AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #21 Skrevet 3. februar 2021 Meld fra at det var en som ikke holdt meter'n, så tenker jeg det blir fart på sakene. Anonymkode: bad3f...2c2 1
Lurvetjofsa Skrevet 3. februar 2021 #22 Skrevet 3. februar 2021 Jeg ringte nå i alle fall politiet og fortalte om hendelsen så nå ligger det i loggen. Jeg tenker også at dersom dette er et mønster, eller begynnelse av noe greier så er det sikkert fint jo mer info som finnes. Men jeg anmelder ikke, selv om han jeg snakket med mente det var alvorlig nok.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #23 Skrevet 3. februar 2021 Høres ut som en utviklingshemmed. Er i fall greit å få det registrert, så noen kan snakke med personen. Anonymkode: b80a4...72b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #24 Skrevet 3. februar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Vi har en sånn en i Innlandet også. Han klår på både pupper og rompe. Sto i avisa. Synes det er trist at vi kvinner ikke kan få gå i fred fra disse brunstige slitsomme pågående mannfolk Anonymkode: c6c15...123 Men det er så vanskelig å kontrollere seg når det kommer ei foran deg i butikken med sprettrompe. Man blir forstyrra, får høyt blodtrykk og glemmer handlelista. Man kan ikke la være å stirre. Jeg har flere ganger glemt å kjøpe de tingene jeg dro for å kjøpe, nettopp pga. dere kvinner som må provosere med de trange klærne deres. Kanskje muslimene har rett, på med burka? Anonymkode: fd383...02b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #25 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde en snodig opplevelse på butikken i dag. En mann fulgte etter meg da jeg skulle handle og stirret på meg så og si hele handleturen. Da jeg gikk ut døra kommer han helt opp baki meg og tar meg på rumpa og sier: Så deilig du er, kan vi bli bedre kjent? Jeg ba han dra til helvete og da ble han sur. Sa i fra til butikken. Så tenker jeg sånn, er dette noe man burde melde i fra om til politet? Jeg er jo sikkert ikke den eneste han har tafset på uten invitasjon. Har det i det hele tatt noe for seg å melde i fra? Hva sier man? De har han jo på kamera. Anonymkode: 94c1e...f31 sextrakasering Anonymkode: 08ef1...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå