AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Hadde en snodig opplevelse på butikken i dag. En mann fulgte etter meg da jeg skulle handle og stirret på meg så og si hele handleturen. Da jeg gikk ut døra kommer han helt opp baki meg og tar meg på rumpa og sier: Så deilig du er, kan vi bli bedre kjent? Jeg ba han dra til helvete og da ble han sur. Sa i fra til butikken. Så tenker jeg sånn, er dette noe man burde melde i fra om til politet? Jeg er jo sikkert ikke den eneste han har tafset på uten invitasjon. Har det i det hele tatt noe for seg å melde i fra? Hva sier man? De har han jo på kamera. Anonymkode: 94c1e...f31 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Jeg ville meldt fra. Skulle tro de ikke kunne henlegge noe sånt på bevisets stilling om det finnes videoopptak av det, men hadde egentlig ikke regnet med at det skjedde noe nevneverdig i saken uansett, siden det er såpass "lite" alvorlig i den store sammenheng. (Ikke at det ikke er alvorlig uansett, det er jo forferdelig å bli utsatt for noe sånt, og det tror jeg alle kan være enig i). Fordelen med å melde fra er jo uansett at politiet registrerer det i systemet, og det kan være gull verdt i andre saker hvor mannen skulle være involvert, om de finner på å bygge en sak mot ham utfra andre eventuelle slike tilfeller. Anonymkode: b4820...ad9 11
Lurvetjofsa Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville meldt fra. Skulle tro de ikke kunne henlegge noe sånt på bevisets stilling om det finnes videoopptak av det, men hadde egentlig ikke regnet med at det skjedde noe nevneverdig i saken uansett, siden det er såpass "lite" alvorlig i den store sammenheng. (Ikke at det ikke er alvorlig uansett, det er jo forferdelig å bli utsatt for noe sånt, og det tror jeg alle kan være enig i). Fordelen med å melde fra er jo uansett at politiet registrerer det i systemet, og det kan være gull verdt i andre saker hvor mannen skulle være involvert, om de finner på å bygge en sak mot ham utfra andre eventuelle slike tilfeller. Anonymkode: b4820...ad9 Ja, er dette jeg tenker. Tenk om han plutselig møter på noen som Ikke tør å gjøre motstand. Han ble veldig sur og gikk da jeg ropte dra til helvete (kom flere kunder som skulle inn). Jeg vet ikke om kamera fanget opp selve hendelsen, men jeg sa nå i alle fall i fra til butikken og de har jo kamera i alle fall på innsiden av døra. Selve hendelsen skjedde rett på utsiden. Jeg kan jo i alle fall ta en telefon til politiet og høre hva de tenker. 2
Lurvetjofsa Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Lurvetjofsa skrev (Akkurat nå): Ja, er dette jeg tenker. Tenk om han plutselig møter på noen som Ikke tør å gjøre motstand. Han ble veldig sur og gikk da jeg ropte dra til helvete (kom flere kunder som skulle inn). Jeg vet ikke om kamera fanget opp selve hendelsen, men jeg sa nå i alle fall i fra til butikken og de har jo kamera i alle fall på innsiden av døra. Selve hendelsen skjedde rett på utsiden. Jeg kan jo i alle fall ta en telefon til politiet og høre hva de tenker. Der forsvant anonymknappen, men shit au 😅 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Uff ekkelt har opplevd sånt selv, skjedde dette i Oslo?😩 Anonymkode: e36d6...a17 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Lurvetjofsa skrev (3 minutter siden): Ja, er dette jeg tenker. Tenk om han plutselig møter på noen som Ikke tør å gjøre motstand. Han ble veldig sur og gikk da jeg ropte dra til helvete (kom flere kunder som skulle inn). Jeg vet ikke om kamera fanget opp selve hendelsen, men jeg sa nå i alle fall i fra til butikken og de har jo kamera i alle fall på innsiden av døra. Selve hendelsen skjedde rett på utsiden. Jeg kan jo i alle fall ta en telefon til politiet og høre hva de tenker. Ja, lurt å ta en telefon. Lykke til! Håper de tar svinet. Anonymkode: b4820...ad9 3
Lurvetjofsa Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff ekkelt har opplevd sånt selv, skjedde dette i Oslo?😩 Anonymkode: e36d6...a17 Nei, det skjedde i Arendal på Nedenes. Det finnes tydeligvis flere creeps 🤬 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde en snodig opplevelse på butikken i dag. En mann fulgte etter meg da jeg skulle handle og stirret på meg så og si hele handleturen. Da jeg gikk ut døra kommer han helt opp baki meg og tar meg på rumpa og sier: Så deilig du er, kan vi bli bedre kjent? Jeg ba han dra til helvete og da ble han sur. Sa i fra til butikken. Så tenker jeg sånn, er dette noe man burde melde i fra om til politet? Jeg er jo sikkert ikke den eneste han har tafset på uten invitasjon. Har det i det hele tatt noe for seg å melde i fra? Hva sier man? De har han jo på kamera. Anonymkode: 94c1e...f31 Huff, dette var ingen god opplevelse kan jeg tro. Men jeg ønsker å rose deg for å håndtere det slik du gjorde i momentet. At du ba han dra til helvete og tok kontakt med butikken. Det er fort gjort at kvinner vaser og pleaser dette bort, så bra at du ikke gjorde det! Politiet... Tja... jeg forstår grunnen. Men om det er vits? Det spørs. Hvis du kjenner vedkommende og han har dårlig rykte på seg, så ja, kanskje. Men er han ukjent, så vet du jo ikke om han er fra eller til. Dessuten har du lagt dette i butikkens hender, og hvis det er noen som bør ta affære så er det dem. Tviler på at kontakt med politiet vil gjøre noe fra eller til. Det er for mildt til det. Anonymkode: 97f6d...7d5 5
Lurvetjofsa Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff, dette var ingen god opplevelse kan jeg tro. Men jeg ønsker å rose deg for å håndtere det slik du gjorde i momentet. At du ba han dra til helvete og tok kontakt med butikken. Det er fort gjort at kvinner vaser og pleaser dette bort, så bra at du ikke gjorde det! Politiet... Tja... jeg forstår grunnen. Men om det er vits? Det spørs. Hvis du kjenner vedkommende og han har dårlig rykte på seg, så ja, kanskje. Men er han ukjent, så vet du jo ikke om han er fra eller til. Dessuten har du lagt dette i butikkens hender, og hvis det er noen som bør ta affære så er det dem. Tviler på at kontakt med politiet vil gjøre noe fra eller til. Det er for mildt til det. Anonymkode: 97f6d...7d5 Takk for det Jeg tenkte mest å melde i fra til dem i tilfelle de har noe på han fra før, eventuelt kan registrere det som en sak. Har ikke noe behov for å anmelde han for min egen del. Han var tydeligvis fra området da han snakket dialekt og hadde ikke bil, men gikk mot et boligområde bortforbi butikken. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Lurvetjofsa skrev (4 minutter siden): Takk for det Jeg tenkte mest å melde i fra til dem i tilfelle de har noe på han fra før, eventuelt kan registrere det som en sak. Har ikke noe behov for å anmelde han for min egen del. Han var tydeligvis fra området da han snakket dialekt og hadde ikke bil, men gikk mot et boligområde bortforbi butikken. Kan jeg spørre deg: Virket han ellers normal? Altså pent kledd, samme alder som deg og i samme "utseendeliga" som deg? For å si det på en annen måte: Han var ikke en gammel, stygg boms med tydelig manglende sosiale antenner? Anonymkode: 97f6d...7d5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Lurvetjofsa skrev (19 minutter siden): Nei, det skjedde i Arendal på Nedenes. Det finnes tydeligvis flere creeps 🤬 I Arendal er det nok av de!! Anonymkode: 47882...ec7 1
Lurvetjofsa Skrevet 3. februar 2021 #12 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre deg: Virket han ellers normal? Altså pent kledd, samme alder som deg og i samme "utseendeliga" som deg? For å si det på en annen måte: Han var ikke en gammel, stygg boms med tydelig manglende sosiale antenner? Anonymkode: 97f6d...7d5 Tipper han var rundt 30 år, var helt vanlig kledd med dongeribukser, vinterjakke og lue. Men noe glansbilde (hvis det er lov å si) var han ikke. Enten må han ha vært påvirket av noe eller så er han nok ikke helt normal.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Skrevet 3. februar 2021 Var han utlending? Anonymkode: a8e60...5f9
Lurvetjofsa Skrevet 3. februar 2021 #14 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var han utlending? Anonymkode: a8e60...5f9 Nei så norsk som det går ann tror jeg.
visp Skrevet 3. februar 2021 #15 Skrevet 3. februar 2021 Man kan ikke drive og melde alle sånne saker. Tenker politiet har nok å gjøre med litt viktigere ting. Alle møter jo på sånne merkelige folk noen ganger.
hysjteria Skrevet 3. februar 2021 #16 Skrevet 3. februar 2021 Jeg ville meldt inn til politiet. For alt du vet er det flere som kan ha meldt inn det samme - eller verre - og da er det plutselig et mønster isteden for en enkeltstående hendelse. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #17 Skrevet 3. februar 2021 hysjteria skrev (1 minutt siden): Jeg ville meldt inn til politiet. For alt du vet er det flere som kan ha meldt inn det samme - eller verre - og da er det plutselig et mønster isteden for en enkeltstående hendelse. Enig med deg. Handlingene hans kan eskalere, om de ikke allerede har gjort det. Anonymkode: 4810c...99f 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #18 Skrevet 3. februar 2021 Lurvetjofsa skrev (10 minutter siden): Nei så norsk som det går ann tror jeg. Rart. Trodde det helst var utlendinger som gjorde slikt. Anonymkode: a8e60...5f9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #19 Skrevet 3. februar 2021 visp skrev (5 minutter siden): Man kan ikke drive og melde alle sånne saker. Tenker politiet har nok å gjøre med litt viktigere ting. Alle møter jo på sånne merkelige folk noen ganger. "Sånne merkelige folk"? En liten sak kan bli til en større sak, og er fremdeles like alvorlig som viktig. Mannen kan ha gjort dette eller verre med andre kvinner, og handlingene hans kan eskalere. Idet minste får politiet informasjon og kan forhåpentligvis finne ut hvem han er, slik at de har ham i systemet. Som noen over sa, kan det være et mønster. Anonymkode: 4810c...99f 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #20 Skrevet 3. februar 2021 Vi har en sånn en i Innlandet også. Han klår på både pupper og rompe. Sto i avisa. Synes det er trist at vi kvinner ikke kan få gå i fred fra disse brunstige slitsomme pågående mannfolk Anonymkode: c6c15...123 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå