cerruti Skrevet 6. februar 2021 #21 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det har jeg hatt god effekt av dermapen behandling. Også i ansiktet og på brystet. Var planen at jeg skulle ta plasmapen på noen gjenstridige rynker, men ser ut som dermapen vil ta dem også. (Skal totalt ha 5 behandlinger.) Dermapen er rimeligere. Anonymkode: 3ba88...71e Takk for svar - skal lese om det. Selv om jeg dessverre tror løft er det som må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. februar 2021 #22 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette skriver klinikken om behandlingen (klippet fra et FB-innlegg fra 2019 og før innføring av moms, så prisene stemmer nok ikke nå): PLEXR PLUS PLASMA Øyelokk løft uten kirurgi , hudfornyelse, oppstramming ansikt og hals , fjerne pigment flekker våre priser Plasma penn : Øvre øyelokk 3990 Nedre øyelokk 3990 Øvre og nedre øyelokk 6990 Kinn 3990 Hake 2990 Hals 6990 Panne 2990 Kjevelinje 4990 Røykelinjer overleppe 2990 Pigment flekk 500 Anonymkode: 428a2...d5b Holder det med en behandling? Jeg er skeptisk til om det virkelig kan gjøre noe for en hals dessverre. Og at det blir bortkastet før det likevel må skjæres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #23 Del Skrevet 6. februar 2021 On 2/4/2021 at 8:41 PM, AnonymBruker said: Fant bl.a dette om skinbooster: Restylane Skinbooster behandling passer for kunden som primært ønsker seg en fukt, men også økt vitalitet og glans i huden. Stod ingenting om rynker og området under øynene, så usikker på om det hjelper der? Anonymkode: 428a2...d5b ikke se på de før/etter bilder. Alt der er photoshopped. Hilsen fotograf som jobber for skjønnhetsbransjen Anonymkode: f1028...3e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #24 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 20.49): Har du prøvd selv? Hvor i ansiktet i så fall og hvor lenge varte det? Var det synlige «skader» av noe slag i dagene etter behandling? Hva betalte du for det? Anonymkode: 428a2...d5b Du får små prikker/sårskorper som faller av innen en ukes tid. Plasma funker ved at det lages en kontrollert skade i huden, som igjen tvinger huden til å fornye seg selv. I tillegg «krymper» huden litt som følge av behandlingen. Den nye huden som dannes kan være litt rosa til å begynne med, det er helt normalt, og det vil normalisere seg. Endelig resultat ses etter ca 12 uker. Da har huden fått den tiden den trenger for å fornye seg selv og danne nytt collagen. Da kan man vurdere om man evt. har behov for en 2. behandling. Jeg tilbyr denne behandlingen i min klinikk, og ser gode resultater. Det er ingen quickfix, men på de med egnet hud og problemstilling funker det veldig bra. Har enda ikke fått utført det på meg selv, men skal ta øvre/nedre øyelokk når jeg får tid! Anonymkode: 05df4...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå