Gå til innhold

Hudpleier nappet brynene mine altfor mye, selv om jeg sa hun ikke skulle nappe de.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en ny hudpleier for dyprens i dag.

Ga beskjed om at jeg ikke ønsket å få nappet brynene, da de har vært nappet i 25 år og at jeg nå holder på å gro de ut igjen, og smører de med Castor Oil hver kveld for at de skal bli fyldigere.

Plutselig kjenner jeg at hun napper det ene brynet i en rasende fart, og jeg sier jeg ikke ønsker det.

Da sier hun at hun bare skal ta det som har vokst ut litt her og der under brynet/ned mot øyet.

Jeg sier at jeg nappet de i går og at det ikke er noen hår på ville veier.

Joda sier hun, jeg ser de så godt her i det sterke lyset.

Ok sier jeg da, men ta kun de som vokser litt her og der under brynene.

Plutselig er hun midt mellom brynene, og da reiser jeg meg opp og ber om et speil.

Jeg sier at hun har nappet mye av det ene brynet på lengden og at de er asymmetriske, så da sier hun at hun må jevne det ut på den andre siden også, rådet gjorde hun.

Jeg ble irritert og det merket hun.

Da jeg kom hjem så jeg at brynene var blitt tynnere, og at hun hadde tatt altfor mye av lengden, slik at det venstre brynet begynner lengre ut mot øyet.

Jeg fikk panikk og kjæresten min ble forbanna fordi jeg lot henne rote med brynene.

For mange år siden gikk jeg mye til hudpleier og oppdaget da at jeg klarte å nappe brynene mine bedre selv, derfor har jeg nappet selv i 25 år.

Kjæresten min sier at det fineste med ansiktet mitt er formen på brynene, og det mener jeg selv også- helt til i dag!

Faen jeg er så pottesur og forbanna nå 😡

Hva er det noe hudpleiere og bryn?

Anonymkode: 7f1f5...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL, kjæresten ble forbanna?

Anonymkode: 0ffb3...899

• Liker 31
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På mine vegne siden jeg er lei meg og synes jeg ser merkelig ut med korte tynne bryn.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også endt opp med for korte bryn. Korrigerte med sminke mens jeg ventet på at det vokste ut. Det er jo ingenting du kan gjøre for å få reversert det som har skjedd. 

Neste gang sier du nei.

Anonymkode: a767e...afd

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han ble så sint at han oppsøkte dama og nappet brynene hennes, hahahaha. 

Men ts, hvorfor lot du henne nappe brynene dine? Kunne du ikke stoppe henne? 

Jeg hadde blitt forbanna selv. 

Anonymkode: a7a35...45e

• Liker 1
Skrevet

Dette opplevde jeg også på en salong - etter det napper jeg selv! Jeg så jo gal ut etter at hun hadde rasert bryna mine😫

Anonymkode: 479a3...ea5

Skrevet

Du må lære deg å si NEI. Ikke la deg bli overkjørt. Med mindre hun holdt deg med makt så har du litt av skylden selv som lot henne holde på. 

Anonymkode: 8a3b1...01f

• Liker 11
Skrevet

Ts her.

Før jeg la meg på benken sa jeg at jeg IKKE skulle ha nappet brynene.

Forklarte at jeg det siste året hadde smurt på olje, for å få fart i veksten etter mange år med napping.

Så plutselig mens jeg ligger i halvsøvne, setter hun i gang.

Ikke så lett å kjenne akkurat hvor det blir nappet, så da hun sa at hun skulle ta de få hårene som vokste ned mot øyet, sa jeg ok siden hun hadde begynt på de.

Hun var veldig rask med pinsetten og holdt heller ikke huden stramt mellom fingrene, bare dro i huden da hårene skulle ut.

Skulle virkelig ønske at kjæresten min kunne tvangsnappe hennes bryn, slik at hun ikke lignet grisen etterpå!

• Liker 3
Skrevet

Du bør levere en klage på dette.

Skjønner deg godt. Har selv spart bryn, men har heldigvis en hudpleier som ikke napper. 

Anonymkode: a7854...1c9

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du bør levere en klage på dette.

Skjønner deg godt. Har selv spart bryn, men har heldigvis en hudpleier som ikke napper. 

Hun driver alene og er sin egen sjef, og brynene er allerede nappet så ikke så lett å klage da det ikke forandrer noe.

Hun skulle også ha 150 kr mer enn det hun sa på forhånd. Dette kommenterte jeg da jeg skulle betale, men fikk ikke noe svar.

Kommer aldri til å gå dit mer mg skal fortelle alle hvor elendig hun er!

Dette er en liten plass med kun en hudpleiesalong.

Ts

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten min sier at det fineste med ansiktet mitt er formen på brynene, og det mener jeg selv også- helt til i dag!

Altså, hva? Når jeg ikke trodde jeg kunne lese mer rart på kvinneguiden, så kommer dette!

Anonymkode: 933a0...20a

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun driver alene og er sin egen sjef, og brynene er allerede nappet så ikke så lett å klage da det ikke forandrer noe.

Hun skulle også ha 150 kr mer enn det hun sa på forhånd. Dette kommenterte jeg da jeg skulle betale, men fikk ikke noe svar.

Ts

Og du betalte de 150 kr ekstra? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Gi henne dårlig anmeldelse på Facebook og evt andre steder du kan anmelde salongen.

Anonymkode: 539d7...b71

• Liker 7
Skrevet

Du må rett og slett sende meld til hennes sjef  (eller ho sjøl om ho ikke hsr noe sjef) og klage. Du gav ikke beskjed om å nappe, ho spurte ikke. Skikkelig uproft gjort. 

Anonymkode: 07b28...0d3

• Liker 1
Skrevet

Var hos en ny hudpleier for dyprens i dag.

Ga beskjed om at jeg ikke ønsket å få nappet brynene, da de har vært nappet i 25 år og at jeg nå holder på å gro de ut igjen, og smører de med Castor Oil hver kveld for at de skal bli fyldigere.

Plutselig kjenner jeg at hun napper det ene brynet i en rasende fart, og jeg sier jeg ikke ønsker det.

Da sier hun at hun bare skal ta det som har vokst ut litt her og der under brynet/ned mot øyet.

Jeg sier at jeg nappet de i går og at det ikke er noen hår på ville veier.

Joda sier hun, jeg ser de så godt her i det sterke lyset.

Ok sier jeg da, men ta kun de som vokser litt her og der under brynene.

Plutselig er hun midt mellom brynene, og da reiser jeg meg opp og ber om et speil.

Jeg sier at hun har nappet mye av det ene brynet på lengden og at de er asymmetriske, så da sier hun at hun må jevne det ut på den andre siden også, rådet gjorde hun.

Jeg ble irritert og det merket hun.

Da jeg kom hjem så jeg at brynene var blitt tynnere, og at hun hadde tatt altfor mye av lengden, slik at det venstre brynet begynner lengre ut mot øyet.

Jeg fikk panikk og kjæresten min ble forbanna fordi jeg lot henne rote med brynene.

For mange år siden gikk jeg mye til hudpleier og oppdaget da at jeg klarte å nappe brynene mine bedre selv, derfor har jeg nappet selv i 25 år.

Faen jeg er så pottesur og forbanna nå 😡

Hva er det noe hudpleiere og bryn?

Skjønner at du ble sur men kjæresten? Aldri hørt om gutter som er opphengt i øyenbryn. Teit av han å mene at det fineste med deg er øyenbryna.. Hadde ikke tatt det som et kompliment akkurat.... 

• Liker 1
Skrevet

På mine vegne siden jeg er lei meg og synes jeg ser merkelig ut med korte tynne bryn.

Ts

Åja. Det var da ennå godt. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (8 minutter siden):

Du skulle nekta åbetale ekstra ts for en tjeneste hun tvang på deg

• Liker 2
Skrevet
Dævendøtte skrev (3 minutter siden):

Ja begynte å kverulere mens det stod en annen kunde å ventet på henne, og da ble hun irritert på meg og sa hun måtte skynde seg.

Hun begynne å forklare hva jeg betalte for, blant annet koronatillegg, smitteverntiltak osv.

Så ikke hvordan brynene egentlig så ut før jeg kom hjem.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts

Det forandrer jo noe for andre kunder 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ts

Ai ai. Kanskje finnes det noe klageorgan for slike bedrifter? Ville undersøkt.

Og til noen andre, min mann ville og blitt sur om jeg kom hjem overnappet, fordi han vet hvor lenge jeg har spart og hvor mye jeg ønsker å få mer fyldigere bryn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...