Gå til innhold

Kan mannlig graviditet være løsningen på Incelproblematikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør myndighetene sette i gangvei forskningsprosjekt som tar for seg måter enslige menn kan bli gravide og dermed få det fantastisk bra. 

Siden kvinner kan få barn uten en mann og ved hjelp av myndighetene, bør ikke menn også?

Kjør debatt.

Anonymkode: 066e2...8af

Videoannonse
Annonse
Gjest Godhelg2019
Skrevet

I en fantasiverden er alt mulig

Skrevet

Incels vil pule, ikke bli gravide. 

Anonymkode: 11706...1da

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Incels vil pule, ikke bli gravide. 

Anonymkode: 11706...1da

Fakta! Det er faktisk et stort samfunnsproblem. Burde lære guttene i tidlig alder hvordan man får draget på kvinnene. Dette burde være en del av seksualundervisningen. 

Anonymkode: 772f7...ede

Skrevet

Jeg stemmer for forslaget. Men egentlig mest fordi det hadde vært veldig kjekt om samboeren min som er den som ønsker seg barn mest kunne stått for produksjonen med alt som hører til. At damer velger å få seg barn alene med donor o.l har jeg ikke helt forståelse for, så skjønner ikke hvordan det skulle hjulpet incels så veldig. Men ja, hadde vært kjekt om menn kunne stått for graviditeten og fødsel så vi som ikke er så frista av den biten selv slapp unna. 

Anonymkode: da007...f8f

Skrevet

Erna og andre politikere bør stille opp for incels.

Anonymkode: 9abaa...847

Skrevet

Om en snakker om enslige menn som overhodet ikke klarer å etablere en relasjon til kvinner tror jeg ikke det. Jeg tror heller ikke kunstig befruktning er løsningen på situasjonen for enslige kvinner som ikke klarer å etablere en varig relasjon. I begge tilfeller er det andre problemer enn barnløshet som ligger til grunn, og jeg ser ikke heller for meg at det er optimale forhold å bringe et barn til verden under. 

Skrevet

Nei

• Liker 1
Skrevet

Tenker at menn av typen "incel" ikke har baller til å gå gravid så det forskningsprosjektet hadde man ikke kommet langt med. 😄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...