AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Del Skrevet 3. februar 2021 Noen tips.? Jeg har to vekkerklokker nå. Den ene har forjævlig høy lyd, men går på batterier. Mens den andre går på strømnettet, men har for lav lyd. Jeg trenger en som både har høy lyd OG som går på strømnettet. Anonymkode: 7be6e...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Del Skrevet 3. februar 2021 Våkner du ikke av normal alarm på mobilen? forsjellige lyder å velge mellom, og de er jo dødshøye Anonymkode: c5288...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Del Skrevet 3. februar 2021 Teknikkmagasinet hadde en del forskjellige vekkerklokker for de som sliter med å våkne. Både forjævlig høy lyd, og ofte sånn at du må "gjøre noe som gjør deg våken" for å få lyden til å gi seg. Hvis du uansett har to, hvorfor kan du ikke bare ha to med batteri? De vil jo ikke gå tom for batteri samtidig? Anonymkode: 84b36...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Våkner du ikke av normal alarm på mobilen? forsjellige lyder å velge mellom, og de er jo dødshøye Anonymkode: c5288...e12 Jeg er 63 år, og er tunghørt. Anonymkode: 7be6e...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 63 år, og er tunghørt. Anonymkode: 7be6e...54a Kan du ikke koble mobilen til høreapparat? Anonymkode: c5288...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke koble mobilen til høreapparat? Anonymkode: c5288...e12 Man sover da ikke med høreapparatet. Anonymkode: 7be6e...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Del Skrevet 3. februar 2021 https://www.teknikmagasinet.no/produkter/hjemmeelektronikk/klokker/vekkerklokker/sonic-bomb?gclid=EAIaIQobChMIx7ue-vLN7gIVCmIYCh39YQ3OEAQYASABEgLWcvD_BwE#fo_c=2753&fo_k=a936b48476da38c453081d58875e523d&fo_s=gplano Jeg anbefaler den. Den bråker noe helt ekstremt, i tillegg til lys og en liten ting man putter under puta/madrassen som vibrerer. Anonymkode: c285b...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Teknikkmagasinet hadde en del forskjellige vekkerklokker for de som sliter med å våkne. Både forjævlig høy lyd, og ofte sånn at du må "gjøre noe som gjør deg våken" for å få lyden til å gi seg. Hvis du uansett har to, hvorfor kan du ikke bare ha to med batteri? De vil jo ikke gå tom for batteri samtidig? Anonymkode: 84b36...055 Hmm, ser gjennom nettsiden nå. Ser ut som de har akkurat det jeg trenger. Tak for hjelpen 😊👍🏼 Anonymkode: 7be6e...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Del Skrevet 3. februar 2021 En teknikkyndig vil kanskje kunne koble lydelementet på en brannalarm til ei klokke? Jeg googlet litt rundt for å se om noen hadde prøvd det, og fant denne: https://www.vat19.com/item/fire-bell-alarm-clock Anonymkode: 8b3ff...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Del Skrevet 3. februar 2021 Som hørselshemmet får du gratis vekkeklokke med sengevibrator hos Hjelpemiddelsentralen, be om dette hos audiologen eller kontakt Nav. Vekkerklokken er en klokkeradio koblet til en dings du legger under hodeputen, når alarmen går så vibrer puten kjempehardt. Umulig å ikke våkne. https://www.hjelpemiddeldatabasen.no/r11x.asp?linkinfo=52565 Anonymkode: 498cb...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 3. februar 2021 #11 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er 63 år, og er tunghørt. Anonymkode: 7be6e...54a Da burde du kanskje ha en sånn som vibrerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå