verden. Dytter i kø.

Og folk som ikke hjelper andre som foreksempel faller og skader seg. Når de bare går forbi eller bare står og ser på personen. Da blir jeg sint! Ikke at det skjer så ofte. Men har vært borti det noen ganger.  Har hjulpet noen der andre bare gikk uten å bry seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...