Gjest Gulltopp Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Er de flinke? Omtrent hvor mye koster farging (én farge i hele håret) og klipp (ny frisyre, har kort hår)?
Gjest Xavia Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg synes de er kjempeflinke! For farging og klipp betaler jeg vel ca 1500-1600 kroner. Verd hver eneste krone! Endret 16. august 2005 av Xavia
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Takk for svar! Er det vanskelig å få time der? Ser for meg at de er ganske populære. Er det en spesiell frisør som kan anbefales?
Gjest Xavia Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Tror ikke det er supervanskelig å få time nei... Men er ikke sikker. Jeg bestiller alltid ny time når jeg er der. Det er jo mange forskjellige Adam & Eva frisørsalonger, så det går sikkert bra.
cosmo Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Har bare klippet meg der to ganger. Første gangen ble jeg kjempefornøyd(bare klipp). Andre gang skulle jeg både klippe og stripe...Ble ikke så veldig fornøyd. Klippen ble ok, men stripingen ble veldig ujevn..Jeg ville helst stripe det med plasthette, men hun mente det var gammeldags og tortur på lå langt hår(kan jo godt hende det, men har jo funket greit for meg), så hun ville ..hm..hva heter det(pensle på med en liten kost i små strøk. Husker ikke hva det heter - ikke folie. Synes resultatet ble litt kladdete, men synes ikke på avstand, bare når jeg ser nærmere på det..Vet ikke om jeg kommer til å gå dit igjen, men det kommer vel helt an på frisøren. Føler det bare er litt sært å spørre om jeg kan få en annen enn henne =)
Catzy Skrevet 18. august 2005 #7 Skrevet 18. august 2005 Både jeg og min kjære går til Toril hos Adam & Eva i Nedre Slottsgate. Er veldig fornøyd! Pleier å betale rundt 1300 kr for klipp og farge, men jeg har ikke så altfor langt hår. Synes hun er flink til å komme med forslag om hva som passer meg, og hun er også flink til å spørre de mer erfarne frisørene hvis hun lurer på ting med farge, i stedet for å bare dure i vei... Catzy
Dagensdiva Skrevet 18. august 2005 #8 Skrevet 18. august 2005 Jeg har tidliger ebrukt mange forskjellige frisører..men har nå endt opp hos Adam & Eva.. de er kjempeeeeekjempeee flinke..hvertfalll med mitt hår! Kommer med forslag og synes alltid jeg har fått en "hot" og lekker frisyre hver gang jeg har vært der..kommer med forslag og råd!! Betaler opp mot 2000 for farging/striping og klipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå