kulturuke Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Jeg kjenner flere menn som er utro. Det som forundrer meg er at ikke damene finner det ut. Er det slik at de fleste damer later som om de ikke vet det? Til de som har tatt mannen i utroskap, hvordan fant du det ut? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Sjekket mailen hans Anonymkode: 8d2b9...ea9 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Luktet det fra penisen hans. Vet ikke om det var fittesaft eller bare at "klimaet" hans der nede endret seg pga ny sexpartner, men en rar lukt var det. Fikk en sterk mistanke, sjekket FB på ipaden hans når han var i dusjen, fant ut at det stemte. Anonymkode: df9a5...e30 13
Forundret.. Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Luktet det fra penisen hans. Vet ikke om det var fittesaft eller bare at "klimaet" hans der nede endret seg pga ny sexpartner, men en rar lukt var det. Fikk en sterk mistanke, sjekket FB på ipaden hans når han var i dusjen, fant ut at det stemte. Anonymkode: df9a5...e30 Fy faen 🤢 20
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Lukta lusa på gangen fordi oppførselen var litt endret. Jeg skjøt fra hoften på magefølelse og spurte om han var utro. Ansiktsuttrykket sa alt, men han fortalte sannheten. Vi har aldri snakket sammen siden. Anonymkode: ccacd...571 11
Jessic_a Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 (endret) Jeg lånte mobilen hans for å ringe min egen. Hadde ikke engang mistanker. I det jeg skulle taste nummeret, kom det en melding. "Du også 😘". Ble ganske nysgjerrig og spurte han hvorfor "Bente" sendte kyssefjes. Han så helt hvit ut i ansiktet. Jeg mistenkte fortsatt ingenting. Så sendte han en Mail feil. Den skulle til henne. Han avsluttet deres forhold i den mailen. Jeg svarte at jeg har lei meg for at det ble slutt med kjæresten hans 😂 Han forsto da at han sendte mailen feil fordi han var så nervøs. Edit: Denne skulle jeg svare anonym men glemte visst knappen. Jaja. Endret 3. februar 2021 av Jessic_a 21
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Jessic_a skrev (Akkurat nå): Jeg lånte mobilen hans for å ringe min egen. Hadde ikke engang mistanker. I det jeg skulle taste nummeret, kom det en melding. "Du også 😘". Ble ganske nysgjerrig og spurte han hvorfor "Bente" sendte kyssefjes. Han så helt hvit ut i ansiktet. Jeg mistenkte fortsatt ingenting. Så sendte han en Mail feil. Den skulle til henne. Han avsluttet deres forhold i den mailen. Jeg svarte at jeg har lei meg for at det ble slutt med kjæresten hans 😂 Han forsto da at han sendte mailen feil fordi han var så nervøs. Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 8ffe6...f5a
Jessic_a Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 8ffe6...f5a Nei. Vi avsluttet ting rolig 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 Han hjerteliket profilen hennes på facebook. Han traff henne på ferie og har nå fått henne flyttet hit fra andre siden av verden. Ikke snakket med mannen siden. Anonymkode: c995e...2c0 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Væremåten, egentlig vanskelig å beskrive. Men det var noe som var annerledes. Mer og lengre opphold på badet, mer dusjing og sånne ting. Mer «ute med gutta». Anonymkode: 65af0...f01 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Første eks: Han forandret seg, ble kald og rar mot meg. Så jeg spurte ham rett ut om han hadde noe han ville fortelle meg, og da innrømte han å være utro. Han lovte å aldri gjøre det igjen. Jeg tilga ham, inntil to år senere, da jeg fant meldinger på facebooken hans som viste at han hadde vært utro igjen. Andre eks: Fant helt tilfeldig bevis på dataen vi begge bruker. Anonymkode: 57968...3c8 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #12 Skrevet 3. februar 2021 Jeg så nabenbilder av en fremmed dame på mobilen hans da han hadde tatt et bilde av oss og tilfeldigvis bladde gjennom galleriet. Det viste seg at han hadde knullet to damer for noen uker siden... jævla rasshøl. Anonymkode: 75077...3c7 8
kulturuke Skrevet 3. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2021 Tusen takk for info, de jeg kjenner har egne facebook kontoer med falske familiebilder som er hentet på nett. De har lagt inn program på telefon som skjuler meldinger og skjulte mapper med bilder. Noen av de har blitt konfrontert og får tips om hva de burde si. Hvordan ville du ha reagert hvis mannen latet som han ble veldig fornærmet og bare dro når du spurte om han var utro. Litt senere så kunne han ringe og si at han må få litt frisk luft fordi han er så skuffet over at du spurte. Ville du ha trodd på ham da selvom du hadde en dårlig følelse, men ingen bevis? 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #14 Skrevet 3. februar 2021 kulturuke skrev (24 minutter siden): Tusen takk for info, de jeg kjenner har egne facebook kontoer med falske familiebilder som er hentet på nett. De har lagt inn program på telefon som skjuler meldinger og skjulte mapper med bilder. Noen av de har blitt konfrontert og får tips om hva de burde si. Hvordan ville du ha reagert hvis mannen latet som han ble veldig fornærmet og bare dro når du spurte om han var utro. Litt senere så kunne han ringe og si at han må få litt frisk luft fordi han er så skuffet over at du spurte. Ville du ha trodd på ham da selvom du hadde en dårlig følelse, men ingen bevis? Jeg ville ha fortsatt å grave. Fulgt etter han om nødvendig. Anonymkode: 6dff7...dc7 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #15 Skrevet 3. februar 2021 kulturuke skrev (2 timer siden): Jeg kjenner flere menn som er utro. Det som forundrer meg er at ikke damene finner det ut. Er det slik at de fleste damer later som om de ikke vet det? Til de som har tatt mannen i utroskap, hvordan fant du det ut? Han fortalte det selv, dagen etter det hadde skjedd - fylla. Eks, jeg visste det, han nektet og løy. Første gangen ventet jeg til jeg hadde bevis. Fikk det av elskerinnen sin venninne. Andre gangen jeg skjønte at han var i gang med noe så dumpet jeg han før jeg fant bevis. Anonymkode: 01ee5...357 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #16 Skrevet 3. februar 2021 kulturuke skrev (30 minutter siden): Tusen takk for info, de jeg kjenner har egne facebook kontoer med falske familiebilder som er hentet på nett. De har lagt inn program på telefon som skjuler meldinger og skjulte mapper med bilder. Noen av de har blitt konfrontert og får tips om hva de burde si. Hvordan ville du ha reagert hvis mannen latet som han ble veldig fornærmet og bare dro når du spurte om han var utro. Litt senere så kunne han ringe og si at han må få litt frisk luft fordi han er så skuffet over at du spurte. Ville du ha trodd på ham da selvom du hadde en dårlig følelse, men ingen bevis? En som har noe å skjule vil forsøke å legge skyld og ansvar over på deg. Anonymkode: 01ee5...357 9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #17 Skrevet 3. februar 2021 Han kom hjem, var full, kastet opp gråt og angret. Han fortalte det selv, uten at jeg trengte å spørre. Mistenkte ingenting. Han hadde hatt sex med min bestekompis og kona. Vi er ikke sammen lenger. Anonymkode: 5c005...049 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #18 Skrevet 3. februar 2021 Hahaha syk historie. Jeg ringte en spåkone engang, oh yes i did 😂 Som var venninna til en han var utro med - slå den a! Så hun begynte å si at nei, han måtte jeg bare drite i, jeg var bare i veien for han, han elsket ikke meg mer, masse negativt. Jeg ble dritlei meg 😅 Så får jeg melding fra han «ta å ring fler spåkoner a!», og jeg bare 🙄🙄 .. Så jeg ringte da denne dama opp igjen, tror jeg truet henne også? Husker ikke helt. Men hun innrømmet hele greia, at venninna hennes og han hadde et forhold, hun hadde kjent meg igjen på navnene våres og fødselsdatoen .. Haha det var så absurd. Anonymkode: d2d84...642 14
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #19 Skrevet 3. februar 2021 Magefølelsen.. Første spurte jeg bare rett ut, han nekta vel i begynnelsen, men jeg bare visste det var noe. Ingenting spesielt, men jeg bare kjente det på meg.. (prøvde familievernkontoret osv etter det, men noen år etter flytta jeg ut) Nr 2 visste jeg det bare også. Var avstandsforhold, så jeg avslutta det enkelt og greit med ganske så forståelsesfull melding om at jeg avslutta før det gikk for langt følelsesmessig og det ble for innvikla for han. Visste at han ikke var fysisk utro i det øyeblikk, men hadde begynt snakke med en annen, som han ble sammen med senere. Man skal ikke kimse av magefølelsen, er min konklusjon.. Anonymkode: 71956...fe7 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #20 Skrevet 3. februar 2021 Alle er utro både menn og kvinner. Anonymkode: c31ef...803 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå