Gå til innhold

Interiørblader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hvilke interiørblader dere anbefaler? Hvilke som er tidlig ut med å fange opp skiftende trender innen interiør? Er først og fremst ute etter norske magasiner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluker stort sett alt på det området, men liker spesielt godt Maison og Elle interiør. Bonytt er også bra. ;)

Skrevet

Jeg liker Bo Bedre og Bonytt best. Og så finnes det mange bra danske!

Skrevet

Enig i Bonytt.

Mest jordnært ;)

Fru Nitha

Skrevet

Norske:

ELLE interiør

Bo Bedre

Interiørmagasinet

Utenlandske:

Boligmagasinet(dansk)

Bo Bedre(dansk)

Living etc.(britisk)

Sköna Hem(svensk)

Skrevet

Jeg liker Ingeriørmagasinet og Bonytt. Bo Bedre er best i dansk utgave.

Skrevet
Bo Bedre er best i dansk utgave.

enig! men jeg ender ofte opp med å kjøpe begge.... ;)

Skrevet

Jeg elsker interiørblader! Abbonerer på Bonytt og Bo Bedre. Men Maison er i grunnen kanskje det beste.

Men aller best liker jeg faktisk de små "utenpå-bladene" i Hjemmet!

Skrevet

Enig med siste innsender om "utpå bladene". Der er det tips for hvermansen. Det gjelder egentlig bla. Bonytt og. Men det er jo fint med noen drømmeblader om viser fantastiske løsninger der penger ikke spiller noen rolle. Som sagt, sluker jeg interiørblader. ;)

Skrevet

Jeg abonnerte på Bonytt før jeg bygde hus, etter huset var ferdig så forsvant interessen for interiørblader. Nå er det hageblader for alle pengene her i gården ;)

Forresten så synes jeg interiørblader er for gjennomsyret med reklame.

Skrevet

Vurderer å abonnere på Elle interiør for det syns jeg er veldig bra. :)

Skrevet
Enig med siste innsender om "utpå bladene". Der er det tips for hvermansen. Det gjelder egentlig bla. Bonytt og. Men det er jo fint med noen drømmeblader om viser fantastiske løsninger der penger ikke spiller noen rolle. Som sagt, sluker jeg interiørblader. ;)

Enig - og det er vel "drømmebladene" som fanger opp mest trender også, og drar de store linjene, liksom. Elle er vel ikke så verst i så måte, Maison husker jeg som noe konservativt og vestkantaktig, men det kan jo ha forandret seg - mange år siden jeg bladde i det. Synes bonytt er ok også - varierer nummer for nummer, men jeg er litt sånn at jeg blir "mett" av slike blader i perioder uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...