Gå til innhold

Han klager på at jeg ikke er trang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et ordentlig solid slag i magen når mann sier jeg ikke er trang. Vi har hatt sex sammen i 20 år, og fått flere barn men nå plutselig ut av det blå kommer dette. Jeg trodde (dum som jeg er) at alt var bra og han er over gjennomsnittet stor så da må det jo være noe galt med meg. Hvorfor har han ikke sagt det før? Føler meg så flau og lei meg. Jeg tror aldri jeg vil ha sex med en mann igjen! 

Anonymkode: 85b02...42c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en latterlig ting å si til kona si. Har han vært utro, siden dette plutselig kommer etter 20 år?

Anonymkode: e2c04...d25

• Liker 35
Skrevet

Han klagde eller sa det fordi du spurte?

Hvor stor over normalen er han?

Anonymkode: 5ec3f...f56

Skrevet

Han sa det ikke for å såre deg, skulle man tro. Hvis han ikke er liten kan det være noe i det også. Kanskje dubharvhatt livmorfremfall eller noe annet, noe som kan forandres på nå, om du bestiller time for undersøkelse? Vet ikke om bekkenbunnstrening har noe for seg alene... 

Anonymkode: 47c03...fc6

Skrevet

Du skal ikke føle deg dum for at du trodde alt var bra, for du skal ikke ha en eneste grunn til å tenke at ditt underliv ikke er bra nok. Underlivet tilpasser seg penisen den er vandt til, og om han er over gjennomsnittet stor, så har vel vagina tilpassa seg penisen, og er det da vått så vil det gli lettere, som da kanskje kan oppleves som "litt videre enn foretrukket". 

Jeg lurer også litt på sammenhengen her. Blir han ikke tilfredstilt fordi det ikke er trangt nok eller hva er grunnen til at han sa dette? 

Anonymkode: e6c8d...8ca

• Liker 5
Skrevet

Alt er fortsatt bra. Dåsa fungerer fortsatt.

Anonymkode: 45bac...8d8

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 2
Skrevet

Det kan jo like gjerne være at han ikke får like kraftige ereksjoner med årene.. Ville luftet tanken om at han kanskje begynner å bli litt vel bløt.

Anonymkode: dbc83...35b

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du skal ikke føle deg dum for at du trodde alt var bra, for du skal ikke ha en eneste grunn til å tenke at ditt underliv ikke er bra nok. Underlivet tilpasser seg penisen den er vandt til, og om han er over gjennomsnittet stor, så har vel vagina tilpassa seg penisen, og er det da vått så vil det gli lettere, som da kanskje kan oppleves som "litt videre enn foretrukket". 

Jeg lurer også litt på sammenhengen her. Blir han ikke tilfredstilt fordi det ikke er trangt nok eller hva er grunnen til at han sa dette? 

Cleo88 skrev (6 minutter siden):

Herregud. Det er jo ganske vesentlig for sexlivet om partner ikke føler noe. Burde han holdt kjeft i 20 år til? Veien å gå må være å undersøke om det er noe (medisinsk) å rette på eller å endre på aktiviteten i sexlivet, slik at begge blir tilfredsstilt på annen måte. Sex er heldigvis ikke bare operasjon-inn-og-ut, for de fleste. 

Såklart er det vesentlig for sexlivet, og det har jeg heller ikke sagt noe om her. Jeg sier hun ikke skal skamme seg over egen kropp. Og jeg spør også i hvilken sammheng dette blei sagt, og om han ikke blir tilfredstilt av å ha sex med henne. Har ikke sagt noe om at han ikke skulle sagt fra om det. Sammenhengen her er jo ganske relativ.. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det kan jo like gjerne være at han ikke får like kraftige ereksjoner med årene.. Ville luftet tanken om at han kanskje begynner å bli litt vel bløt.

Anonymkode: dbc83...35b

Det bør du ta opp med han. Pluss mindre sensitivitet med årene for mannen. 

Anonymkode: 9aa5b...aa8

• Liker 2
Skrevet

Blir ikke fitta større etter fødsel?

Anonymkode: 01eeb...698

• Liker 2
Skrevet

🤦‍♀️ Troll

Anonymkode: 0d86b...c47

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fikk et ordentlig solid slag i magen når mann sier jeg ikke er trang. Vi har hatt sex sammen i 20 år, og fått flere barn men nå plutselig ut av det blå kommer dette. Jeg trodde (dum som jeg er) at alt var bra og han er over gjennomsnittet stor så da må det jo være noe galt med meg. Hvorfor har han ikke sagt det før? Føler meg så flau og lei meg. Jeg tror aldri jeg vil ha sex med en mann igjen! 

Jeg vil tro han har hatt sex med noen trangere enn deg. 

Anonymkode: 23f4d...f57

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet

Dere blir ikke trangere med årene, vi får ikke større kun med årene heller.

Skrevet

Han sa ikke at du var vid, han sa du ikke var trang. Tror du kanskje at du overreagerer litt? 

Anonymkode: bcbc2...897

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 15.35):

Hvis han sier det, så er det sikkert noe i det. Prøv med knipeøvelser. Tror det kan opereres også. 

Skrevet

Sa han at det var et problem at du ikke er trang? Uttrykte han misnøye med det? Jeg for min del synes det er fint med litt «romslighet».

-mann

Anonymkode: 7c40a...8ee

• Liker 1
Skrevet

Etter barnefødsler blir vagina noe videre enn før, det er normalt. Menn som blir eldre får etterhvert mindre ereksjon. Dere har en kombinasjon? Fryktelig uhøflig av mannen di å si noe sånt, jeg hadde forklart han at det var svært sårende - og at han nå har ødlagt sexlivet🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5ffd3...0b5

• Liker 1
Skrevet

Er bare fordi han er vant med deg etter 20 år, ikke fordi du har blitt slapp.

uansett, ta litt knipeøvelser, skal hjelpe mot inkontinens også; hvilket vi jenter uansett trenger å holde ved like.

bare myte at barnefødsler automatisk gir deg slappere eller større hull. Kjenner flere menn som sier det er stikk motsatt og at damene blir strammere etterpå.

Anonymkode: 4f58e...bfc

Skrevet

Hørtes ut som midtlivskrise. Hvorfor gidder du å ha sex med en flott som sier sånne ting til deg? 

Anonymkode: 0cea2...113

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...