AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Del Skrevet 3. februar 2021 Implantasjon av egget skjer som regel mellom 5-14 dager, gjennomsnittlig dag 9 har jeg lest. Kan man få positiv graviditetstest 12 dpo dersom egget ikke fester seg før 13 dpo? Hører mange tester positiv allerede 8dpo og sier løpet er skjørt dersom 12 dpo er negativ. 3-4 dager etter implantasjon produserer urinen nok hcg til å måles på sticks i følge det jeg har lest, men finner mye ulik info. Anonymkode: 02c24...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Del Skrevet 3. februar 2021 Dersom du tar IVF kan man få falsk positiv frem til dag 14 eller noe sånt. https://medicus.no/nar-kan-jeg-teste-graviditet-etter-proverorsbehandling/ Anonymkode: 51a16...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Del Skrevet 3. februar 2021 Det er når egget fester seg at bedt begynner å produsere hcg så nei. men om man har satt ovitrelle så er det hcg i det så da kan man få falsk positiv. Anonymkode: 632c6...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Del Skrevet 3. februar 2021 Det skjer vanligvis mellom 5 og 7 dager. Kroppen produserer ikke hcg før egget er festet. Anonymkode: ea59b...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå