Gå til innhold

bare essentils og porto etc

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_evita_*
Skrevet

Bare Escentuals Set #2 LIGHT (Loose Foundation and Brush) (2 items kit)

1 $52.00 CAD

Bare Escentuals Maximum Coverage Concealer Brush

1 $27.00 CAD

Bare Escentuals Face Color True (0.01 oz.)

1 $25.00 CAD

Bare Escentuals MultiTasking Mineral Clear Radiance (0.03oz/.85g)

1 $23.00 CAD

Sub-Total: $127.00 CAD

Shipping to Other: $15.00 CAD

Total: $142.00 CAD

må jeg betale mere enn dette for å få det til norge,

hvordan kan jeg få de til å sende det som gave???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan be de som å krysse av for gave, men likevel må du betale 25% mva av verdien de setter på utsiden av pakken (så lenge den er over 200 kr) og de ser den ut til å bli her ja.... Pluss det blir et gebyr på ca 70 kr i tillegg.

Kan hende de setter ned verdien (du kan evt be dem om det), men ville ikke regnet med det, se heller på det som er et pluss. Tollen kan åpne pakken selv om verdien er innenfor grensen, hvis de vil.

Skrevet

så egentlig bør jeg kanskje bestille i 2 omganger?

????

Skrevet

Grensen for når du må betale moms, er uansett 200kroner, og over dette må du regne med å bli stoppet. Dessuten må du betale et gebyr til posten på ca 70 kroner, pluss at portoen dobles. Derfor, så lenge du holder deg under 1000 kroner, er det sikkert best å bare bestille i en omgang og håpe på det beste.

Skrevet

hvor dyrt kommer dette egentlig til å bli da? lønner det seg å bestille eller hva, nå blir jeg temmeli forvirra lissom,ler

Skrevet

HVIS du må betale moms, er det 25% av totalverdien inkludert porto, pluss gebyret til posten. Men sannsynligvis slipper du unna ;)

Skrevet
Grensen for når du må betale moms, er uansett 200kroner, og over dette må du regne med å bli stoppet. Dessuten må du betale et gebyr til posten på ca 70 kroner, pluss at portoen dobles. Derfor, så lenge du holder deg under 1000 kroner, er det sikkert best å bare bestille i en omgang og håpe på det beste.

Dobles portoen? Har jeg aldri opplevd. Har bare betalt 25% av portoen også i tillegg.

For trådstarter blir det slik:

142 dollar =761 krx25% =951,25 kr+ 70 kr i gebyr= 1021,25 kr.

Skrevet
Dobles portoen? Har jeg aldri opplevd. Har bare betalt 25% av portoen også i tillegg.

For trådstarter blir det slik:

142 dollar =761 krx25% =951,25 kr+ 70 kr i gebyr= 1021,25 kr.

Hvis du bestiller to pakker, blir det to ganger porto. Det var det jeg mente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...